What Would You Do - Del 30

Ett fan's perspekriv; 
Det lät otroligt ändå och denna kväll slutade bättre än anat, med att jag och min kompis fick träffa killarna backstage.

- I love you voice in Louis's part, you're amazing Liam. Sa jag och kramade om honom. Han tackade och vi fick våra aoutografer och bilder som vi ville innan vi får hem och var de lyckligaste i världen. Det blev lätt den bästa kvällen någonsin trots att min älskade Louis inte var där, fast det var han, i mina tankar hela kvällen. 
Niall's perspektiv; 
Jag vaknade som vanligt före de andra och så jag bestämde mig för att kliva upp och jag möttet av sylten som jag tog av ett fan igår. Jag log för mig själv, alla ska ju bli nöjda även om Louis inte var med och jag kände att jag hade gjort en god gärning. Hon verkade faktiskt sväva ut på moln från backstage igår, så det kändes väldigt bra. Nu var det en ny dag och jag var ovanligt pigg så jag bestämde mig för väcka de andra. Jag gick till badrummet och hämtade lite röklödder ut skåpet och la en klick i allas händer och sen la jag deras mobiler  vid örat och sen startade jag what makes you beautiful på högsta volym på alla mobilen. Harry slog bara ner mobilen och la kudden över huvudet , Zayn tog upp mobilen för att stänga av och de dränktes den i raklödder och Liam slog upp handen i pannan så att det bara flög raklödder över hans kudde och jag kunde inte låta bli att skratta åt dessa sömntutor, som dock inte tyckte det var lika roligt. 
Niall, turn my phone of now. Sa Harry och slog upp handen i ansiktet på samma sätt som Liam hade gjort. Skrattandes stängde jag av både Harry och Liam's telefeoner. Harry's telefon hade dock spruckit efter smällen i golvet. 
Maybe you should fix the screen? Sa jag och gav den spruckna mobilen till honom. 
- Me? Why me? 
Sa Harry förvånande. 
- Yes, it is cracked. 
Sa jag och log retsamt.
- Idiot, it was your fault. Sa Harry med ett leende på läpparna. 
- I love you too harold. Sa jag retsamt. Harry hoppade från sängen till min rygg och sen så låg båda på golvet.

Liam's perspektiv; 
Jag vaknade av att någon hade satt i gång What makes you beautiful och den musiken är inte det bästa att vakna till så jag slog upp handen i pannan och kände hur jag fick något gägg över att och sen hörde jag hur någon mobil föll i golvet medan Niall satt på sin säng och skrattade. Visst är Niall för rolig ibland..eller inte. Innan jag hunnit kliva upp låg både Harry och Niall på golvet mellan sängarna. Jag
 suckade och tog Zayn mobilen och torkade av den i Niall's tröja eftersom Zayn såklart somnat om. Vi lät honom sova en stund innan Niall och Harry tyckte att vi skulle väcka honom igen och faktiskt för han skylla sig själv. Vid det här laget borde Zayn veta att det är livsfarligt att somna om när Harry och Niall är i farten. Vi satte och och åt frukost och pratade om kvällen igår som gick över förväntan och tack vare Niall så fick Louis's största fan en toppen kväll även om Louis sjäv inte var där och det tycker jag var så fint. 
How do you think it's been for Louis last night? Frågade jag och kollade på Harry och Niall. 
- 
I think it has gone well. They are skilled and know what they do in the hospital. Sa Harry lugnt och jag  hoppas verkligen att Harry hade rätt. Vi gjorde vi ett nytt försök om att få liv i Zayn och det gick bättre denna gång, för ingen vill ligga kvar i sängen när Niall skriker samtidigt som Harry busvisslar. Då är det lika bra att kliva upp. 
 
Emily's perspektiv; 
Jag satt i soffan och klockan var närmare halv två på eftermiddagen när min mobilen plötsligt ringde och det var ett dolt nummer och självklart svarade jag direkt eftersom jag visste att det var från sjukhuset. 
- Hello, Louis first part went well and now we have heard him talking and it's OK with shorter visits, though no talking for him. Sa läkaren och jag sa att jag skulle komma. Första delen hade gått bra och jag ville träffa honom så jag klev upp, borstade håret, klädde på mig och for. När jag klev på bussen var den full så jag satte mig bredvid en tant. Fast den tanten var verkligen skumm. Jag försökte att inte kolla på henne även om hon var bekant, kände igen vissa av hennes ansiktsdrag och bättre blev det inte när hon började prata med mig. 
- Hi, w
here should a young girl like you this morning? Sa tanten och kollade på mig. 
-
Hospital. 
Sa jag och ångrade mig att jag satte mig här. Hon var verkligen läskig.
What a coincidence, me too.  
Sa tanten och påstod att hon var Louis mormor. Var detta verklgen Louis's mormor. Jag hade hoppats på att detta skulle bli ett lugnt besök men Louis's mormor pratade hela tiden, men när vi kom upp till Louis lämnade hon mig och jag fick gå in till Louis själv. Väl där inne berättade jag för Louis om tanten och  han var verkligen trött så jag fick inget svar på om det verkligen var var hans mormor. Efter en stund kom tanten in i rummet och Louis kollade med sned blick på henne och jag kände mig lite otrygg.
- Can you go now? I'm very tired. Take care of yourself and my apartment. Love you Em. Skrev Louis på tavlan och jag nickade. Jag och tanten lämnade rummet och sen lämnade tanten mig. Jag ringde till Harry och berättade att allt hade gått bra. Han och Niall var helt spidade i telefonen och såklart väldigt glada. Sen när jag kom hem ringde jag till Johannah och berättde vad jag visste eftersom de inte körde from Doncaster för ett så kort besök. Jag passade även på att berätta om tanten och Johannah blev tyst. 
You shouldn't trust the woman, she's not Louis grandma. Sa Johannah och jag blev osäker.
Who is she then? I recognized some facial features. 
Sa jag och Johannah tyckte det var väldigt skumt nr det plötsligt ringde det på dörren och jag frågade Johannah om jag skulle öppna och hon sa att jag skulle kolla vem det var innan jag öppnade. 
- It's her. Sa jag och Johannah sa att jag skulle låssas som att jag inte var henne och sen skolla hon och  louis syskon komma hit och va här över helgen. Jag lät bli att öppna och tanten försvann men kom  inte tillbaka. Frågan var bara vem som tanten var och vad hon ville? Och varför känner jag igen henne? Det var läskigt. 

Ja, varför känner Emily igen tanten? Vem är hon & vaad vill hon Emily? Kommentera!:D 
#1 - - Emma:

Superduperbra! Undra vem tanten är, och varför Em kände igen henne. Du fattar inte hur mycket jag skrattade vid denna del:
- Maybe you should fix the screen? Sa jag och gav den spruckna mobilen till honom.
- Me? Sa Harry förvånande.
- Yes, it is cracked. Sa jag och log retsamt.
- Idiot. Sa Harry med ett leende på läpparna.
- I love you too. Sa jag retsamt och Harry hoppade från sängen till min rygg och efter det så låg båda på golvet.

Svar: Tack så mycket, ja..vem kan det vara!?;) Hha, var bra att du tyckte det var roligt:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Mrs Nellie Directioner:

Skrattade ihjäl mig typ nio gånger!!!!! Men vem är den där tanten? Vad läskigt för Emily!

Svar: Haha, vad bra att det var roligt!:D Ja, det äre!:(
Berättelser Med One Direction

#3 - - Anonym:

Spännande, längtar till nästa del :D

Svar: Tack! Vad roligt att du gör det!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Matilda:

Gaaah vad spännande!! Kanske nån ur maganementet som klätt ut sig?! Nejmen inte bet jag gud vad läskigt :o

Svar: Tack! Ja, kanske, men vet aldrig ;)
Berättelser Med One Direction

#5 - - Anonym:

Jättebra, tän om det är Carl? eller något skumt fan..;/

Svar: Tack, ja tänk om!:(
Berättelser Med One Direction

#6 - - Joy:

Jag är beroende av din novell O-O ´Jag skrattade som ett fån hundratals ggr c'x

Svar: Tack!:) haha, var roligt att du gjort det!:)
Berättelser Med One Direction

#7 - - Tova:

Jättebra, kommer det en ny del idag?:)

Svar: Tack! Ja, det gör det!:)
Berättelser Med One Direction

#8 - - My (1D Novell):

hahahahha men fyfan va läskigt.. Om de vore jag hade jag svimmat för längesen, fyfaan va rädd jag skulle bli!

Svar: Hahaha, ja jag också;p
Berättelser Med One Direction