More Than This - Del 13

Senaste:
Louis's perspektiv; 
- No, not her, but a closely related person. Sa Harry och nickade och lovade att sluta med de skämten sen frågade Eleanor om Caroline inte kunde komma över och vara med oss idag då Niall ändå var ute medc nån kompis och Liam och Zayn var med deras flickvänner. Harry ringde och bad henne komma över.
- She didn't want to come here because Eleanor is here. Sa Harry och jag frågade varför. Harry kollade på oss båda och ryckte på axlarna och reste mig för att gå hem och hämta henne, eller iallafall försöka. 


Jag kom in i min lägenhet och hittade Caroline nerbäddad i soffan och det kändes faktiskt lite synd att rycka upp henne därifrån. Hon satt i soffan med en av mina tröjor och en filt runt sig. 
- Are you coming? Frågade jag och hon skakade bara på huvudet. 
- Why not? She's nice and really want to meet you. Sa jag och satte mig på soffpallen och väntade på svar från henne men hon sa inget. Till slut så tog jag dosan till tvn och  stängde av för att hon skulle prata med mig. 
- I can't. Sa hon sen och jag la ifrån mig dosan och frågade varför.
- Have you seen Eleanor? Frågade Caroline och jag nickade och ja ett fundersamt ja.
- Exactly. There we have the answer to it all. Sa Caroline nästan lite irriterat och jag som inte riktigt förstod vilket svar hon pratade omblev bara väldigt förvirrad och suckade.
- The answer I don't understand. Sa jag och nu var det Caroline som suckade.
- Eleanor is the most beautiful person of all. She is perfect.. will just appear as a person with no value at. Jag lyssnade noga på det som Caroline sa och måste medge att Eleanor ser bra ut, hon är ju trots allt en kompis sen länge tillbaka. Men att hon är finast i hela världen skulle jag inte säga.
- Stop it. Get dressed and come with me. And yeah Eleanor looks good but she isn't the most beautiful in the world. Because it's you and you will always have the same value as her, me, Louis and you name it. Sa jag och  Caroline suckade bara åt det jag sa. Även om det var irriterande just då så sa jag inget.
- Fun jokes. I need atleast wear make me and so first.
Jag suckade och förstod att det inte var någon idé att säga emot henne. Så jag kollade efter henne när hon försvann in på badrummet där hon plockade fram sitt smink och sånt. Jag gick dit och berättade att Louis skulle sluta med sina skämt. 
- Thank you. Do I look good in this? Sa Caroline och  kollade på sig själv i hallspegeln. 
- As usual babe. Sa jag och ställde mig bakom henne och pussade henne några lätta gånger över nacken och  hon rös till. Hon vände sig om och mötte fina läppar i en kyss som var välbehövlig efter en rätt jobbig morgon. Jag mumlade lite lätt i hennes öra att jag älskade henne och hon röd till och log sitt finaste leeende. Jag log och  la handen runt hennes midja innan vi tillsammand gick över till Louis. När vi kom dit möttes vi av Louis som kramade om Caroline och slog han till mig så som vi brukar bara på varandra och i köket möttes vi av Eleanor som också hade hunnit sminka till sig lite. Jag suckade och insåg att jag nog aldrig kommer förstå varför tjejer ska sminka sig för att bli finaste, nio av tio gånger blir dom inte ens det. 
 
- El this is Caroline and Caroline this is Eleanor. Sa jag och flyttade blicken mellan dem. Eleanor stäckte fram handen och hälsade medan Caroline stod bara och kollade på hennes hand utan att hälsa tillbaka. 
- Babe, maybe you should say "hi" back to El? Frågade Harry och kollade på Caroline som osäkert tog Eleanor's hand och bara någon timme senaste satt vi och spelade kort och hade jättetrevligt. 
- Ha, I won. Skrek och jag stäckte upp armarna i luften efter att ha lagt mitt sista kort. Alla tre bara kollade på mig nedan Elanor sa något om att jag var töntig. Jag log mot henne och gick fram till henne och drog upp hennes från stolen så att jag sen kunde sätta mig där med henne i knät. Eleanor i min famn var och är det bästa jag vet. Efter en stunds dötid då vi gjorde ingenting ville jag spela något. 
- Let's play FIFA. Utbrast jag och klappade Eleanor's händer farför mig. Harry var emot min idé och Elanor lika så vilket gjorde att dötiden fortsatte en stund till, vilket irriterade mig som alltid ville ha något att göra.
- Let's play Singstar, Take Me Home. Sa Harry efter en stund och denna gång var det bara Caroline som var emot. 
- Noway. I cant sing  and I cant the lyrics of your songs. Sa hon och Harry kollade missnöjt på henne.
- If it's any consolation, Eleanor can't either. Sa jag lite skämtsamt och nöp henne i sidan.
- Hey, what? Sa Eleanor och vände sgi mot med med en låssas förvånad blick. 
- Just a joke babe. Shall you and I start with Little Things? Sa jag och Eleanor nickade och sen sjung vi little things och jag vann, vilket hade varit åinsamt om jag inte hade gjort, för jag älskar allt med Eleanor men sången är inte hennes starkaste sida. vi sjungot klart med det Caroline och Harry's tur men han ville inte. 
- Come on. It's just for fun. Sa jag och Harrr's kramade Caroline bakifrån.
- We can sing Summer Love together and not against each other. Sa han och efter många om jag men så satt dom där och sjöng sommer love tillsammans och att Caroline inte kunde sjunga var en lögn. Hannes röst var som gjor för Summer Love och det lät väldigt väldigt bra till Harry's röst. 
- Wow. You're really good. Sa Eleanor och  Caroline skkade på huvudet. 
- She'e right. Really good. La jag till och Harry nickade instämmnde till det jag  sa.
 
- Great. Now I have shamed myself in front of my biggest idol. Sa jag när vi några timmer senare kom tillbaka till Harry's lägenhet. Han frågade var jag menade och jag menade att jag hade sjungit inför Eleanor.
- Stop being so condescending towards yourself. You can sing, very well. Be proud of it. Sa Harry och pressade sina läppar mot mina och precis som alla andra gången så kändes det väldigt bra men det kändes som att det fattades något. Det slutade med att vi låg i sängen i underkläder och inget mellanrum mellan oss. Jag strök handen över Harry's bröst och ner mot den stora fjärilen han har på magen. Jag kände Harry mot mitt lår och för första gången så rös jag genom hela kroppen. Kanske var det ikväll som jag skulle komma över min rädsla. Kanske var det ikväll som jag skulle göra det med Harry. Jag vill verkligen, kärleken till honom är otrolig men jag vågade inte ta intiativet till någåt och Harry skulle ju inte göra det eftersom han inte ville pressa mig till något.
- Harry..Sa jag och pressade mig närmare honom.
- Mm, what? Frågade han mot mina läppar och jag ångrade mig. Jag kunde ju inte fråga om det. Det ska ju komma automatiskt. Vi fortsatte med våra pussar och kyssar tills Harry drog sin hand över min kropp på samma sätt som jag just gjort på honom, skillnaden var bara att Harry inte stannademitt på nagen utan just ovanför troskanten.
- Can I touch you? Frågade han och jag rös genom kroppen. Någon gång ska ju vara den första vilket gjorde att jag bara nickade och Harry frågade säkert tre, frya gånger om jag var säker och jag nickade varje gång och tillslut hade Harry sin hand på mitt prevataste ställe och det kändes bara bättre och bättre. 
- Can we..eh you..eh..Mumlade jag fram efter en stund. 
- If you want to. But don't do it for me. Are you sure? Sa Harry och log mot mig. Jag är glad att han förstod vad jag menade. Jag nickade och även om det var gick bra såg Harry såg min osäkerhet.
- I know you want it even if you're insecure with it. I will be gentle. Love you. Sa han och med dom orden gjorde han min lugnare och den kvällen slutade helt underbart. 
Vi somnade sida vid sida men båda vaknade bara någon timme av att min telfon ringde. 
- Who are you calling at this hour? Frågade Harry och jag ryckte på axlarna innan jag svarade men när personen sagt sin första mening blev jag stumm. 
#1 - - Saga:

Jättebra!!<33

Svar: Tack så jättemycket, var glad jag blir!:)<3
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Väldigt bra! Undra vem som ringer

Svar: Tack snälla!:) Ja, det kan man undra:.;)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Mrs Nellie Directioner:

What happend????? Oh god!! jättebra men lite creepy slut...:)

Svar: Tack så mycket. Ja lite spännande:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - My (1D Novell):

Vad spännande. Gillar Caroline mer och mer faktiskt, haha ;)
Men vad jag kommer ihåg så låg de med varann görsta gången de sågs? du skrev som att de skulle låta som första gången så jag blev lite förvirrad där.. haha :O

Svar: Skönt att du gillar henne:) Ja, men det var ju inte känslor inblandat då..förlåt om jag förvirrar. Ska tänka på det framöver!:)
Berättelser Med One Direction

#5 - - Tova:

Jättebra!:)

Svar: Tack!:)
Berättelser Med One Direction

#6 - - Matilda:

Jättebra! Undra vem somd ringde? :)
Gillar caroline men det är riktigt synd att hon är så osäker med sig själv..

Svar: Tack! Ja, men det kanske ändrar sig med tiden? Hoppas!:)
Berättelser Med One Direction