BACK FOR YOU - DEL 38

- It was hot. Sa jag och tog en klunk av mjölken. 
- Food tends to be hot, Harry. Did you like it? Frågade Mamma och  jag nickade. Trots att jag inte orkade äta mer en en potatis och en halv biff så var det gott och det kändes bra att äta riktigt mat. Även om jag var lätt förvirrad, väldigt glömsk och inte kunde behålla middagen så kände jag att jag började må bättre.
Harrys perspektiv;
- How has the week been and how du you feel now? Frågade läkaren när vi satt oss ner på hans rum. Veckan sen jag kom hem från sjukhuset hade varit lång och ganska tråkig, men dag för dag hade jag börjar minnas mer och mer. Även om jag är förvirrad vissa dagar så känns allt som vanligt. Fast som Louis säger "Harry, you have always been a confused person", Louis som alltid är så sjukt rolig. Jag pratade med läkaren och när vårat möte vad klart ringde jag Stina och Gemma för att möta upp dom i stan, mamma hade redan åkt tillbaka till Holmes Chapel.
Can I go back to work now? I miss it so much and the boys can't do more without me now. Sa jag.
- I think you can go back to work, but rather not a cancert. When do you have the next concert? 
Frågade läkaren och när jag tänker efter så var den inte förrän om ytterligare en vecka så det skulle jag nog klara av. Fram tills dess var det några intervjuer och studioarbete som skulle göras. Vi avslutade samtalet och jag tackade för mig. Jag  gick ut  mot bilen och  allt var så skönt. kan inte fatta att detta hände. Jag mötte Stina och Gemma på Wayne's. Väl där beställde Gemma och Stina varsin Smothie och jag bara en kaffe, även om jag kan äta så är det inte alltid jag kan behålla det men oftast. Jag kollade på Stina som såg både fundersam och glad ut. 
- Gemma, can you pay while we find a place to sit? Sa jag och räckte över pengar till henne.
Harry, a coffee don't costs so much. 
Sa hon och kollade på pengarna jag höll fram.
I know but I pay it all, just take it now. 
Sa jag och la pengarna i hennes hand. Jag såg hur hon kollade på mig och suckade medan jag drog med mig Stina till ett bort vid ett fönster. Jag satte mig på soffan och Stina följde mitt exempel. Hon började envisa sig om att hon skulle betala tillbaka för fikat, vilket hon självklart inte ska men hon gav sig inte. Hon försökte komma med förklaringar. Jag kollade på hennes läppar som rörde sig. 
- But Harry, you don't have to pay for me. I know you have money for it but I can..
jag avbröt henne mitt i meningen genom att pressa mina läppar mina läppar mot hennes. Gemma kom med vårat fika och jag log mot Stina som såg lite förvånad ut av min handling. Jag log tacksamt mot Gemma när hon ställde ner brickan på bordet och sen satt vi mest bara och pratade och hade det trevligt.
 
Efter ungefär en timme så skulle Gemma gå och  träffa en kompis här i London. Så jag och Stina bestämde oss för att åka hem och va bara vi för det var ett tag sen. Det blev att vi såg de avsnitt av Pertty Little Liars som Stina hade missat. För mig vad det lite svårt att hänga med eftersom jag inte har sett som var innan, så efter två avsnitt flyttade jag mitt fokus från serien till Stina. Jag kollade på henne varannan sekund. Tog hennes hans i min och drog lätt tummen över hennes tumme och insåg hur mycket jag har saknat hennes närhet. 
- Harry, shall you  not look at the TV? Frågade hon.
- It's not that interesting. Sa jag och hon log genarat.
- But I am or what? Frågade hon och jag log medan jag nickade lätt. Hon log tillbaka och vnde huvudet mot TV igen. och  Kollade på henne och kunde inte låta blir att slita hennes blick från den. Jag två fingrar under hennes haka och vände hennes ansikta mot mitt och kysste henne. Försiktigt la jag  henne bakåt och en stun senare hade inte ens hon fokus på Pretty Little Liars längre. 
- You have no idea how much I've missed this. Sa jag mellen två pussar och hon log bara tillbaka, kanske hade hon också saknat det. 
 
Stinas perspektiv;
Det är någonting med Harry och hans romantiska beteende som gör mig så svag, det pirrar i magen och tryggheten som finns när han kysser mig finns inte någon annan stans. Han läppar rör sig mjuk över mina och hittar vägen ner över halsen så jag jag ryser till. Harry fnissaar till och fortsätter som om inget hade hänt.
- Harry, are you home? Hör jag en röst från hallen. Jag försöker sätta mig upp men Harry hindrar mig. Jag vet inte om det är för att han inte bryr sig eller för att han inte har hört att det faktiskt kommer någon. 
- Opps. I didn't know that..Stammar Niall fram samtidigt som han rodnar och Harry sätter sig snabbt upp.
- Oh, are you are? sa Harry förvånad jag jag kunde inte låte bli att fnissa till åt det hela. Niall frågar om vi  inte vill spela FIFA med honom, Liam var ute med sin mamma och ni kan ju gissa vars Zayn och Louis var, juste Perrie och Eleanor. Harry nickade och Niall bröt upp i ett leende. han gick fram till TV och plockade med sig konrtollerna till soffan.
- I'll keep it in bed later. Visade Harry i mitt öra och jag log tillbaka och ryste till lite eftersom jag kan ana vad som kommer hända. Niall och Harry började spela och den matchen slutade lika. Sen förlorade jag mot både Harry och Niall, jätteroligt spel eller så är det bara för att jag är så dålig på det.
 
Nialls perspektiv;
Vi spelade FIFA och sen lagade vi middag tillsammans. Harry var till och med så snäll och frågade om jag ville stanna och äta med dem. Vilket jag ville. Det är mycket roligare tt äta med dem än att sitta själv i min lägenhet. När vi hade lagat middagen klart och satt oss vid bordet var det bara att börja äta. 
- I'm guest so I start. Sa jag och började lägga upp mat på min tallrik. 
- I'm not sure I'll call you a guest here, but or maybe you are most hungry so start you. Sa Harry och det låg något i det han sa. Jag kollade sen när Stina och Harry tog mat och deras potioner var inte alls som min. 
- Shall you two not eat more? Frågade jag och Harry skakade på huvudet. 
- I can't eat more than this, if I do I'm sure I'll vimot it up later. Sa han och jag kollade på Stina.
- Everybody can't be a glutton. Sa hon och Harry brast ut i ett skratt. 
När vi hade ätit färdigt blev det jag och Stina som fick diska för att Harry var tvungen att smälta maten ordentligt innan han gjorde något. Så han la sig på soffan med mobilen och kollade Twitter.
Are you not going in school now? Frågade jag Stina medan hon torkade stekpannan.
- No, but I think I'll start when you are going on tour nest weak. 
- No you're not sweetheart. I've a surprice for you. 
Ropade Harry från soffan.
- Okay, no I'm not. 
Fyllde Stina i och skattade. Vi gick ut till Harry och  sen satt vi mest bara och pratade hela kvällen tills det blev dags för mig att gå in till mig. 
 
Harrys perspektiv;
- Bye Niall. Sa jag och stängde dörren efter honom. Jag låste och la sen armarna runt Stina. Jag mötte hennes läppar igen och hela världen försvann..igen. Efter ett tag backade vi från varandra och gjorde oss klara för sängen. Först gick vi och borstade tänderna tillsammans och sen gick jag till sovrummet medan Stina var kvar för att tvätta bortsminket skulle jag tro, men hon vad ganska snabbt tillbaka. Jag lyfte täcket och hon hann knappt lägga sig mer innan jag hade mina läppar hon hennes kind.
Harry, I can get to bed before you start? Frågade hon och log mog mig. 
- Sorry, I'm just..började jag men hejdade mig.
Horny..fyllde Stina i och jag rodnade lite, om det var så hon ville säga det så okej, det var ju sant. 
- You're so cute when you're blushing. 
Sa hon och jag mötte nu hennes läppar igen och fortsatte ner över halsen. Jag visste ju precis vars jag skulle placera mina kyssar för att hon skulle reagera på det. Mina händer flyttade sig glatt till hennes intima ställen och hon stoppade dem inte heller. Lite senare låg båda helt slut och log mot varandra. Om det var något jag älskade med detta förhållande så var det tryggheten och lyckan.
- I love you sweetheart. Sa jag och kollade djupt in i hennes blick.
- I love you too Harry. Sa hon och log så där gulligt som bara hon kan.
Hon mötte mig i en sista mjuk puss innan hon vände sig om och somnade tryggt i min famn. 
Del 38 av 40. Vad tyckte ni?(: tyckte det var tid för en kärleks del, rätt /fel? Kommentera 
jag kommer skriva en till och jag kommer göra något som känns liite jobbigt. But go for it!;)
mer om det senare. Det är också en ny design på G. Så sluta in kika in and keep comment!
#1 - - Maja:

Så glad att Harry mår bättre! Har saknat honom och Stina tillsammans :) Bra del!

Svar: Ja, dom måste ju sluta tillsammans!:) Tack!
Berättelser om One Direction

#2 - - My (1D Novell):

jättebraa! älskar kärleksdelar ju! hahaha ;)

Svar: Jag vet att du gör det!;) Tackar!
Berättelser om One Direction

#3 - - Emma:

Superbra!

Svar: Tack snälla!:)
Berättelser om One Direction

#4 - - Anonym:

Mer! NU! ;)

Svar: Tack, tomorrow!:D
Berättelser om One Direction

#5 - - Matilda:

Jätte bra!

Svar: tack så mycket!:D
Berättelser om One Direction

#6 - - Tova:

Har saknat dem tillsammans. De är så fina!

Svar: Tack, visst är dem!
Berättelser om One Direction

#7 - - Frida:

Du skriver ju sjukt bra!!!! Du är så duktig på att skriva!

Svar: Åh, tack snälla vad glad jag blir!:)
Berättelser om One Direction

#8 - - Linnéa:

Gud så bra det är och man vill bara läsa mer och mer :D

Svar: Tack så jättejättemycket verkligen!:)
Berättelser om One Direction

#9 - - Hej:

Kommer man få reda på vad som hände med harry ? Eller har du glömt det? Haha :) grym del iallafall!!! :) du är väldigt duktig på att skriva!

Svar: Nejnej. det kommer man att få veta!:D Kram!
Berättelser Med One Direction