More Than This - Del 11

Senaste:
Caroline's perspektiv;
- Everthing will be fine and I'm here for you. Sa han mot mina läppar och våran enkla puss övergick till en längre kyss. Harry la sin hand på min madja men tog snabbt bort den igen. Jag tror att det var av ren vara och det verkade som att Harry's hand verkade vilsen. Jag placerade hans hand på min höft och bröt pussen.
- It's okay. I like you hand on my hip. Sa jag och Harry log innan han pressade sina läppar mot sina igen och  vi somnade efter en underbar kyss, mer blev det inte den kvällen, mer behövdes inte. Jag var lycklig ändå. 


Morgonen därpå vaknade jag före Harry's och jag log stort. Känslan som uppstår när man vaknar tätt intill honom och det var mycket mer bekvämt att vakna bredvid honom nu än förra gången. Nu kändes det fridfullt och frivilligt. Jag låt och kollade på Harry när han plötsligt slog upp ögonen och log mot mig. 
- Are you staring at me? Frågade han och log ett busigt och nyvaket leende.
- I think so. Sa jag och borrade ner ansiktet i kudden och kände hur Harry petade på mig.
- Aw, what time is it? Frågade Harry och jag svarade att den var half nio och frågade varför han undrade. Harry suckade och började genast mumla något om hans jobb och då förstod jag vad han menade. Han verkade dock inte så sugen på att gå till jobbet för han sa att han skulle kliva upp men han gjorde det inte. En halv timme senare böjde han sig mot mig och pussade mig i pannan.
- I really have to go to the studio, but you can follow me? Båda suckade för helst av allt ville jag och förmodligen Harry också ligga kvar i sängen hela dagen. 
- Eh..are you sure it's okay for the boys? Frågade jag och satte mig upp i sängen. 
- Of course it is. Get up. Can I take a shower?
Frågade Harry när han hade klivit upp.
- Just do it. But hurry a little. I have
to put make up on before we leave. Sa jag och Harry skakade på huvudet och sa att det absolut inte var nödvändigt, vilket det är. Jag utan smink är inte snyggt. 
 
När jag tagit en dusch, Caroline hade sminkat sig och båda hade ätit frukost begav vi oss mot studion och i bilen på vägen dit ringde Zayn och påpekade att jag var sen. När vi kom dit satt killarna med sina mobilen i hösta hugg och det var faktiskt ingen av dom som märkte att vi ens kom in i rummet men till slut kollade Niall upp och reste sig och  kramade om oss båda.
- Caroline, whar are you doing here? Frågade Niall och jag såg hur Louis och Liam log retsamt.
- Harry's said that it was okay if I followed. Sa Caroline och Niall nickade och sa att hon självklart fick vara med oss. Vi började jobba och ju längre dagen gick, ju mer bekväm kändes det som att Caroline blev och efter jobbet for allt till Niall för att se en film och bara umgås. 

- Harry, are you single now? Frågade Louis retsamt i bilen på vägen hem eftersom jag sa att det aldig skulle bli jag och Caroline och när det gäller kärlek så måste jag medge att Louis alltid har rätt. 
- And don't answer something stupid now. Fyllde Zayn lugnt i när han såg att jag funderade lite.
- No, I'm not. Sa jag och la armen om Caroline. 
- And once again, I was right..I am the best, right Harry? Sa Louis retsamt och jag räckte bara ut tungan åt honom och Zayn satt bredvid och suckade åt oss. Förmodilgen för att han tyckte vi var barnsliga. 
- How old are you really? Five or what? Frågade Caroline och log mot oss båda och Zayn gav i från sig ett skratt från fram sätet utan att vända sig om mot oss eftersom han körde. Han sa att han höll med Caroline.
- Shup up. Sa Louis och slog till Zayn på armen.
- Don't hit me while I'm driving. It's dangerous. Sa Zayn och kollade på vägen.
- So it's okay to hit you when you don't drive, nice. Sa Louis och skrattade åt sitt eget skämt som egentligen inte ens var roligt.
- This is my stupid friend Louis. Sa jag skämtsamt till Caroline samtidigt som jag pekade på Louis som satt till vänter om mig. Louis slog till mig och så satt vi och retades med varandra resten av vägen hem. Inte för att jag förstod varför Louis satt bak med mig och Caroline när han kunde sitta fram med Zayn. Det är lite sånna saker som är typiskt Louis. Han gör saker fast ingen förstår varför.
 
Den kvällen rullade på och Caroline kom verkligen bra överrens med killarna. Louis och Niall fick henne att skratta medan Zayn och Liam fick henne att vara trygg. Kvällen kom och Niall kom med förslaget om att se en film och det var ett förslag som gick hem hos oss alla. Nästa utmaning var att hitta en film som alla ville se.
- A scarymovie? Sa Louis och log. Men varken Zayn eller Caroline ville det och eftersom Zayn sagt nej till flertal filmer så tyckte Louis att han skulle komma med ett eget förslag. 
- Taken. Sa Zayn och höll upp filmen. Vi andra gick med på det. Det är en bra film. Jag har sett den säkart tre eller fyra gånger. Filmen var bra och allt gick bra tills tjejen i filmen blev hittad under sängen. Just vi den scenen började Caroline vara mer inne i sin mobil än filmen men det var ingen som de andra brydde sig om jag jag tänkte väl att det va hennes syster eller något.  Men sen kom den scenen på pappan letar efter sin försvunna dotter och när pappan kom in till de prostituerade reste sig Caroline och gick ut ur rummet och jag gjorde självklart detsamma medan killarna kollade på mig.
- Keep looking, we'll be back. Sa jag och gick sen ut i hallen när Caroline satt lutad mot väggen. 

- Was the movie too scary? Frågade Harry medan han satte sig på huk framför mig. Jag skakade på huvudet och sa att jag inte klarar av att se mer. Harry nickade och det såg ut som att han förstod varför.
- Come here sweetie. We don't have to keep watching. Sa Harry och lyfte upp mig och drog in mig i en kram och så stod vi en stund innan jag frågade var vi skulle säga till killarna. Jag ville inte framstå som en tönt fast samtidigt är jag inte villig att berätta för dem om det. 
- Firstly, you are not nerdy, what you have been through is really hard. At the same time I understand you don't want to tell them. We just need say that we are tired, they will understand. Sa Harry och jag nickade. Vi gick in till dom och sa att vi skulle gå hem. Liam nickade bara och Zayn sa godnatt. Niall reagerade inte ens, han var för inne i filmen medan Louis log något konstigt leende. 
- Take it easy and don't forget the protection. Sa Louis och blickade mot oss. Även om jag visste att Louis var en sån som skojjade mycket så kändes det inte riktigt som ett skämt. Det kändes mer som en order till Harry. Tänk om Harry är en sån som lämnar en bara för att man inte vill det direkt, eller om Louis och Harry tillsammans har en "plan" om att vi ska göra det. Jag frågade Harry vad Louis menade. 
- It was a joke. Sa Harry och log mot mig.
- A bad one. Fyllde jag i och Harry nickade bara lite lätt och när vi väl kom till Harry's lägenhet blev han allt mer närgången men slutade i och för sig när han insåg att jag inte ville. Han gjorde några försök med att få in handen högre än naveln men jag nekade. Till slut kysste han mig en sista gång.
Goodnight love. Sa Harry och la sig bakom mig med hans hand på min höft och Harry somnade direkt. Själv låt jag varken med en viss oro om att Harry kommer lämna mig om jag inte gör det med honom. Jag höll just på att somna när Harry's mobil lyste upp och på displayen syntes ett sms från Louis. Jag läste meddelandet några gånger och tanken om att Louis och Harry skulle ha något på i sikte blev bara större.
 
From: Louis Tomlinson
~ I can not hear you, you're usually supposed to be heard. ;) haha, goodnight ~
 
Jag funderade länge på om jag skulle väcka Harry och prata med honom men jag lät han sova. Det samtalet fick bli imorgon och mer han jag inte tänka innan jag somnade. 
Ännu en del. Louis kanske inte är så rolig att gånger. Kommentera så blir jag jätteglad!:D 
#1 - - Emma:

Bra del!

Svar: Tack snälla du!
Berättelser Med One Direction

#2 - - Mrs Nellie Directioner:

jag är sååå dålig på att veta vad jag ska skriva här i kommentarsfältet! jag har ingen aning, du blir säkert bara irriterad över den här kommentaren...:/ well well, bra del! jag tycker i alla fall att Louis är rätt kul vad han än skämtar om, fast om jag var Caroline skulle jag nog inte heller tycka att det skulle vara så kul... jag kan inte sluta lyssna på Midnight Memories!!! vilken är din favoritsång från Midnight Memories? jag kan inte välja!!! tror nog att det är You & I, Strong, Midnight Memories, does he know, alive, half a heart, better than Words och Diana. och alla andra låtar också:)

Svar: Varför skulle jag bli irriterad över denna kommentar? Jag kan inte välja en favorit. Hela albumet är underbart!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Saga:

JÄTTEBRA!!<3:D

Svar: TAACK SNÄLL!<3
Berättelser Med One Direction

#4 - - My (1D Novell):

Haha Louis, sötis!
Ofta de redan är tillsammans? Oj vad fort de gick, hängde knappt med i svängarna där, haha.
Men braa del, älskar Harry, han är ju så perfekt!

Svar: haha, ja, här går det undan!;)
Berättelser Med One Direction

#5 - - Tova:

Jättebra, kommer nästa del idag?:)

Svar: Tacktack!:D Ja, jag la just ut den!:)
Berättelser Med One Direction

#6 - - Matilda:

Oh well, du är flr bra för att vara sann! :D

Svar: Aw, gulle!:)!tack du!
Berättelser Med One Direction