More Than This - Del 14

Senaste:
Caroline's perspektiv; 

- I know you want it even if you're insecure with it. I will be gentle. Love you. Sa han och med dom orden gjorde han min lugnare och den kvällen slutade helt underbart. 
Vi somnade sida vid sida men båda vaknade bara någon timme av att min telefon ringde. 
- Who are you calling at this hour? Frågade Harry och jag ryckte på axlarna innan jag svarade men när personen sagt sin första mening blev jag stumm. 

Jag svarade och kände hur Harry kollade på mig hela tiden. Jag sa mitt namn och frågade vem jag pratade med. 
- Hi it's me, Kevin. I met you one year ago. Sa han och jag började fundera. Kevin, jag känner ingen Kevin.
- You did? Where? Frågade jag kan kände hur Harry blick nästan brände mig, han glodde verkligen på mig. 
När Kevin sa att vi träffades i parken för ett år sen blev jag så rädd att jag la på. Harry kollade på mig. 
- Who was that? Frågade han och fortsatte glo på mig och nu hade jag inte mod att möta hans blick. 
- No one. Go back to sleep Harry. Sa jag och vände mig bort från honom.
- No, but who was it? Frågade han och lutade sig fram över mig för att se mitt ansikte.
- I don't know, okay? Sleep now. Sa jag lite irriterar och kände hur Harry la sig bakom mig och efter kanske en kvart kände jag hur Harry's andetag från hans snarkningar tröffade min nacke lite nu och då. Själv låg jag vaken och funderade på kvällen som brjade helt underbart. Jag och Harry för första gången, eller andra egentligen men det första gången var på fyllan så den räknar jag inte. Sen började jag fundera över Kevin, varför ringde han just ikväll. Till slut somnade även jag men vaknade en timme senare av en mardröm. 
 
Jag vaknade vid fyra av att Caroline satt i sängen och hyperventilerade av panik och rädsla. Jag satte mig snabbt upp och kramade om henne samtidigt som jag la oss ner. 
- Calm down, it's just a nightmare. Sa jag och hon blev lugnare och lugnare. 
- What was the nightmare about? Frågade jag och vaggade henne fram och tillbaka. Hon berättade att det handlade om döden och sånt. Efter en lång pratstund om allt annat än just det så somnade båda om. Nästa gång vi vaknade var klockan nästan elva och vi bestämde oss för att kliva upp.
 
Med ingenting planerat så for jag med Liam och Louis till studion medan Caroline gick på stan. Vi jobbade på riktigt bra och vid två tiden kom även Niall och  Zayn dit och vi planerade lite om ledigheten vid jul. Alla ville såklart hem men då var det jobbiga att Louis fyller år dagen innan och  vi vill ju vara med han som han r med oss när vi fyller år. skillnaden är bara att vi andra inte fyller år just vid en stor ledighet. 
- But you don't need to be with me then, but promise to call anyway. Sa Louis och även om han sa det så syntes det på honom att han inte menade det. Efter ett tag bestämde vi att alla är hemme den dagen, men jag ska  nog prta med killarna och se om vi inte att ordna det på något sätt.
- Let's go home. Louis can you take one car? Sa Zayn och Louis sa inte emot heller. 
 
Jag frågade aldrig varför Zayn ville att jag skulle ta en bild för jag förstod att de ville prata själva så jag gick med på de. Jag skulle ändå möta Eleanor hemma så det kändes bra att kunna köra direkt hem eftersom de andra skulle fara och köpa middag någonstans. Jag kom in i stan och såg Caroline som gick längs  vägen, troligtvis på väg hem. Hade jag inte stått i mittenfilen hade jag plockat upp henne. Men efter en stund såg jag  hur det var någon som gick efter henne, han följde efter henne. Jag var så fukuserad på den killen att jag inte märkte att det blev grönt förrän bilarna började tuta på mig. Jag körde och så fort jag kunde bytte jag fil till den närmast trottoaren och sen stannade jag på närmaste parkering. Efter en stund kom Caroline gåeendes förbi och precis som jag trodde gick killen kanske 15 meter bakom henne. Jag undrar om hon vet om att han går där. 
 
Jag bestämde mig för att ringa Harry men just som jag  tog upp telefonen såg jag hur killen sprang i kapp Caroline och började först prata med henne innan han lutade sig framåt över henne. Det syntes att Caroline inte var trygg i situationen. Jag körde fram och vevade ner rutan och kopade på henne. Killen kollade argt på mig medan han försökte stoppa Caroline från att hoppa in i bilen men till slut lyckades hon och jag körde iväg.
- Who was he? And did he hurt you? Frågade jag när Caroline andades ut.
- No, He did not, you got here..thanks. Sa hon snabbt och jag nickade och sa att det var lugnt. Eleanor ringde och sa att hon blev lite en så jag bad henne ringa Harry och dom så att de kunde plocka upp henne på vägen hem. När vi kom hem gick Caroline och jag till mig och det kändes bra att få vara ensam hed henne. Få en bild av vem hon är. Hon är ju trots att den tjejen som fått min lillebror på fall. Något som ingen annan har gjort. Vi satt och pratade om vårt band och om vardagen. Hon var faktikt lätt att prata med när jag fick ett sms av Harry och det visade sig att Caroline hade fått samma. 

~ Can you explain this? ~ Stod det och den var det en bild på Caroline och den killen som försökte pussa henne och sen såg man även min bil och  hu r jag kollade på den i bakgrunden. Jag skrev bara att jag skulle göra det sen och Caroline suckade. 
- He'll hate me. Sa hon tyst och jag skakade på huvudet. 
- No, it wasn't you fault. He loves you, I know that. I more worried about what the fans will say. Sa jag och  det tog inte långtid innan det stämmade in kommentarer om att Caroline var otrogen mot Harry och att hon bara var med honom för kändisspaket och allt med bitch, sex och andra kommenterar kom in. Jag valde att säga emot det.

@Louis_Tomlinson:
Don't judge anyone before you know the person. And to all our fans there outside who send hate to Caroline, why? He really derserves it. Bye, dinner with the lads, Caroline and El now. :) Love you all. xx:) 
 
Efter min tweet blev det lite bättre och killarna kom hem. Det första Harry ville var att få en förklarning på bilden som han sett på twitter tidigare idag. Caroline och Harry gick hem tidigt den kvällen och jag förstår verkligen varför. Själv kunde jag inte prata tänka på killen. Vem var han och varför försökte att pussa Caroline? Om det nu var det han skulle göra. Senare på kvällen spelade vi lite FIFA, ett av det bästa sätten att avsluta av dag på.
Vem var killen? Och vem är den där Kevin? Kommentera nu!:D Förlåt för att jag förvirrade er i förra delen. Hoppas denna del tog bort förvirringen!:) Sen önskar jag er glad Lucia, fredag den trettonde!;) 
#1 - - Emma:

Bra del

Svar: Tack, jag blev själv inte då nöjd med den menmen:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Saga:

Sjukt bra!!<3

Svar: Tack så mycket!<3
Berättelser Med One Direction

#3 - - My (1D Novell):

hha men guud va läskig, hjälp! Hatar allt såntdär med förföljningar å skit, blir så rädd.. Haha !

Svar: Haha, ja som läsare är det inte alls roligt men vi får se vad som händer;)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Mrs Nellie Directioner:

Jag tror att killen var Kevin och att Kevin har typ våldtagit henne eller något.. Well well, jag vet inte men bra del!

Svar: Ja, så kan det mycket väl vara!:( Vi får se! Tack så mycket:)
Berättelser Med One Direction

#5 - - Matilda:

Braaaa :)
Hqha asså jag älskar din header

Svar: Tack och tack så mycket!:)
Berättelser Med One Direction

#6 - - Tova:

Jättebra!:D

Svar: Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction