Ber Om Ursäkt!

Förlåt hörreni! Men jag har ingen aning om vad som ska hända mellan Harry och Stina härnäst + att det har varit alldeles för bra väder för att sitta inne och skriva. Men jag håller på att skriva en del men de går segt. Ikväll ska jag sova hos en kompis så det kommer inget idag. Men jag ska verkligen försöka blir klar med den till imorgon. Hoppas ni har det bra, njut av sommaren!:)

#1 - - Tova:

Det gör inget! Men ska njuta av sommaren!:D

Svar: Skönt att du tycker så!:D
Berättelser om One Direction

#2 - - Hej:

Haha! Hoppas du har en bra sommar iallafall!! Tycker u uppdaterar sjukt mycket bättre än vissa andra :) blir alltid glad när du skrivit ;)

Svar: Åh, vad glad jag blir kram!
Berättelser om One Direction

#3 - - Liza:

Det gör inget. Se om din kompis kan komma på nått att skriva. :) fortsätt ha en skön sommar:)

Svar: hha, hon hatar 1D så hon skulle aldrig hjälpa mig!;)
Berättelser om One Direction