More Than This - Del 30

Senaste:
Harry's perspektiv;
Först drack jag bara två glas, men två glad blev snabbt till två flaskor och sen började golvet under mig vingla och jag visste mycket väl att aloholen började verka i kroppen. Jag gick och la mig i sängen, alkoholen gjorde att jag glömde helt bort att Caroline faktiskt låg i soffan och sov. Jag låg vaken en stund och frågade mig själv varför jag drack två flaskor vin när ångesten ändå var oförändrad, istället mådde jag bara väldigt illa nu. Jag la mig på rygg och tittade upp i taket och sen somnade jag så i hopp om att må bättre.

Jag vaknade ganska pigg faktiskt. Lite öm i kroppen men inte så att det hindrade mig från att kliva upp. Jag kollade mig omkring i rummet och kunde inte se Harry någonstans. Min första tanke var att han var på toa så jag la mig ner och kollade twitter som jag inte kollar på länge, all hat hade avtagit och det gick att vara inne på appen igen. En kvart senare hade Harry inte kommit tillbaka och jag började tro att han kanske inte var på toa. Jag klev upp ur soffan och kollade runt i lägenheten och till slut hittade jag Harry i sovrummet. Han var alldeles blek i ansiktet och spytt i sängen hade han också gjort. Jag gick snabbt fram till sängen och skakade om honom men han svarade inte. Jag försökte vända honom så att han låg på sidan istället för på rygg men det var svårt eftersom han var så avslappnad i kroppen så blev han så tung. Jag hörde hur han hucklade till som om han skulle spy igen men inget kom upp. Jag tog i allt vad jag kunde och fick honom till sidoliggandes och ut föll lite spya ur munnen. Jag skakade om honom igen men fick inget svar. Jag slet åt mig Harry's mobil och ringde upp Niall. 
- Yeah, Niall. Svarade en nyvaken röst. 
- Harry is kind dead, he vomits, pale in the face and unresponsive. Sa jag i panik samtidigt som jag fortsatte skaka om Harry för att få kontakt. 
- What? I'll be  there in 10, call the others too. Sa Niall och la på och jag gjorde som han sa.
 
Jag kastade mig upp ut sängen och klädde på mig och sen väckte jag Barbara för att säga att jag åka iväg.
- Sorry love but I have to go to Harry's place. He doesn't feel good. I'm so sorry that you have to see this side of our band. Sa jag och Barbara nickade bara förståeende. 
- I've heard thar everything could happen with you boys, but go. Hope he feel better. Sa hon retsamt och la sig ner igen. Jag log mot henne och sen försvann jag ur rummet och sen var det bara direkt till Harry och när jag kom dit var Liam redan där. Han satt med sina fingrar i Harry's hals på badrumsgolvet. Jag trampade snabbt av mig skorna och satte mig på huk bredvid. 
- What do you doing? Frågade jag och kollade stressat på Harry och Liam.
- He sounds like he's going to throw up but he can't get it up. Sa Liam rätt lugnt och Harry hucklade till igen och Liam stoppade snabbt ner sin fingrar i Harry's hals och mer kom upp. Jag suckade och skulle just fråga vad som hade hänt när ytterdörren rycktes upp och in kom Louis, Zayn och Eleanor. Dom kom in lika stressade som jag hade varit. Nu hade Caroline också kommit till badrummet och hon såg skräckslagen ut. 
- What happened yesterday when you come here? Frågade Louis och kollade på Caroline. Hon kollade på Louis och ryckte på axlarna. Det märktes att hon visste lika lite som vi. Harry hucklade till och föll ihop. Liam gjorde tre-fyra magpump på Harry medan Louis hade satt sig på huk för att snabbt kunna vända Harry till sidan och det kom upp massor av spya denna gång. Men det verkade hjälpa för Harry's ögon öppnades sakta och då var det inga problem att se att han faktiskt var alkoholpåverkad. 
- Not again. Sa Liam och vi andra suckade. 
- We have to shower him, I'll get clean clothes to you both. Sa jag och kollade på Liam som nickade och sen försvann jag in i Harry's sovrum och han säng var typ lika äcklig som han själv just nu. Jag tog två par mjukisbyxor och två t-shirts från garderoben och återvände till badrummet.
- Thank you. Sa Liam och nickade mot handfatet för att jag skulle lägga kläderna där. 
- We have to clean his bedroom too. Sa jag när jag kom tillbaka. Zayn suckade och kollade på Louis som nickade. Men innan de gick och började med det så skickade vi Eleanor och Caroline till Barbara. 
- I think you and Harry would do well to not be together today. We will take care of him and call if there is anything. Zayn's mening lät hård men det var sant. Eleanor tog med sig Caroline till Barbara. 
 
Eleanor och Caroline lämnade lägenheten. Louis och Zayn försvann in i sovrummt och det blev än lugnare tillvaro i Harry's badrum. Harry var så däe seg som man är när men just fått tillbara medvetandet och så var han slö i kroppen och väldigt avslappnad vilket gjorde honom tung. Jag och Niall hjälptes åt att duscha honom och sätta på han de rena kläderna, när det var klart satte sig Niall med Harry och en bakbunke i soffan medan jag tog mig en dusch, för jag kände mig inte alls fräch efter att ha suttit med Harry över toan.. Efter att jag hade duschat bytte jag plats med Niall som sen gick och skurade badrummet. Ungefär en kvar senare var allt rent. Sovrummet, badrummet och Harry själv. 
- Ugh, what a morning. I have to call Perrie and say we can't be seen today. Zayn plockade fram mobilen.
- Tell her she can go to our house if she wants. Sa Louis och kollade sen på Harry men nu var vid medvetende men fortfarandra så var han väldigt trött och till och med lite förvirrad. Niall reste sig för att hämta lite vatten och kom tillbaka med två tomma flaskor rödvin.
- On the sink. Harry? Sa Niall och höll upp flaskorna och vi andra suckade medan Harry nickade.
- I had anxiety yesterday. Sa Harry och Niall hade redan gått tillbaka till köket.
- Do you have more in the locker? Ropade Niall från köket och Zayn reste sig och gick det. Vi kunde ju varandras lägenheter innan och utantill så dom gick direkt dit Harry brukade ha sin alkohol. 
- Yes. Take it. Hörde jag Zayn säga och sen hördes skrammel av flaskor. 
- No, Niall. Are you completely stupid? You can't go in my locker and get my things. Put it back. Skrek Harry argt och skulle just resa sig upp och gå mot köket men Louis hann ta tag i hans arm så att han ramalde ner i soffan igen.
- Harry, stop it. Let Niall take it. You, alcohol and anxiety isn't a good combination and you should really seek help for the anxiety. Sa Louis lugnt eftersom vi inte visste hur arg han skulle bli över en som mening.
- No, I do not need help. Where is Caroline? Sa Harry irriterat. 
- Um, sure. That's why we called and finds you drunk in bed. You had almost smothered yourself in puke. She is with Barbara and Eleanor in our house. Sa Louis och vände sig om då han hörde att Zayn och Niall kom från köket. Dom gick ut i hallen med påsen och Harry stretade emot Louis grepp för att få tillbaka det men Louis var betydligt starkare än Harry nu när han var så pass svag som han var. 
- Who is Barbara? Frågade Harry plötligt och allas blickar hamnade på Niall och sen på Harry eftersom han vet vem hon är. Han har träffat henne flera gånger, men då visste vi inget om Niall kärlek till henne. 
- Barabara Palvin, the most beautiful person in the world. Sa Niall och log. Hans ögon lyste av lycka. Sen berättade Louis att han ville ringa Anne. Om någon förtjänar att veta om Harry's tillstånd är det hon. Såklart så nekade Harry även det men denna gång men det struntade Louis helt i. 
- Anne, it's me, Louis. I just want you to know that Harry have suffered from anxiety attacks and suppresses them with alcohol. This morning we found him unconscious in bed after nearly strangled by his own vomit. All morning has Liam sat with him in front of the toilet with his fingers in Harry's throat. Harry is okay now, but we are so worried about him. När Louis kortfattat hade berättat för Anne om Harry's tillstånd så blev han tyst ett tag och sen började han prata igen. Samtalet höll på säkert 45 minuter innan det la på. Harry kollade med samsen blick på oss alla. Vi hörde snyftningar från Harry's sida och vi alla blev förvånade, han gråtar aldrig annars. 
- I'm so stupid. Can you bring me Caroline so I can apologize. I'm supposed to take care of her. Sa Harry.
- That's what you've done in the past month and that is what put you in this situation. With that I don'e mean that you aren't good together, because you really are. But you have to be apart for a while. Sa jag.
- Our tour starts soon and you can't fell like this then. Your mom will call and psychologist and you, me, El, Liam and Caroline goes to Holmes Chapel tomorrow. Sa Louis och kollade på Harry som nickade. Eleanor skulle med för att Louis ville vara med henne men också för att hon är Harry's kompis sen länge tillbaka. Zayn och Niall skulle vara kvar i London några dagar. Zayn skulle va med Perrie innan deras turné börjar och Niall skulle på en modelluppvisning som Barbara skulle vara med i, men båda skulle komma sen. Det blev kväll. Vi bestämde oss för att åka till vårat hus. När vi kom dit kramade Louis glatt om Eleanor och var Perrie där. Zayn och Perrie for till Zayn's lägenhet medan Niall och Barbara fot till Niall's. Vi gick och la oss tidigt. när jag väl låg i sängen smsade jag ett godnatt till Sophia som är i spanien med några av sina vänner. jag sknar henne verkligen. Jag fick snabbt ett godnatt tillbaka och sen somnade jag.
Är killarna bra vänner eller är dom bra vänner? Dom finns alltid där för varandra och jag älskar det. Förlåt om ni blev beskivna över delen men jag är dyng förkyld och huvudet dunkar, jag gjorde mitt bästa, snälla lämna en kommentar till mig?:D
#1 - - Emma:

Jättebra! Du, jag kan säga att jag kämpade att läsa igenom delen. Jag är sjuk, och orkar typ knappt göra något. Men jättebra

Svar: Krya på dig!:) Tack så jättemycket!!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - My (1D Novell):

åååh älskar killarna såå mkt.. Gud, dom är så söta som tar hand om Harry! hiih

Svar: Ja, dom är de bästa vännerna man kan få!<3
Berättelser Med One Direction

#3 - - Anonym:

Såå braa

Svar: Tack snälla du!!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Ellen:

Jättebra del, även fast du är/var förkyld! Hoppas på mer snart:) Bara älskar din berättelse!!!

Svar: Tack så mycket var glad jag blir av dina kommentarer!!:)
Berättelser Med One Direction