BACK FOR YOU - DEL 40 - THE END

Senaste:
Harrys perspektiv;
- But babe, it was a joke. I'll never leave you alone in London. You'll go on tour with us. Do you really think I want to be without you for so long? Sa jag och log mot henne och hon såg lätt förvirrad ut.
- Did you just asked me if I want go follow you on tour? Frågade hon och alla killarna nickade. 
Det vad så roligt att se att hon blev så glad och det ska bli så roligt att åka på turné igen. Stina kolllade på mig, blickarna möttes och läpparna också. Detta kommer bli den bästa månaden någonsin..jag bara vet det
Stinas perspektiv;
Detta kan ha varit det bästa jag någonsin har gjort. Att följa killarna på deras turné, att få se hur lyckiga de faktiskt är när de sjunger sina låtar för tusentals skrikande fans. Jag skulle vad som helst för att detta aldrig ska ta slut, killarna förtjänar verkligen det. Innan vi for på turné var Harry inte den Harry han brukade vara men nu när han fått träffa fansen igen så är han den Harry som alla vill att han ska vara. Lite skumm men ändå väldigt rolig. Men vad hände egentligen mellan Blue och Harry för en månad sen? Undra om vi någonsin kommer att få veta det. 
- What are you thinking about? You look so thoughtful, what is it? Frågade Harry. 
- What? No, I'm just so happy for you and the boys. You really live your dreams. Sa jag.
- It's our job and we love it. How do you feel to come come? Frågade han för det var just vad vi skulle. Hem till Holmes Chapel för att umgås med familjen.
- Actually really good. I've missed moms food. Sa jag och fnissade.
- Yeah, it's the best thing with going home. Sa Harry och skrattade till.
Harry fortsatte köra och själv kollade jag Twitter och Facebook, till min stora förvåning hade jag  fått en Facebook meddelande av Blue. Jag kollade på Harry som hade blicken riktad mot vägen innan jag kollade tillbaka till mobilen och öppnade meddelandet. 

|| Hi. I know you are mad at me. But I really have to explain some things for you, and maybe for Harry  too. I'm in Holmes Chapel for a week. When are you coming home? Please answer me..I really need to talk to you.||
 
Jag läste igenom det flera gånger och bestämde mig för att faskiskt lyssna på vad hon har att säga, det kan faktiakt vara viktigt. Jag kollade återigen på Harry för att se om han kollade på mig, vilket han inte gjorde. 
 
|| I'm mad at you yes. but I will give you a chance to explain things. We are coming home today so if you want to meet me tomorrow, meet me at the same place you met me last time at 10am.||
 
Jag fick snabbt ett svar om att hon ville ses hemme hos mig för att hon ville prata med Harry också och det går inte på gatan, vilket är sant i och för sig. Så jag skrev okej även till det och sen la jag undan mobilen och väl hemma möttes vi av Anne och mamma som hade lagat god middag åt oss. Victiora och  Gemma var också på plats och det blev en riktig familjekväll. Vilket var behövligt. 
 .
Harrys perspektiv;
Jag vaknade klockan 10am av att det ringde på dörren. Jag satte mig yrvaket upp och kollade på Stina som låg och sov, istället för att väcka henne så drog jag på mig kläderna och  gick för att öppna dörren, vilket fick mig aningen osäker när jag såg vem som stod där. 
- Hi Harry. Nice to see you. Sa Blue och jag nickade bara.
- Is Stina home? She said it was okay for me to come here. Förklarade Blue.
- She's still sleep. Take a seat in the livingroom, I will wake her up. Sa jag och  Blue satte sig i vardagsrummet medan jag gick till Stina och väckte henne. 
- Stina, just as you know, Blue is here. Sa jag lite skeptiskt
Jag trodde inte riktigt på att Stina hade låtit henne komma hit. Det kändes inte riktigt som att Stina skulle göra det, men jag hade fel, för hon flög upp ur sängen och klädde på sig  och gick in vardagsrummet. Hon satte sig i fotöljen bredvid.
- So what do you want to talk about? Sa Stina. 
- Eh, shall he really listen? Sa Blue och kollade på mig och jag nickade. Jag ville ju veta.
- Yes, this is about him too. Sa Stina och kollade på mig och jag nickade igen.
 
Blues perspektiv; 
Jag kände hur både Stina och Harry kollade snett på mig, men jag måste göra detta nu. Inte för deras skull utan för mitt eget samvete. Jag såg ju på Twitter att folk skrev att dom skulle döda den som skadat Harry och en pratade jag med en tjej som är helt galen i Larry och hatar Elounor och  hon sa att hon hatade den som utsatte Harry för det mer än Elounor och då insåg jag att om någon får veta att det var jag så är jag körd.
- Blue..say someting. Sa Stina och jag skakade på huvudet.
- Yeah, at first I've to say sorry for what I did to two years ago. Började jag och berättade för Harry.  
- Okay, it's was horrible and I dont know if I can forgive you. Sa Stina.
- No I understand that. I just want to tell you. Being true is being brave. Sa jag och Harry nickade.
- Yes, Being true is being brave..so maybe you can tell us what you did to Harry? Sa Stina.
Jag suckade. De jag hade tänkt men vad hade jag att förlora på att vara ärlig? Så jag berättade.
 
~ FLASHBACK ~
Jag såg hur Stina och Harry kom över skolgården hand i hand och jag kände hur avundsjukan steg inom mig. Stina gick åt ett håll medan Harry gick mot rektorns kontor och då slog det mig att han kanske skulle pata med henne om vad jag hade gjort, eftersom det var efter att jag slatig henne och  lämnat lappen åt henne. Så jag sprang till rektorns kontor för att stoppa Harry men då ville han inte prata med mig. Han och Mrs.Kimberley gick in på hennes rum och jag gick till min lektion. Men då var jag jag så avundsjuk att jag att jag kunde gör vad som helst. Så jag smsade till Mrs.Kimberley och skrev att hon skulle låta mig träffa Harry för att han var min Idol. 
 
Jag minns hur hon kom in i klass rummet och hämstade min från lektionen och sen gick väg. Harry kollade bara på mig och jag minns att jag inte alls tyckte om den blicken. Jag försökte prata med Harry men fick aldrig något svar så till slut slog jag till honom i tinningen så att han svimmade. 
I will show you that I am better than you ugly girlfriend. Minns jag att jag sa innan jag drog mer honom i källaren på skolan. Väl där nere skulle han lämnas men jag var tvungen att binda för munnen på honom så att han inte skriker när han vaknar. 
 
Jag kände efter i fickorna och fick upp en liten påse med vitt pulver i. Drogerna jag fick av en kompis ville jag inte ha med mig hem för då skulle pappa blir riktigt arg och jag ville inte lämna den här heller. 
- Harry, you have to eat this. It makes you fell better. Ljög jag och hällde i han pulvret. 
När påsen var tom lämnade jag honom i källaren och sen vet jag inte vad som hände med honom. Eller juste..jag mötte honom i skolan och  då var han väldigt förvirrad men sen vet jag inte vad som hände med han. 
FLASHBACK END ~

Harrys perspektiv;
Vi lyssnade på vad Blue sa och jag såg hur chockad Stina var men också att Blue skämdes. När hon sagt klart sitt och när hon avslutade med att hon inte visste vad som hände så fyllde jag i det.
- I went to the studio, fainted and became worse. The guys and Stina got there and it ended up that I ended up in hospital. Sa jag rakt och  hon suckade.
- I hate you. What  if he died? Skrek Stina och jag drog fyttade mig till hennes fotölj. 
- I know. Var det enda Blue fick fram.
- He was actually dead for a while. He heart stopped. Skrek Stina samtidigt som tårarna rann ner för hennes kinder. 
Jag försökte lugna henne samtidigt som jag kollade på Blue med arg blick och  hon skämdes verkligen. 
- Do you know what kind of drug gave me? Frågade jag och Blue skakade på huvudet. 
- It doesn't matter what kind it was. She's still a horrible person. Sa Stina.

Blur reste sig från soffan med skamsen blick och sa att kanske borde gå hem nu och jag nickade.
- Stina, stay here. I will follow Blue out. Okay? Sa jag och  stina nickade. Jag gick med Blur ut på gården och just innan hon skulle gå tackade jag för att hon kom och berättade sanningen. Det betyder mycket för mig att veta vad som hände men också för henne själv tror jag. 
- I just wanted you to know the truth. I'll leave you two alone now. I don't want to be that person who destroy peoples life, so..yes, I'm sorry. Sa hon och jag nickade mot henne jag kollade hur hon lämnade kvarteret.
Jag gick in till Stina som satt och andades ut efter panikattacken. Jag satte mig i soffan och klappade bredvid mig för att hon skulle komma och sätta sig där, vilket hon gjorde.
She's gone now. It's just you and me and it will always be. I love you, only you. Sa jag och pussade henne på huvudet. Hon kollade upp och log tillbaka. 
- I love you too Harry and together can we go through everything. Sa hon och jag nickade instämmande.
- Yes, everything, my sunshine. Sa jag och mötte hennes läppar i en underbar kyss samtidigt som jag kramade om henne ännu lite hårdare och log för mig själv.
Då säger Back For You tack för sig. Hoppas ni  tyckte att slutet var bra även  om det blev väldigt långt!:)
Kommentera, borde ni också göra!(: 
Lämna inte bloggen för jag ska skriva en till. Hoppas ni gillar den också!:D
Handligen på nästa kommer nog upp ikväll. För jag tror många är nyfikna på den, eller hur?:) Kram på er all!:D
#1 - - Emma:

SUPERDUPERDUPERDUPERDUPERDUPERDUPERDUOERBRA!!!! Älskade denna novell! Känns skönt att veta vad som hände med Harry!

Svar: Tacktack! Ja, verkligen!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Liza:

Jätte bra!!!

Svar: Tacktack!:D
Berättelser Med One Direction

#3 - - My (1D Novell):

ååååh ett helt perfekt slut å bra att Blue sa sanningen, haha blev lite förvirrad å trodde att jag aldrig skulle bli få veta men nu fick jag äntligen det, haha. Skit bra! Kan inte vänta till nästa som jag hoppas är om Louis, Can't waaait! ihih

Svar: Åh tack! vad glad jag blir! Den nya handlingen finns ute nu!:D om du är väldigt nyfiken!:D
Berättelser Med One Direction

#4 - - 1Dfanficsworld:

Det här är den enda 1d novellen/bärettelsen jag lyckats följa ut hela på. På dom andra jag har läst så har jag hoppat av och slutat läsa mitt i för att det blev för tråkigt eller tröttsamma, men inte på den här. Helt otroligt,Helt otroligt...
Längtar tills nästa börjar.Älskar verkligen hur du skriver! Bästa bloggen ever...

Svar: wow, goad vad glad jag blir! Hoppas verkligen att du gillar näste lika mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#5 - - Anonym:

Vill att du ska fortsätta på den här novellen :( gillar den verkligen...

Svar: aw, gulle. Hoppas du gillar nästa lika mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#6 - - Matilda:

Braaaaaa mega super braaa

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction

#7 - - My (1D Novell):

åh läste handlingen nu, så jääääävla nice! TAGGAR! hahah, dock verkar åldern lite konstig.. typ 6-7 års skillnad mellan dom om det blir Louis, men det är bara bra enligt mig.. Hihi jag är ju 15 nästa år ju ;)

Svar: Haha, aw sötnoos!;) Ja, vi får se..vad som händer!;)
Berättelser Med One Direction

#8 - - Emma:

Jag har läst handlingen på nästa novell!!! Superbra! Längtar till första delen ;)

Svar: Åh, tack så mycket!:) Vad kul att du längtar!:)
Berättelser Med One Direction

#9 - - Tova:

Jättebra slut! Älskar flashbacken, trodde aldrig att vi skulle få veta sanningen!:) och handlingen till nästa är otrolig..vilken åldersskillnad det blir om det är Louis det ska handla om. Eller har du kanske ångrat dig? Du kanske inte särar på Elounor ändå?;)

Svar: Tack så mycket!:) klart ni ska få veta sanningen!:) Vad roligt att du gillar nästa också, ja, vi får se om jag har hjärta att dela på dem;) kram!
Berättelser Med One Direction

#10 - - Maja:

Ååååååuåhuhuhåuåuåuåuåååhåhåh, önskar den inte vore slut redan :( Härligt att det slutade bra i alla fall! :)

Svar: Ja, eller hur? Hoppas verkligen att du läser nästa också! Kram!<3
Berättelser Med One Direction

#11 - - Joy:

Aww! Jag vill inte att den ska vara slut! :c jätte bra föresten <33

Svar: Tack så jättemycket!:)<33
Berättelser Med One Direction

#12 - - Anonym:

Gud vad bra denna novellen var! Längtar så sjukt mycket efter nästa! KAN INTE VÄNTA!!

Svar: aw, tack hoppas du gillar nästa lika mycket! Kram!:)
Berättelser Med One Direction

#13 - - Emma:

Vet du vad jag kommit på som är lite läskigt? Att båda två hade en novell som heter Back For you samtidigt och i båda var killen från bandet harry

Svar: Oh, coolt!:D
Berättelser Med One Direction