BACK FOR YOU - DEL 8

Senaste:
Stinas perspektiv; 
- Mom, are you ready to go? Ropade Harry till Anne. 
- Yes, you can get the bags into the car. Ropade hon tillbaka. 
- Okay, It was nice to meet you. But see you in two weeks. Sa Niall och log. 
- NIALL, go out to the car now. Sa Harry snabbt och argt. 
- Two weeks? Sa jag och kollade frågande på Harry när Niall hade gått.
- Just forget it, I will miss you. Sa han och drog in mig i en kram. Jag kollade in i han fina gröna ögon. Skulle jag våga säga de tre orden som betyder så mycket? Jag skulle just säga det när Harry hann före. 
Louis perspektiv; 
Det är alltid roligt att komma hem när alla har varit på olika ställen och  ännu roligare ska det bli att få höra vad Niall och Harry har gjort. Liam har förmodligen bara chillat med sin familj och Zayn har väl myst med Perrie på samma sätt som jag och Eleanor, så det fanns inte so mycket roligt att veta. Nu satt vi alla inne hos mig. 
- Harry and Niall, what happened at home? Frågade jag ivrigt. 
- Why do you just ask them? Sa Zayn snabbt.
- Because I know that Liam been with his family and you with Perrie. It's not interesting.
- We just been with..började Niall. 
- Perrie is pregnant..avbröt Zayn och  alla kollade på honom.
- What?!?! Sa Harry och jag samtidigt.
- No, I just kidding because you said that he know what happened home. Sa Zayn.
- Very funny Zayn. What did you said? and what happened with the girl? Frågade jag.
- Harry isn't single. Sa Niall snabbt. 
- Wait. You were home 5 days and find a girl. Do you really know her? Sa Liam skeptiskt. 
- It is a childhood friend, so I I know her almost too good. Sa Harry och log stolt.
- Is she kind? Frågde Zayn efter som han inte gillat någon av Harrys tidigare tjejer.
- Yeah, she is the most beautiful girl on the planet. 
- No, that's Eleanor.
 Sa jag och Niall skrattade till.
- Haha, Louis..and yes she is kind. She will come here about two weeks.

- I bought mom and har best friend to a trip to spain and it's her mom so I bought Stina a trip to us. 
- And she know it? Frågade Liam. 
- No, not yet I will call her later and tell her. Sa Harry och Niall nickade.
- Hope she is kind. Sa Zayn igen och  reste sig. 
- She is. Sa Niall och Harry nickade instämmande innan alla gick hem till sig.

Stinas perspektiv; 
- Are you looking forward to go to London next week? Sa mamma och jag fattade ingenting. 
- What? Should we go to London? Frågade jag.
- Just you. Did not Harry say something? Frågade hon och jag skakade på huvudet.
- Ops, ask him instead then. Sa hon och jag smsade Harry direkt. 

~ Harry, mom said that I'm going to London next week then she said that I should talk to you about it. ~

~ Hey babe! Our moms going to Spain and you shouldn't have to be alone so you will come here and I'll take care of you. ~  Skrev Harry och jag  log för mig själv. 

~ I can take care of myself, but it will be fun. ~

~ Hope so. I can't write more now. I'll call you later. Love you. ~

~ Okay, I love you too. ~ Skrev jag men fick inget svar på det. 

Jag log lyckligt för mig själv. Skulle jag få träffa de Liam, Louis och Zayn också? Jag kommer nog inte ha tråkigt en sekund eftersom Louis bor med Harry och Louis alltid är så rolig. Detta kunde bara blir roligt, eller tänk om killarna inte alls tycker om mig. Louis som är så rolig kanske tycker jag är tråkig, Zayn som är så cool kanske tycker att jag är töntig och Liam som är så smart och förnuftig kanske tycker att jag är osmart. 
- Mom, what if they don't like me? Sa jag oroligt. 
- They like you. Sa hon säkert. 
- How do you know? Frågade jag. 
- Because you are Harrys girl and they love Harry. 
- But Tayler Swift was that too and Zayn doesn't like her.
- Okay, but you are not Tayler Swift. No worries Stina. Sa hon och log mot mig.  
Mamma hade rätt. Det var inget att oroa sig för och om dom inte gillar mig så kan jag åka hem igen. 


Tidsinställt! Blev kort men jag hann inget mer..sorry everyone!:(
Hur tror ni det kommer gå för henne i London? Kommentera som vanligt!;D
Om texten är olika storlekar så ber jag om ursäkt för det och ändrar det när jag kommer hem.
#1 - - Emma:

Superbra!! Bara så att du vet (fast du har nog märkt det) har det kommit upp två av detta inlägg. Längtar till nästa.

Svar: Ja, jag har märke det!;D Tack!
Berättelser om One Direction

#2 - - sara:

hej jag vill ge dig en idé (du behöver ingen idé alls du e smart o har en bra blogg) men jag gillar verkligen den idén så jag berättar den för dig ¨stina blir inte ihop med harry utan med niall asså det går inte bra med harrys o stinas kontakt men hon pratar fortfarande niall¨

du kanske säger skaffa en egen blogg då men jag vill inte elr så säger du nu vet alla om idén men dom kommer inte att veta

Svar: förlåt men jag förstod inte riktigt din kommentar.
Berättelser om One Direction

#3 - - sara:

om vad som händer i mellan

#4 - - My (1D Novell):

grymt bra å Zayn kommer förmodligen tycka om stina! ;) haha men ´åh.. Ja, vem tyckte om Taylor Swift liksom?! ;) haha ;)

Svar: haha, jaa vi får se!!;D
Berättelser om One Direction

#5 - - Ida:

Så bra historia! Kan inte vänta tills nästa kommer ut!

Svar: Tack så mycket!:D
Berättelser om One Direction

#6 - - Matilda:

Gooooooood!! ;)

#7 - - Emma:

Vill också bara säga att dina noveller gör mig glad, jag är ganska ledsen just nu och när jag läser dina noveller blir jag glad. Kram från mig <3

Svar: Åh, tack snälla! kika om du vill prata!<3
Berättelser om One Direction

#8 - - Olivia Hellman:

Sjuk bra!! Hoppas allt blir bra i London :) Meeeeeeeeer :D

Svar: Tack! Ja, vi hppas det!:D
Berättelser om One Direction

#9 - - Klara:

Hoppas det går bra i London! Jättebra del!

Svar: Tack så mycket!:D Ska bärjar på nästa snart:)
Berättelser om One Direction

#10 - - One Direction Novell:

Sv: åh va glad jag blir att du gillar det!
Haha jo nu funkar den nog så jag har skrivit till dig nu!

Svar: Jag såg det:D
Berättelser om One Direction