She's not afraid, chaper 16

Senaste: 
- Don't be sceard. I'll not let you go out alone. Sa han och gav tillbaka mobilen innan han gick på toa. Blickarna från de andra killarna var fundersama, jag ryckte lätt på axlarna och sen började vi prata om deras liv och Niall sjönk fort in i vår konversation när han kom tillbaka från toan. Timmem senare blev det dags för killarnas konsert och oj vad mycket skrikande tjejer det var i arenan. Det var först nu jag förstod hur bra dom faktiskt är.

• Niall's perspektiv • 
Konserten i Spanien igår var grymt rolig även om vädret inte riktigt vad med oss. Jag såg mig omkring i hotellrummet såg hur både Harry och Bianca sov som stockar, ja Harry sov med oss eftersom han näst intill vägrade sova ensam så fick han sova i mitt och Bianca's rum, då vi redan hade ett rum för tre och inte orkade boka om och så. Jag lät dom sova och kollade istället min mobil och det gjorde jag helt rätt i då jag fått ett väldigt skumt sms från ett okänt nummer. 
 
~ Hi, are you with Bianca? I don't know if you know, but when I was in Bianca's room in Ireland, I found a positive pregnancy test. I don't want to blame you for being the father but maybe you should be careful who you fall in love to.  ~
 
Jo,precis, jag kan vi verkligen välja  vem jag  blir kär i, eller inte. Jag läste smset flera gången och ju fler gånger jag läste det desto mer började jag ana varifrån smset kom. Det fans istortsett bara en som kan ligga bakom det. Ingenting i smset stämde. Jag kan inte vara pappan för att vi inte ens har haft sex än. Hon kan omöjligt vara gravid då hon sagt att hon är oskuld. Jag svarade bara "I am and okay, but I don't believe you." svarade jag och tänkte väcka Harry och Bianca innan min mobil plingade till och denna gång var det en video, på videon var det en tjej som var i ett rum och rotade i lådor och hyllor, till slut kom tjejen fram till garderoben och där rotade hon länge innan hon till slut som ut. I handen hade hon ett graviditetstest som var possitivt. 
 
"Look, what that bitch hide for everyone." stod det under videon. Jag måste prata med Bianca sen när Harry inte är närvarande. Dom båda vaknade ganska samtidigt och Harry som låg halvt utanför sängenlog och kollade sin mobil som han alltid gör när han vaknar. 
Eh, I've got a very strange message. Sa han undrande och visade oss mobilen. Bianca förstod såklart att det var Miranda som låg bakom det, jag nickade instämmande och sa inget om att jag hade fått samma sms. Istället frågade jag Harry om han inte kunde gå till någon av det andra killarna och väcka dom, med en enkel nick lämnade han rummet och jag flyttade min blick till Bianca.
- Eh, I got the same message as Harry got. Are you virgin as you told me?  Hon nickade och frågade varför jag undrade det, med en suck gav jag henne min mobil och hon kollade på videon samtidigt som hon såg mer och mer ut som ett frågetecken, eller hon såg mer fundersam ut. 
- What is that? It's Mirandra in my room at dad's place but that test? Niall you have to trust me. I'm virgin and have know idea about this. Självklart ville jag tro på det hon sa men hur  gick det här ihop då?
- I guess I believe you, but I'm still comfused. Sa jag och Bianca nickade.
- So am I. Sa hon irriterat innan hon reste sig och gick för att duscha. Själv satt jag kvar som ett frågetecken.
 
• Miranda's perspektiv • 
Efter att ha fått svar från ett av de två nummer jag hade hittat på en lapp så kunde jag förstå att det var han som var med Bianca. Imorgon väntade min tid för abort, jag vill inte ha barn och verkligen inte med en fyllo-man som är 30 år äldre än mig. Men ett positivt graviditetstest kan man ha till mycket så imorse tog jag mitt sista. Jag packade ihop de få sakerna jag hade här, jag kunde inte fortsätta vara med någon som inte klarar av mitt sätt att leva på. Alkohol och sex, mer behövs inte. Jag har aldrig fattat grejen med att ha ett förhållande där massa känslor flödar, då är det ju bättre att ligga runt. Jag hade ju faktiskt två stycken under tiden jag var med Bianca's pappa, ju fler desto bättre, fuck feelings. Med en sista koll i lägenheten så lämnade jag den för att åka vidare till Ken, där skulle det bli hetare än någonsin. Jag började gå mot bussen och när den kom satte jag mig på ett säte med fötterna upp och stoppade på mig hörlurarna och lutade min tillbaka.
Husen glad förbi snabbare och snabbare ju större vägen blev och till slut blev husen till träd. Bussen hade kommit ut på en motorväg. Det är nämligen så att Ken inte är bosatt i Dublin, men resetiden var värt det för han är bra. Musiken gick för fullt nät den plötsligt avbröts av ett sms. 

~ Yes, I'm with Bianca. Just as you know..I can't be the father, we haven't even had sex yet and I can't choose who I fall in love to and I really like her, she's a good person. ~

Vänta? Nu förstod jag ingenting, nu hade båda sagt att dom var med Bianca. Men eversom jag inte visste någon namn på någon av dom så kunde jag inte dra några slutsatser. Jag frågade var han hette och frågade vad han tyckte om graviditetstestet. Det tog inte alls lång tid innan jag fick svar men svaret gjorde mig inte klokare. HAn skrev att hans namn var oviktigt och att han inte brydde sig om testet. Jag är fortfanande sjukt förvirrad. Om jag bara fick veta namnver på personerna så skulle allt bli lättare. Som svar fick jag att han inte brydde sig. Detta var verkligen skumt och jag skulle ta reda på vad som verkligen stämde, men först ska jag njuta av Ken. Jag intalade mig själv att jag ska få veta namnen bakom personerna, om det så är det sista jag gör. 
Har Harry svarat på Miranda's sms? Och varför lever hon med den inställningen hon har? Denna del är skriven från mobilen (därför blev den lite kortare). Jag åker bil hela dagen, så jag valde ut bilderna igår innan jag skrivit klart hela delen så alla bilder kanske inte är direkt kopplade till handingen. Ber om ursäkt om det skulle vara så. Nu: kommentera gärna!
#1 - - Tova:

Jättebra!

Svar: Tack!
Berättelser Med One Direction

#2 - - My (1D Novell):

Allts¨jag blir SÅ jävla förbannad på jävla fucking Miranda hon är ju heeeeelt sjuk!! Åååh!!! Bort med henne fort!

Svar: Hon är dum! Och till din besvikelse är det lättare sagt än gjort att få bort henne. Kanske Harry lyckades genom att svara på hennes sms..vem vet!
Berättelser Med One Direction