More Than This - Del 12

Senaste:
Caroline's perspektiv; 
From: Louis Tomlinson
~ I can not hear you, you're usually supposed to be heard. ;) haha, goodnight ~
 
Jag funderade länge på om jag skulle väcka Harry och prata med honom men jag lät han sova. Det samtalet fick bli imorgon och mer han jag inte tänka innan jag somnade. 

 

Jag vaknade ännu en gång före Harry fast denna morgon låg jag inte kvar jag och kollade på honom. Jag klev upp för att äta frukost i min ensamhet. Tankarna från i satt kvar i huvudet. Jag kan bara inte glömma skämten som Louis drog. Jag måste prata med Harry och fråga vars jag har honom, om han verkligen älskar mig. För hur vi blev att par gick väldigt fort och  deras fans hade inte fått veta något än. Det hade bara varit en massa bilder på oss och frågade om det var sant men det var inget vid bekräftat än och för att vara ärlig så ligger det en viss rädsla med att gå ut med det men det var inget jag ville gå ut med före jag vet vars jag har Harry. Jag åt klart min frukost och och satte jag  mig bredvid soffan med gitarren i handen och  nynnade på Summer Love. 
 
Jag vaknade och vände mig mot den delen av sängen som Caroline låg på, eller hon borde men hon gjorde inte det. Jag hann dock inte bli orolig före jag hörde hur någon som spelade på min gitarr i vardagsrummet. 
 
• Don't promise that you're gonna write
Don't promise that you'll call
Just promise that you won't forget we had it all •
 
Jag hörde hur hon satt och sjöng på min del av Summer Love och det lät väldigt bra. Hennes röst var jättefin och jättetrygg. Jag klev upp och tog på min en t-shirt och gick ut i vardagsrummet för att vara med henne. 
It sounds really good. I love your voice. Sa jag och satte mig på soffpallen bredvid henne. 
- How much did you hear? Frågade Caroline utan att ens le eller säga tack. 
- Only my part. Why? Frågade jag. Caroline reste sig från golvet och gick till sovrummet utan att svara på min fråga. Antningen så skämdes hon över sin talang eller så är något annat fel. Jag reste mig från soffpallen och gick in till henne.
- Have you been singing a long time? Sa jag för att lätta upp den konstiga stämmningen mellan oss.
- Not long enough for it to sound good. Sa hon medan hon borstade igenom sitt hår. 
- Are you kidding? Your voice is really beautiful and it's..började jag men Caroline avbröt mig. 
- Harry, it's not about that. Sa Caroline och la ifrån sig borsten och satte sig på sängen. Om det inte var det, vad var det då? Jag gick fram till sängen och satte mig bredvid henne och frågade vad som var fel men hon sa inget. Hon kollade bara rakt in i väggen. Efter en viss tystnad så mumlade hon fram något. 
- Do you love me? Frågade hon och jag vände mig mot henne medan som jag vände hennes huvud mot mig. Jag frågade varför hon frågade det innan jag berättade för henne hur mycket jag älskar henne och det syntes att hon inte riktigt trodde på mig eller att hon inte riktigt ville ta in det. 
- What will it take for you to leave me? Frågade hon och jag som oftast brukar bara väldigt säker på mig själv blev just nu väldigt orolig.
- Unfaithfulness. Sa jag direkt eftersom det är det värsta jag vet. Caroline satt och kollade in i väggen och jag  började få tanken om att hon kanske har varit det eller är otrogen mot någon annan med mig.
- Not too little sex? Jag kollade på henne och blev bara mer och  mer förvirrad för varje fråga hon ställde och i och med det så blev jag tvungen att fråga vad hon menade innan jag kunde svara på frågan. Caroline hade fortfarande blicken i väggen när hon frågade om jag skulle lämna henne om vi inte gjorde det. 
- No, I would never force you to that. We take it at your pace. Why do you think all of this?
Frågade jag och Caroline berättade att hon inte riktigt uppskattade Louis skämt och när jag sen fick se smset Louis skickade igår efter att jag hade somnat så förstod jag varför hon trodde som hon trodde. Jag lovade att jag skulle prata med Louis om det utan att berätta något om vad som hänt och sen försäkrade jag  Caroline om att det var så vi höll på att retas med varandra. 
 
Eleanor kom tidigt i morse och nu satt vi och åt frukost och pratade om att som hade hänt. Det finns mycket att prata om när man inte träffats på tre veckor. Mitt i allt kom Harry in och hälsade glatt på Eleanor och sen slog han sig ner på en stol och pratade med oss. Han passade också på att äta frukost med oss också. 
- So how are you? Are you good? Frågade Eleanor.
- He is. He is in love. Sa jag och blinkade till Harry och Eleanor sken upp. Hon vet ju precis som alla oss andra att Harry inte velat hitta kärleken.
- Really? It's amazing. Happy? Frågade hon eftersom Harry såg aningen oroad ut. 
- I'm very happy but Louis, I thought to ask you to end jokes about sex and stuff. Caroline didn't appreciate it. She has a dark experience of just that. Sa Harry. Jag nickade och frågade om hon hade blivit våldtagen.
- No, not her, but a closely related person.
Sa Harry och nickade och lovade att sluta med de skämten sen frågade Eleanor om Caroline inte kunde komma över och vara med oss idag då Niall ändå var ute medc nån kompis och Liam och Zayn var med deras flickvänner. Harry ringde och bad henne komma över.
- She didn't want to come here because Eleanor is here. Sa Harry och jag frågade varför. Harry kollade på oss båda och ryckte på axlarna och reste mig för att gå hem och hämta henne, eller iallafall försöka. 
Varför ville Caroline inte träffa Eleanor? Kommentera nu!:D Nästa del kommer väl..någon gång!;)
#1 - - Anonym:

Hon tycker säkert att Eleanor är så vacker eller så, att hon känner sig ful och otillräcklig.

Svar: Så kan det mycket väl vara!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Superbra! Hon tro väl att Eleanor är divig, och ska vara elak mot henne. Eller så är hon bara inte på humör

Svar: Tack! Ja, kanske! Vi får se helt vad som händer!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Saga:

Sjukt bra!!<3

Svar: Tack så mycket, vad jag jag blir!:)<3
Berättelser Med One Direction

#4 - - Mrs Nellie Directioner:

Jag tror att hon inte vill träffa Eleanor för att hon tror att El inte kommer gilla henne. Eller något sådant:) bra del!

Svar: Tack så myckeet! Ja det kanske ligger något sånt i det! Kram!
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

Bra deel :) Älskar Louis å El, haha känner mig så elak att tagit bort El ifrån Louis i min novell, finner inga ord :(
Men du får til lde som vanligt å jag tror att Caroline är typ rädd för El för att hon är underbar osv.. eheh ,)

Svar: Tack så mycket!:) Ja, då förstår du ur jag kände mig i min förra!;) Det kan mycket möjligt vara så. Jag menar hon är ju för underbar!:)
Berättelser Med One Direction

#6 - - Tova:

Jättebra! Hon är säkert rädd för att framstå som "för vanlig" eller "ful"..jag vet inte, men bra del!!:D

Svar: Ja, så kan det mycket väl vara. Vi får se vad som händer! och tack så jättemycket!:D
Berättelser Med One Direction

#7 - - Matilda:

Åh vad bra! Men vatför vill hon inte träffa el?! :o

Svar: Ja, det svaret har du ju redan fått;) Lite seg på att svara på kommentarer:)
Berättelser Med One Direction