She's not afraid, chaper 18

Senaste:
- Oh, that's not good. no she isn't here. It's just me andra tha boys, but yeah you have him here. Liam räckte över mobilen till mig och Sophia berättade att Bianca inte hade kommit än. Dom hade ringt  henne men hon hade bara tryckt upptaget och det samma gjorde hon när jag förskte ringa henne. Harry försökte ringa men blev också borttryckt. Varför trycker hon bort oss alla? Hon brukar ju alltid svara.
• Bianca's perspektiv • 
Jag hann inte mer än utanför hotellets dörrar innan någon som och tryckte in mig i en bil och körde i väg. Först blev jag rädd men när jag insåg att det bara var Miranda så tyckte jag bara att hela situationen var helt skum. Det hade ju kunnat vara värre. Det hade ju kunnat bara någon äckligt gubbe som skulle våldta mig. Vem hade trott att jag skulle sitta ensam med Miranda på en parkering som låg helt öde utanför Barcerlona. 
If you can't let me me go, can you at least take this off? Sa jag säkert tionde gången och pekade på kedjan hon hade låst fast kring mina fotleder. Mirandra log och sa att hon kunde binda händerna istället och när Mirandra låter mig välja och inte är våldsam kan jag inte klaga, kanske ville hon bara prata. 
- I just want to know who you are dating. Harry or Niall? Sa Mirandra och la armarna i kors. Själv satte jag nästan tungan i halsen. 
- And who have told you that I are dating someone? Frågade jag och Miranda visade mig bilden på mig och Niall när han gav mig en hejdå puss på hotellet och hur nekar man en sån bild? 
Okay, yes it looks like that I'm with Niall, but why do you think I date Harry? Frågade jag och kände hur min mobil ringde. Det stod Eleanor på displayen men jag tyckte bara bort det för att kunna lyssna på Mirandas svar. 
He told me that.
- He told you that? Haha, yes and I'm superman. Sa jag och kollade menade på henne. Hon visade mig smsen från Harry och Niall från i morse. 
- Why are you texting them about your pregnancy test? Do you really think they care about it? Can you just let me be happy. It's not my fault that you lost my dad. Sa jag irriterat. Nu ville jag verkligen inte va kvar här längre. Niall lär väl ringa snart och fråga vars jag är och mycket riktigt. Det gjorde han men eftersom Miranda var mitt i hennes förklaring så tryckte jag bort Niall, och Harry liks så då han ringde just efter Niall.
You know you lost your dad too.
- What?! Yes I know and that's totally your fault. Let me go now! Sa jag irriterat och sammanbitet för att inte visa att jag saknade min pappa. Jag kollade irriterat på Miranda som bara skakade på huvudet. Det ringde ännu en gång och denna gång var det Louis och eftersom Mirandra inte sa någon så kunde jag svara. Louis frågade stressat vars jag var och jag sa bara som det var med blickar som brände från Miranda. Louis frågade om jag bedövades hjälpt men det ville inte dra in dom i detta så mitt svar blev nej. 
- Was it your boyfriend Niall who miss you? That's cute. Sa Miranda med en fake röst. 
No it was just Louis. And who can ju be so sure that I'm dating Niall? That kiss you sawaybe don't meant something. I mean Harry doesn't look bad and is a wonderful person. Jag visste att min mening kunde reta henne lite oh barn ville jag inte bekräfta något mellan mig och Niall utan hans tillstånd då han varit väldigt noga med att inte bekräfta saker för tidigt. 
You tell me who you're dating or I will push you out of this car. Jag trodde inte hon menade allvar så jag log bara åt henne och innan jag han blinka var jag utputtad och hon körde iväg. Med en suck ringde jag upp Louis. 
Okay, I need help. I'm on a parking just outside Barcelona and can't go home, I will not find home either. Sa jag och ryckte i den fastlåsta kedjan runt mina fotleder.  
 
• Niall's perspektiv • 
Come on Niall you and Harry have to pick her up. Sa Louis som just lagt på telefonen. Jag gav min tv-spels kontroll till Liam som lugnt satt på och kollade när jag spelade på mitt bärbara tv-spel som jag köpt. Paul körde mig och Harry. Harry följde med för att vi bestämt att förvirra fansen ett tag till. Jag ringde upp Bianca som verkade vara okej och  frågade om hon visste eakt vars hon var och faktiskt visste hon det så det gjorde det enkelt för oss. Tjugo minuter senare var vi vid platsen där 
- Hi, Niall and yes I'm okay. Haha, Hi Harry. Sa hon som om hon visste att jag skulle fråga det samtidigt somhon kramade om Harry före mig bara för att retas lite
- Haha. Sa Harry mot mig och kramade om Bianca innan jag nästan drog henne in i min famn. Jag och  Harry bar henne till bilen och körde tillbaka till bussen där vi säkert ska få loss kedjan runt hennes fotleder, vilken Liam lätt fick med hjälp av en kofot och hans muskler. Sen berättade Bianca om Mirandra och jag är glad att hon inte gjort henne illa. Jag berättade om min och Harry's plan om att hon alltid skulle vara med mig och Harry in public. 
- But is that really a good idea? I don't what to like that girl who are dating two from the band. I can't imagine how much hate I'll get. Sa Bianca och växlade sin blick mellan mig och Harry. Jag skulle just svara att det var en bra ide. 
- Sorry Niall but your idea is really bad. Look. Sa Louis och visade mig sin mobil och han hade helt rätt, min idé var inte alls bra.
Här har ni en ny del, kommentera!:D Förlåt för dålig uppdatering men har varit mitt i packning och flytt och jag måste tyvärr säga att den inte kommer blir bättre då jag har kvällaktiviteter med skolan denna vecka.
#1 - - Emma:

Jättebra

Svar: Tack så mycket!!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - My (1D Novell):

Ååh Ashley som är Bianca här är så freeeakiiiinng fiiin!!

Svar: Ja, det är hon verkligen!!!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Tova:

Jättebra!!:D

Svar: Tack så jättemycket!!:D
Berättelser Med One Direction