#1 - - Tova:

Otroligt tråkigt men du ska inte alls behöva känna att du sviker mig. Jag har tyckt om din novell från första början, den har varit grym & och du är också det. Ta hand om dig! Kram!

Svar: Åh, skönt att du ser det på det sätter! Kram<3
Berättelser Med One Direction

#2 - - My (1D Novell):

Ååh sötis, du ska inte känna press! De är väldigt ansträngande med en novell och jag vet ju om det precis som du, funderat länge på å lägga ner min med men tänkte hålla ut till novellen är slut å får se hur jag gör då! Lycka till med allt men vi hörs ju! tack för en underbar tid <3

Svar: Det är krävande. Men vi kan ju alltid höras på kik eller nått:) tack själv bästa du!!
Berättelser Med One Direction

#3 - - Emma:

Awww! Kommer sakna dig på denna blogg! Du var ju en av anledningarna till att jag skapade min blogg. Men jag förstår dig. Skolan tar upp hela min tid, och jag går bara i 7:an. Men jag har älskat att läsa dina noveller det senaste året. Jag hittade bloggen när du skrev They Don't Know About Us och har varit fast sedan dess. Men känn inte att du sviker oss. Det är ditt beslut och vi får rätta oss efter det ;)

Svar: Jag vet att du har följt mig hela vägen och det betyder så mycket för mig. Tack för allt<3
Berättelser Med One Direction