ANOTHER WORLD - DEL 9

Senaste:
Tildas perspektiv; 
Efter en lång minut öppnade hon dörren och kom ut, hon såg ut att ha gråtit.
- Have you been crying? Frågade han.
- No, is allergic to pollen. Ljög jag fram och han nickade.
- Why did you get in? Sa jag utan att möta hans blick. 
-  Was worried about you.
- Don't be. Sa jag och gick ut till de andra igen och Zayn földe med.

Zayns perspektiv;
När hon kom ut verkade hon nästan lite sur. Hon gick bara ut och kollade inte alls på mig. Men jag förstod inte vad som har hänt, men något var det ju. Jag följde med henne ut till de andra Vi satte oss ner och Julia kollade på oss.
- Tilda, Have you been crying? Sa Julia och hon Tilda skakade på huvudet.
- But your eyes?
Sa Harry
- She is allergic to pollen.
Flikade jag in.
- No, she is not. Tilda..?
Sa Julia och petade på Tilda. Varför ljuger hon för mig?
- I’m fine okay.
Stop asking. Sa Tilda och kollade på Julia.
- Should we still sleep here?
Sa Liam.
- It’s up to you.
Sa Tilda.
Vad har jag gjort för fel? Hur mycket jag än försökte förstå så gick det inte? Jag förstår inte.

Julias perspektiv:
Tilda satt och pratade på med Harry som aldrig förr. Jag vet inte om det var för att göra Zayn svartsjuk men jag såg på Zayn att han inte blev sig själv och jag stod inte ut med att se det.
- Tilda, can I talk to alone?
Vi reste oss upp och gick in i köket och satt tysta ett tag innan jag frågade vad som stod på.
- Inget? Varför skulle det vara något?
- Amen titta på dig själv och på Zayn..varför gör du så mot han?
- Han älskar mig inte, han lurade mig bara.
- Det är klart han älskar dig, vad har flugit i dig egentligen?
Frågade jag.
- Inget, jag vet hur det ligger till låt mig vara.
Sa Tilda och gick in på vårt rum.
Jag suckade och gick ut till killarna som satt och pratade om vad som hänt. Ingen förstod.
- What did she say? Sa Harry.
- That you did not love her.
Sa jag och riktade blicken mot Zayn.
- What? I can’t love her more.
Sa han chockat.
- Where is she now?  Fåågade Niall och klappade Zayn på axeln.
- Our room, go there.
Sa jag till Zayn.
- Dare I?
Sa Zayn lite osäkert.
- Of course you do, go now.
Sa Liam och Zayn reste sig upp.

Tildas perspektiv;
Jag låg i sängen och lyssnade på Sommer Love, den låten som alltid fick tårarna att vilja komma och nu rann de bara. Det var den första låten jag hörde och även om jag inte känt Zayn så länge så kändes det som att alla våra minnen låt i hans andra solo. Jag var så inne i låten att jag inte hörde att Zayn kom in.  Jag satte mig inte ens upp.
- What’s wrong? And you can’t say nothing now. Sa han.
- I can’t do this.
- Do what?
- I can’t keep us, Can't take this any further.
- Why?
- Who is Perrie?

Zayn perspektiv;
Varför frågor hon om Perrie? Vet hone ns vem det är? Okej, ja det vet hon men vad har Perrie med saken och göra? Jag har själv inte ens pratat med Perrie på ca två veckor.
- Perrie? Why?
- Just answer the question.
Sa hon kort.
- It’s my e
x.
- Yeah, ex..
Sa hon och la en extra betoning på “ex”.
-  Tilda, you have to believe me..otherwise I get Harry here.
- Sorry, you're famous and can get whoever you want. So I'm nothing to you.
-  Your words cut like knives.
Sa jag och kände hur ont de faktiskt gjorde.
- Sorry Zayn but the truth hurts sometimes.
- Yeah, but it’s not truth..I love you why can’t you see that?
Sa jag tyst.
- Zayn, please go.
- Okay, but I will send Harry here.
Sa jag och reste mig. Harry är alltid så bra på att laga brustna hjärtan och kanske lyssnar hon mer på Harry. Det som stressar mig mest är att vi bara har tre dagar på oss att lösa detta, för jag vägrar åka hem den denna känsla.

Harry perspektiv;
Vi satt och pratade när en tårfylld Zayn kom ut. Han såg verkligen förstörd ut och om det var något jag hatade så var det att se någon av killarna vara ledsna.
- Harry, help me. Sa Zayn och satte händerna för ansiktet.
- Should I talk to her? Sa jag och reste mig upp och kramade om Zayn.
Han nickade och fortsatte att gråta. Det kändes lite konstigt att stå med en gråtande Zayn i famnen.
- If you want. Sa Zayn tyst.
- Of course.
Sa jag och gick försiktigt in mot Tilda i hopp om att kunna göra något bra. 
Äntligen klart! Förlåt för sen del men Let's Dance störde skrivandet lite (Hejja Oscar). Kommer Harry kunna hjälpa dom? Kommentera så kommer nästa del imorgon! Godnatt!:D 
#1 - - Emma:

Jättebra!, heja Oscar. Nu är det bara någon ,inåt kvar innan vi vet vem som vinner

Svar: Han vann inte:((
Berättelser om One Direction

#2 - - Emma:

P.S: Harry måste kunna hjälpa dom!!!!

Svar: Ja, vi får hoppas att Harry kan göra det!
Berättelser om One Direction

#3 - - Emma:

Sv: Nej, han vann inte, men min mamma hejade på Marco. Så mamma blev glad här hemma medan jag lite irriterad.

Svar: Jag tyckte verkligen oscar!!<3
Berättelser om One Direction

#4 - - Tildis! :) <3:

Jag dööör såå bra! <3 :)
Kram xx

Svar: Tack vad glad jag blir! Kram!<3
Berättelser om One Direction

#5 - - Tova:

Åh, harry måste hjälpa dem!<3

Svar: Ja, det måste han!<33
Berättelser om One Direction

#6 - - Emmy:

Så himla bra!! Hoppas Harry kan hjälpa henne!

#7 - - Emma:

Sv: Ja. Äntligen. Känns bra att hon vaknat

Svar: Ja, verkligen!<3
Berättelser om One Direction

#8 - - My (1D Novell):

men åh, gråååter.. Harry, fina Harry :') <3

Svar: Ja, finafina harry!<3
Berättelser om One Direction