ANOTHER WORLD - DEL 30 - THE END

Senaste: 
Zayns perspektiv;
- I would never say no to a person like you. Sa hon och log.
- Aw, sweetheart. I will spend the rest of my life with you. I want you to be my kids mom in the future. Sa jag.
- You're wish came to. I'm pregnant. Sa hon lite tystare. 
- What? When? Sa jag och log större än någonsin, allt kändes så rätt även om båda är unga.
- I don't know when it happened but I found it out when I came home. Sa hon och var snabbt i min famn igen.
Zayns perspektiv;
Det hade gått ett år sen det vad begravning för Tildas mamma och det har varit ett bra år. Vi har hinnut spela in ler låtar, varit ute på en mini turne men bäst av allt är att jag blivit pappa till 3 månader gamla Lola. Jag minns dagen så väl. Vi killar satt i studion när jag  fick ett sms av Tilda om att barnet var på väg, minns att jag kastade av mig hörlurarna och ringde en ambulans och 6 timmar senare satt jag på sjukhuset med Lola i handen. Det var och är fortfarande overkligt hur bra mitt liv är. Nu satt jag och läste en tidning, vi var lediga i 4 dagar nu.
Tilda, read this. Sa jag och vände tidningen åt henne. 
- I can't now. I'm breastfeeding, read it outloud. 
- They have found the Doncaster-boy in an apertment in London yesterday. 
- Yes, that's really good.
Jag skulle just svara när Louis, Harry och Liam kom in, Niall åkte hem redan i går för att hinna få så mycket tid som möjligt hemma. Louis berättade glatt om vad han läst i tidningen och vi  nickade bara. Killarna satt kvar ett tag innan Louis reste sig för att han skulle möta upp Eleanor och sen åke hem till Doncaster.
- Okay, Tilda. I think we also have to leave now.
- Leave? 
Sa hon förvånat.
- Yeah, London and go home to Bradford. My familiy have no meet you. 
Sa jag och log mot henne. 

Tildas perspektiv; 
Några timmar senare klev vi av tåget i Bradford, det var en liten station och inte alls lika aktiv som den i London.
Welcome to my hometown. Sa han och vi började på med vagnen och allt hem till honom. Det var inte långt.
Vi kom in och  möttes av en glad kvinna som då vad Zayn mamma och efter det hälsade jag på Doniya och Safaa, 
Waliyha var jätteblyg men hon häslade till slut. Varför hade jag inte fått träffa dessa människor tidigare.
So nice to meet you. Everytime I talk to Zayn he say something about you. Sa han mamma.
- Something good I hope. 
- Of course sweetheart. 
Sa han och kramde mig bakifrån
- You two are so cute together 
Sa Doniya och log mot oss.
 
Det blev kväll och Lola sov, så Zayn ville visa mig lite mer av Bradford. Det märktes att det var här Zayn var uppväxt och det märktes också att han saknade det. Vi gick en promenad mot standen som fanns. Vi satte oss ner och kollade ut över vattnet. Jag kollade på Zayn om såg fundersam ut. 
What's wrong? Frågade jag.
- Nothing, I just miss Bradford.
- I can see it in your eyes but we cam always come here when you are free.
- But Stockholm then?
- It's okay. It's only Julia I really miss and yeah.
- Without her had we never met. 
Sa Zayn och jag skakade bara på huvudet. 
- I'm glad to help you and I really miss you too. Sa en röst bakom oss.
Jag vände mig snabbt om och tror ni inte hon stod där. Jag upp och in i Julias famn.

Julias perspektiv;
Zayn hade svårt att överraska Tilda med något jobb eller en utbildning när han inte visste vad hon vill och jag vet inte heller så vi bestämt oss att jag skulle komma till Bradfrod samtidigt som dom. Jag kramade om både Tilda och Zayn och satte mig bredvid dom. Jag hade inte träffat dem på ett år så det fanns mycket att prata om. 
- Julia, time to tell your secret?
- Yeah, I'm studying English and psychology in London after the summer.
Tilda blev glad och vi pratade lite om varför och så innan Zayn tog ordet igen.
You two need time alone but before I leave I have to give you this. Sa han.
Han tog fram en liten ask och gav den till Tilda som öppnade den. I den låg en silver hjärta och  på baksidan av det var det ingraverat "From Doncaster to Bradford, I love you". Han hjälpte henne på med det och la huvudet mot hennes nacke. Jag tog en bild på det fina paret. Tilda vände sig om och mötte Zayn läppar i en kyss. Efter en stund kramade hon om Zayn "I love you too Zayn." sa hon och han gick iväg.
- How are you now? Frågade jag och hon log.
- Better than ever. I have everything I need. You, The boys, Lola and Zayn. 
Jag log mot henne. Hon har gått från att inte prata med någon och dom få hon pratade med var hon otrevlig mot till att nu vara en person som alla vet vem är eftersom hon har Zayn till pojkvän och nu pratar hon trevligt med folk hon möter. Jag kan stolt säga att jag är hennes kusin. 

SLUT!:D Kommentera gärna vad ni tyckte om delen och novellen!:)

NY NOVELL? Jag vet faktiskt inte. Kommer ni ens läa den om jag börjar en ny?
Om jag börjar en ny kommer jag inte skriva ner än ett inlägg/dag, ibland varannan,  
Om jag börjar en ny så blir det om Harry..igen. (vill inte skilja Louis och Eleanor åt).
Om jag börjar en ny novell på blir det senare i veckan, för jag har ingen handling nu.
Så upp till er. JA eller NEJ. Ni vet ju hur det är, Ju fler kommenterar desto roligare är det.
FÖLJ MIG PÅ BLOGLOVIN, SÅ SER NI JU OM JAG SKRIVER ELLER INTE OCH NÄR JAG SKRIVER
#1 - - Klara:

Den här novellen har vart fantastisk!

Om du skriver en ny novell kommer jag läsa den och även om du "bara" uppdaterar en gång/dag eller varannan är det ändå en fantastisk uppdatering! :)

Svar: Aw, tack snälla vad glad jag blir! Du är en trogen läsare!:)
Berättelser om One Direction

#2 - - Liz:

Jag tycker att du ska skriva en ny. Jag skulle iallafall läsa den. :)

Svar: Tack då vet jag!:) får se hur det blir!:)
Berättelser om One Direction

#3 - - My:

Underbart slut!

Svar: Tack så mycket!
Berättelser om One Direction

#4 - - Alicia:

Denna novellen har varit jätte bra. Jag hoppas att du skriver en till. Jag skulle iallafall läsa.:)

Svar: Tack det glädjer mig verkligen kram!<3
Berättelser om One Direction

#5 - - Tova:

Jag skulle absolut läsa!<3

Svar: Tack så jättemycket!:D<3
Berättelser om One Direction

#6 - - Tildis! :) <3:

Snyft, nu ä den slut! Väldigt bara novell! Såklart att jag kommer läsa nästa! <3
Karm xx

Svar: Allt har ett slut! Kram!<3 Tack för att du alltid varit där!:D<3
Berättelser om One Direction

#7 - - Emmy:

Åh, va bra avslut!! Jag skulle såklart läsa om du börjar på en ny, kan du inte göra som i den här..? Ta med någon av "oss"? Skulle vara jättekul!! Jag skulle gärna vilja vara med<3

Svar: Det skulle jag kanske kunna göra":)<3
Berättelser om One Direction

#8 - - Anonym:

Jag vill absolut läsa en ny! du är så bra på att skriva! <3

Svar: Tack så mycket vad glad jag blir!:)<3
Berättelser om One Direction

#9 - - Ifa:

EPIC

Svar: VAR DET SÅ DÅLIGT?:((
Berättelser om One Direction

#10 - - Matilda:

NEJJJJJ!DU FÅR INTE SLUTA! DET ÄR SÅ BRA!

Svar: Nej, Vi får se hur jag gör! Ska fundera tills imorogn! Tack snäll du!
Berättelser om One Direction

#11 - - Olivia Hellman:

Sjukt bra kapitel och jävligt bra novell!! Har älskat den från början till slut :) Jag vill att du ska göra en till men jag vet ju redan att du ska/gör det :)

Svar: Du är för söt!;D ja, jag har gjort det och jag hoppas du gillar den lika mycket!;D
Berättelser om One Direction

#12 - - Emma:

SUPERBRA!!!! Jag (som jag skrev på KIK) har ju just kommit hem så jag har inte hunnit läsa. Men superbra!

Svar: Tack! ÄNTLIGEN ÄR DU HEMMA!;D
Berättelser om One Direction