More Than This - Del 29

Senaste:
Harry's perspektiv; 
Det tog inte långtid innna min mobil plingade till och det var från Thea, hon skrev arr hon och Tim skulle komma förbi imorgon och Niall skrev att han skulle bara med Barbara, så vi skulle träffa han och killarna i övermorgon. Jag svarade på alla sms och sen gick vi och la oss och jag somnade med Caroline i mina armar och det märktes att hon trivdes, jag pussade henne lätt i pappan några gången innan vi somnade sida vid sida, precis som det ska vara.


Egentligen hade jag planerat att åka tillbaka till New York idag men eftersom något hände med Caroline så kände jag att jag behövde vara kvar en eller två dagar till. Ännu mer orolig blev jag såklart när Harry sa att vi inte kunde träffa henne igår när han hade hittat henne, så nu var jag och Tim på väg dit för att egentligen se var dom hände. 
Do you know anything more about her? Frågade Tim efter en stund och jag skakade på huvudet.  
No, not more than yesterday. Sa jag utan att kollade på honom. 
- It doesn't sounds good. Jag skakade på huvudet samtidigt som jag svängde in på parkeringen till Harry's enorma hus, helt sjukt att en 19 årig kille han bo så fint. Vi klev ur bilen och gick mot huset, Harry öppnade. 
- Hi, come in. I'll wake her. Sa Harry när han öppnade dörren. Själv blev jag förvånad, hon brukar aldrig sova så här länge. Harry kom in i vardagsrummet där jag och Tim satt och efter sig hade han Caroline.
- Omg what. Var det enda kag fick ur mig när jag såg min syster med blåslagna ögon och svullna läppar. 
- What have you done? Frågade Tim snabbt och Caroline slog sig ner i soffan. 
- He raped me. Hörde jag verkligen rätt? Sa min syster precis det som jag hörde, det räckte med att hon bara sa han, både jag och Tim förstod mycket väl vem hon menade. Det blev tyst i rummet för att ingen hade något bra att komma med, själv satt jag bara med enorma skuldkänslor. Det är praktiskt taget mitt fel eftersom jag verkligen tyckte att han var värd att komma, vilket jag insett nu i efterhand att han inte var.
- I'm so sorry, it's my fault. Jag kramade försiktigt om henne, eftersom jag inte visste hur många hemska blåmärkten som gömmer sig under hennes kläder. 
- No, it's not your fault. You can't help that dad is an idiot. Yes, it was you who let him come but who knew it would end like this? No one. So you don't blame yourself for this. Hennes ord gjorde vin aning förvånad, jag trodde att hon skulle vara argare och säga "vad var det jag sa" eller något liknande. Vi parade mer om att jag skulle åka hem och att jag faktiskt hade tänk ta med mig Tim. Han har aldrig varit utanför London och förtjänade det, vi frågade om Caroline ville med men Harry sa snabbt nej.
- No, don't take her from me, or sorry obviously you should follow if you want to. Sa Harry och vände sig mot Caroline som skakade på huvudet. Det märktes att som två inte vågade vara ifrån varandra, inte än i alla fall.
- Is this house really yours? Tim's fråga fick alla att kolla upp eftersom han bytte samtalsämne
- Nah, me and the boys have this toghether, but vi hve our own apartments too. If we want to be alone or if our girlfriends and familys visit us.
Vi satt där och pratade om allt möjligt när dörren ryktes upp och in kom massor av folk, eller åtminstone 6 stycken.
 
Jag skulle visa Barbara vårat hus på uppfarten mötte vi Louis, Eleanor, Liam och Zayn. Sen när vi kom in satt Harry, Caroline, The och Tim där, så vi blev inte alls så ensamma som jag hade hoppats på. Jag log lite lätt mot Barbara som bara log tillbaka. skönt att jag hade hittat en så lättsam tjej, eller vän, eller vad jag borde kalla henne. 
- Oh, this house wasn't empty. Sa Louis när vi stod alla tio i vardagsrummet.
- Omg, what have you done? Frågade Liam snabbt och pekade på Caroline.
- My dad raped me. No more question. Caroline kollade ner i golvet när hon sa det. Jag suckade och förstod att det var det som hände då hon försvann igår. Jag kollade snabbt på alla i rummet och min blick stannade på Harry som satt och stittade rakt fram.
- We should go. But sis, call me if you need to talk. Love you. Caroline kramade om Thea och Tim innan de gick och sen slog vi oss ner i soffan där de hade suttit. Alla satt tysta, vad säger man när man får veta något sånt. Både Harry och  Caroline satt tystare än vanligt så jag tog beslutet att det kanske var bäst att vi andra aggreade som vanligt, så jag började fråga vad Louis, Liam och Zayn hade gjort under dom dagarna vi inte varit med varnadra. Louis och Eleanor hade varit i Manchester hos Eleanor's föräldrar. Liam hade varit i kvar i London med Sophia och Zayn hade vrit med Perrie i Paris. Sen frågade jag Harry också även om jag  typ visste.
- Spent time with Caroline. Sa han och kort och vi nickade. 
- Sorry guys but I'm not in mood to be all together so we go to my apartment. Han kollade på Caroline och hon nickade instämmande mot honom och sen reste de båda dig från soffan. 
- Harry, how are you really? Should we be worried about you? Frågade Eleanor snabbt och Harry vände sig om och skakade på huvudet. Jag var glad att hon frågade och Louis såg nöjd ut också. Eleanor har alltid varit en sån som bryr sig om ur andra mår, hon är väldigt mån om att alla ska må bra.
- I'm fine and no you shouldn't be worried. Sa Harry och en stund senare såg vi hur hans bil svängde ut från uppfarten. Egentligen borde vi inte ha låtit honom fara, fast samtidigt är han 19 snart 20 år och vuxen nog att ta sina egna beslut, så vi bestämde oss för att försöka att inte vara så oroliga över våran "lillebror", han är trots allt minstingen i gruppen.
- And you two? Is the Narbara rumors trure? Frågade Liam och kollade på mig och Barbara. Vo log och jag tog hennes hand och nickade mot Liam som gav i från sig ett "aw" när Barbara placerade an puss på min kind. Nu visste killarna det. Fansen behövet inget veta, inte än i alla fall.
 
När vi kom hem så satte vi igång en film och Caroline somande rätt snabbt. Själv satt jag bara där med en obeskrivlig ångest. Jag blundade och kände bara att jag ville sova och vakna när Caroline mådde bättre, för att se henne må som hon gör är inte roligt. Jag flyttade försiktigt udan henne huvud från mitt ben och sen bestämde jag mig för att dämpa ångesten med vin. Först drack jag bara två glas, men två glad blev snabbt till två flaskor och sen började golvet under mig vingla och jag visste mycket väl att aloholen började verka i kroppen. Jag gick och la mig i sängen, alkoholen gjorde att jag glömde helt bort att Caroline faktiskt låg i soffan och sov. Jag låg vaken en stund och frågade mig själv varför jag drack två flaskor vin när ångesten ändå var oförändrad, istället mådde jag bara väldigt illa nu. Jag la mig på rygg och tittade upp i taket och sen somnade jag så i hopp om att må bättre.
Att vara full och somna på rygg kanske inte var det bästa. Förlåt tusen gånger för den dåliga uppdateringen. Men jag skulle publicera detta inlägg igår men somnade för att jag var så trött
och sen glömde jag helt bort det. Kommentera nu!:D 
#1 - - Emma:

jättenra!

Svar: Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#2 - - Saga:

Sjukt bra!!:D

Svar: Tack så mycket!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Tova:

Jättebra! Nej, han får inte halka tillbaka i drickandet!!:(

Svar: Tack! Nej vi hoppas att det bara var en engångsgrej.
Berättelser Med One Direction

#4 - - My (1D Novell):

Eleanor å Barbara, ÅÅÅÅH jag bara ääälskar doom! <3

Svar: Ja, dom är för fina!:D<33
Berättelser Med One Direction

#5 - - Emma:

Jättebra älskar novellen, hoppas på en ny del snart :)

Svar: Tack så jättemycket vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction