They Don't Know About Us - Del 39

Senaste:
Det var halvt att lyssna på ett samtal när man bara hör ena rösten. Men dom la på och hon
stirrade rakt ut i luten. Det snurrade i mitt huvud. Vad kunde hon inte svara på?  Vad trodde
hennes pappa om mig? 


  

Harrys perspektiv;
När hon pratar klart med Nora så kunde jag inte låta bli att ställa mina frågor. Hon kollade på mig.
Vad var det för fråga du inte kunde svara på?” Frågade jag och hon skakade bara på huvudet.
”Okej, men vad trodde din pappa om mig? Det kan du väl säga..” Sa jag tyst.
”Han trodde att du lämnat mig ute ensam. Men jag ska prata med han sen om det” Svarade hon. 
Det gjorde rätt ont i mig när hennes pappa trodde så om mig, fast samtidigt så är det väl så att
föräldrar tror det värsta när det händer deras barn något. Louis rörde sig, även om han vill
skämta med alla om allt så kan han vara seriös. Han hade fortfarande inte släppt de med vilka
som gjorde detta.

”Olivia, vare dig du vill eller inte. Men du måste berätta. Jag ser att du vet” Sa han och lät seriös.
”Jag vill inte göra Zayn besviken.” Sa hon och lutade sig mot min axel. Jag såg direkt hur Zayn
reagerade direkt på det Olivia sa nyss och alla kollade på henne nu.
”Men nu vil jag veta?” Sa han.
”Okej då, du säger alltid att ni har dom bästa fansen i världen?” Sa hon och han nickade.
”Nej, det var dom som kom fram till mig på konsären. Jag kände igen rösten” Sa hon.
Det kändes sjukt att våra fans gjort något sånt. Det visar ju bara hur sjuka viss är. Zayn suckade.

Olivias perspektiv;
Nu skulle vi sova, det hade varit en lång dag och någon behövde sova så var det jag. Men vi fick
bara sova i tre timmar och sen var vi i London. Harry körde hem mig. Det var tomt att sova ensam.
Jag ville ju ha han vis min sida. Men jag sov riktigt gott ändå, kanske för att jag vet så trött.

Dagen där på klev jag upp för att äta frukost med pappa och berätta allt som har hänt under resan.
”Nu har dom semester och Harry ska bo här då” Sa jag.
”Kan han inte bo med sina kompisar?” Sa pappa och suckade.
Nej, tre av dom ska va med sina flickvänner och 1 ska hem” Sa jag.
Pappa berättade hur han kände och det var att han inte tyckte jag skulle vara med Harry eftersom
han har sina galna fan och far om kringså mycket. Jag blev nästan lite arg när pappa uttryckte sig.
”Pappa, han är världens finaste och han skulle aldrig någonsin vilja mig illa. Du måste ge honom en
chans och snälla va trevlig mot honom och ta inte upp det som hände. Han mår dåligt över det.
Vi måste få en vecka tillsammans hemma efter allt som har hänt, okej?”
Sa jag och kollade på han.
”Okej okej. Jag jobbar ändå rätt mycket så jag träffar han inte så mycket” Sa pappa och gick.

Harrys perspektiv;
Jag sov till två på eftermiddagen och då jag vaknade skulle Zayn till Perrie, Louis till Eleanor, Liam till
Danielle och Niall hem. Jag skulle till Olivia och jag ar jättenervös över att träffa hennes pappa efter
det som hänt. När jag kom dit så var det han som öppnade dörren.
”Hej. Hon är där uppe” Sa han och gick innan jag ens hunnit säga okej. Dålig start.
Jag gick upp och Olivia låg i sängen och lyssnade på musik. När hon såg mig tog hon ut härlurarna.
Åh, hej..jag hörde inte ens att du kom. Gick du bara in?” Frågade hon glatt.
”Nej, din pappa öppnade år mig. Vad lyssnar du på?” Sa jag och la mig bredvid henne i sängen.
Hon gav mig ena hörluren och satte på musiken och hon låg och lyssnade på Little things.
”Nu kommer det bästa” Sa hon just innan mitt solo började.
Jag log och kysste henne och sen låg vi och lyssnade på lite av våra låtar, det var så mysigt.
Efter ett tag drog hon ut hörlurarna och satte sig upp.

Olivias perspektiv;
Vi låg och lyssnade på musik till jag kom på att han sa att det var pappa som öppnade ytterdörren.
Vänta? Var det pappa som öppnade ytterdörren? Hon ska ju va på jobbet.” Sa jag.
”Det var han. Han kanske kom hem tidigare för att jag skulle komma” Frågade han.
”Varför tror du det? Sa han något?”  Frågade jag och kollade på Harry.
Han sa bara att du va på ditt rum och den gick han innan jag hunnit säga något.” Sa han.
Jag antog att han inte lät så trevlig men det var inget jag frågade om. Jag undrar nara hur denna
vecka kommer bli. Tänk om det förstår förhållande. Jag vet ju hur pappa han vara ibland. 


Kort kapitel. Hur det kommer bli? Kommentera medan jag håller på med designen.
Skola imorgon = inläggen blir färre. Blogg.se laggar, svarar kommentarer imorgon.

#1 - - ELLEN:

Tjena hej! Min bloppis är tillbaka igen efter en lång paus! Säljer ut allt så billigt jag bara kan, så kika in om du har lite tid över.

Kram,
Ellen
http://ellensbloppis.blogg.se

#2 - - Sandra Eriksson:

super!

#3 - - Lisa:

Jätte bra! Undra om Olivias pappa kommer tycka om Harry?! Meer :)))