BACK FOR YOU - Del 39

Senaste:
Harrys perspektiv;
Om det var något jag älskade med detta förhållande så var det tryggheten och lyckan.
- I love you sweetheart. Sa jag och kollade djupt in i hennes blick.
- I love you too Harry. Sa hon och log så där gulligt som bara hon kan.
Hon mötte mig i en sista mjuk puss innan hon vände sig om och somnade tryggt i min famn. 
Stinas perspektiv;
Jag vaknade vid tio, vände mig om och suckade lite åt att Harry låg naken bredvid mig. Att han  alltid ska sova utan kläder, han säger att man sover bättre då, men jag insåg direkt att jag själv också vad naken vilket gjorde att jag förstod vad som hände innan vi somnade igår. Jag kunde såklart inte låta bli att le åt det innan jag klev upp och började klä på mig. Harrys tröja och mjukisbyxor, bättre myskläder går inte att hitta. Jag vände mig om och kollade mot en söt sovande Harry innan jag  gick vidare till köket för att göra i ordning lite frukost. 
- Goodmorning babe. Sa en röst och bakom mig stod Harry med armarna runt mig. Han hade bokstavligen kommit direkt från säng till köket, för att han inte ens klätt på sig. 
- Goodmorning, forgot to dress? Sa jag skämtsamt och Harry skrattade bara, inte för att jag kunde förstå det roliga.
- Someone has taken my shirt. Sa han och drog lite lätt tröjan. Jag bad han ta en av de 100 andra han har.
- What if I want just this one? Sa han retsam
- No, you don't. I have to wear it today and tomorrow if you want it to smell me on tour. Sa jag. Harry nickade och pussade mig i nacken igen och så stod han tills killarna kom in. 
- Oh,  we came inappropriate? Sa Louis frågande och kollade på Harry som stod lutad över mig. 
- Not at all. Harry should just go and get dressed. Sa jag och spännde blicken i honom. Harry nickade och försvann in i sovrummet och killarna suckade efter honom. 
 
Louis perspektiv; 
Det var en lättnad att se Harry och Stina tillsammans. Devajar verkligen varit tufft för henne medan han varit sjuk och även innan det. Stina fortsatte göra sin frukost. Hon frågade om vi ville ha och deskildrade sned att Niall åt frukost en gång till medan vi andra tog kaffe och den satt vi bara och pratade om ingenting. 
- So Stina are you excited? Frågade Niall glatt. 
- What should I be excited for? Frågade Stina och jag insåg snabbt att Harry inte berättat det för henne än. 
- Eh, Niall i don't think we should talk about yet. Sa Zayn och jag nickade. 
- Talk about what? Frågade Stina. 
- Nothing. Harry will talk with you later. Sa jag och just kom Harry in i rummet och log så som han brukar göra när han är glad. Han gick mot skåpet och  tog fram en tallrik och gjorde oss sällskap. Vi satt åter igen en stund och pratade.
- Ey, let's du something. Sa Niall, eller nästan skrek. 
- Yeah we are talking. Sa jag och kollade på honom eftersom han avbröt Liams mening.
- Come on, just talking? It's boring. Who is on for FIFA? Sa han högre och hörde för varje ord.
Alla suckade men det slutade ändå med att Niall fick som han ville. Niall och Zayn spelade en match som Niall vann och då vill Zayn som vanligt spela igen. 
- Harry, is there something you have to tell me?
Frågade Stina efter en stund. 
- Niall asked if she was excited..so just tell her.
Fyllde jag i och Harry log. 
- You know what babe, I love you so much
. Sa Harry och pussade henne på munnen och jag blev lika försvånad som Stina. det var ju verkigen inte det jag menade. 
- Should I be excited for that?
Frågade hon och jag brast ut i ett skratt innan Niall gav mig kontrollen. 
 
Harrys perspektiv;
Niall kunde altid hålla tyst om hemligheter, eller jo om men när det gäller överraskningar så försäger han sig alltid. Det var inte ens meningen att Stina skulle veta om det, inte än. Jag reste mig från soffan för att hämta min mobil, mest bara för att slippa prata om det. Vilket funkade för tillfället. 
- Harry..Sa Stina och kollade på mig.
- Okayokay. You know that we are going on tour next week, right? Började jag liste dystert för att sen kunna lura henne. Hon nickade och såg ledsen ut. 
- Are okay to being alone here for 4 week? Frågade jag och nu kollade killarna också på mig. 
- So long? I don't think I have a choise. Sa hon och jag kramade om henne. 
- But babe, 4 weeks will go fast.
- Maybe for you. Sa hon tyst och jag kände en tår på min hand.
- Are you crying? Frågade jag och mötte hennes blick. 
Hon nickade och betättade hur  jobbigt hon tyckte att det skulle bli att vara ensam. Men också hur orolig hon var för mig och när hon besättade det gav Louis och  Niall ifrån sig ett aw. 
- But babe, it was a joke. I'll never leave you alone in London. You'll go on tour with us. Do you really think I want to be without you for so long? Sa jag och log mot henne och hon såg lätt förvirrad ut.
- Did you just asked me if I want go follow you on tour? Frågade hon och alla killarna nickade. 
Det vad så roligt att se att hon blev så glad och det ska bli så roligt att åka på turné igen. Stina kolllade på mig, blickarna möttes och läpparna också. Detta kommer bli den bästa månaden någonsin..jag bara vet det
Del 39 av 40. Förlåt för kanske tråkig del men har haft dunkade ont i huvudet hela dan!:(
Men jag lovar att sista delen ska bli bra. Snälla lämna en kommentar. Det kanske botar smärtan!;)
#1 - - Elin:

Skulle du vilja köra ett länkbyte med min novellblogg http://odstolemyheart.blogg.se/ och har du gjort den snygga designen?

Svar: Känner inte för ett länkbyte just nu och nej, det har jag inte, den har en som heter Linnéa gjort!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Anonym:

Så braaaa! Vill inte att novellen ska ta slut :'(

Svar: Allt har ett slut, jag hoppaas att nässta blir lika bra!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Hej:

VARGÖR TAPPA HARRY MINNET? Hahaha kunde va bra att få veta det...

Svar: Ja, du får veta det i nästa del!;D
Berättelser Med One Direction

#4 - - Joy:

Huvudvärken börta? Jag hoppas i alla fall det! Awww lite längre fram efter 1 annan novell eller 2 så kan du väl göra en fortsättning på den här? Den är sjukt bra ♥♥♥ Krya på dig, du får en kram av mig!

Svar: Nästa del är sissta sen börjar jag på en ny!:) tack det är bättre nu!♥♥♥
Berättelser Med One Direction

#5 - - Stina VJ:

Lite roligt att hon typ inte är i skolan, haha ^^ Men asbra del - och asbra novell, vill inte att den ska ta slut!! :)❤

Svar: Allt har ett slut, hoppas den nya blir lika bra!❤
Berättelser Med One Direction

#6 - - Tova:

Jättebraa!;D Hoppas det går bra för dem!:D

Svar: Tack! Ja, det hoppas jag också!:)
Berättelser Med One Direction

#7 - - Emma:

Superduperduperduperduperbra! (Oj, långt....) Längtar till nästa

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir:)
Berättelser Med One Direction

#8 - - My (1D Novell):

jättebra ju! åh, Harry är såå fin!

Svar: Tack så jättemycket, blir så glad! Ohyes, det är han verkligen!
Berättelser Med One Direction

#9 - - Klara:

Typiskt Niall att aldrig kunna hålla tyst om överraskningar!

Svar: Haha, ja visst äre de!:)
Berättelser Med One Direction

#10 - - Maja:

Jag vill inte att den ska ta slut :(

Svar: Allt har ett slut, men det är ju en del kvar sen hoppas jag att du läser nästa också!:)
Berättelser Med One Direction

#11 - - Frida:

Snart slut :( men du gör en ny novell sen va?! För annars kommer jag inte överleva utan ditt skrivande!!

Svar: Aw, gulliga du! Ja, jag ska skriva en till!:)
Berättelser Med One Direction

#12 - - Tildis! :) <3:

Skit bra! Vill inte att denna ska ta slut.
Har fixat ett länkbytte nu.
Kraaaam xx

Svar: Tack så jättemycket! :D Ett länkbyte med mig? Säker på att du skrivit in rätt adress? för jag kommer inte in
Berättelser Med One Direction