Nu får ni tycka till

Jag har tänkt och kommit på att jag skriver sista delen av They don’t know about us ikväll.
Men jag har lite frågor till er som jag vill ha svar på.

1. Ska jag börja på en ny novell?
Är själv osäker på om jag ska det, vill ni läsa en till?
2. Ska jag skriva dialogerna på engelska?
 Då måste ni ha överseende för gramatiken.
3. Vem tycker ni att det ska handla om? Niall? Harry? Liam? Louis? Zayn?
4. Vad tyckte ni om denna novell? För jag vill veta så jag vet till nästa. 

BESÖKSREDKORD IGÅR..IGEN, WOOPWOOP! Ni är så himla bra, glöm aldrig det!
#1 - - one direction novell:

läste seaste delen, skitbra som vanligt! undra hur det kommer bli mellan harry å hennes pappa egentligen, hoppas på att de blir bra! haha ;)

1. jag tycker avsolut att det ska bli en till novell!
2. japp, skriv de på engelskaa! man lever sig in sååå mkt bättre ;)
3. Niall eller liiiaaam! :D
4. denna novell har vart grym! älskar den :D

#2 - - one direction novell:

hihi neeej men funderar på harry ju! ;) hahah! så ta niall du! älskar att läsa niall, så fin :( eller liam! älskling <3

#3 - - one direction novell:

haha, jaha! va är de för fel på min älskling dåå :(

#4 - - Elin:

1. En till ja!
2. ja, på engelska
3. Om Niall eller Louis
4. Jag älskade denna!

#5 - - Emma:

1. Jag vill!
2. Jag tycker du ska skriva på svenska
3. Hmm, för mig spelar det ingen roll
4. Den är väldigt bra

#6 - - Hilda :

denna är jätte bar och vill ha flera :)
jag tycker nästa ska handla om Louis Niall eller Liam :)

Svar: Tack för din åsikt det gör mycket!:)
OM PÅGÅENDE NOVELL

#7 - - Amelia:

1. Ja du ska skriva en till novell
2. Näee fattar inte då.
3. Zayn eller Liam :)
4.Jad tyckte att den du skrev nyss var asabra plus att jag kom på namnet på novllen (peace) :D

#8 - - enya:

1. jag vill verkligen läsa en till novell av dig.<3<3;)
2. på engelska <3
3. Zayn (snälla<3)
4. super bra.