More Than This - Del 18

Senaste:
Harry's perspektiv; 
- Sorry..but I need some air and space. See you soon, love you. Sa jag och reste mig från soffan och lämnade lägenheten. Hur fel det än vad att lämna henne ensam nu så var det bäst för mig, att få lite tid ensam en stund. Jag gick till studion för där visste jag att jag fick vara ensam utan fans och tystnaden som fann där var i nuläget underbart. Detta var svårt för mig också och jag kan inte alltid vara stark..även .om jag mer än gärna velat.


Harry lämnade mig en stund när jag  berättade det och jag förstår honom till hundratio procent. Jag hade nog också gått för att få egen tid om jag vore han. Nu jag satt där i soffan och önskade att aborten skulle gå bra och att jag och Harry kan få en lugnare tillvaro på vårat förhållande  för om det var något vi behövde så var det just det. Några timmar efter att Harry hade gått kom han tillbaka och det syntes att han hade gråtit. Utan att säga något gick jag fram till honom och la armarna om honom.
- I love you and everything will be better when this is gone. Sa jag och kollade ner på min mage som inte alls hade börjat växta. Harry pussade mig i pannan och nickade sen instämmande åt det jag just hade sagt. 
- I'm sure it will be find. We just need to find each other after all. And sorry if I just left you but I rellay needed time for just me. Sa Harry och kramade om mig lite hårdare och jag var inte alls arg på honom. Den eftermiddagen kom killarna aldrig tillbaka, utan jag och Harry såg bara någon film och pratade om allt och inget. Harry hade från studion ringt och bokat en tid för abort redan imorgon. 
- Do you want tea or something? Frågade Harry efter en stund och jag skakade på huvudet. 
- No, thanks. Sa jag och kollade på min nu platta mage och sen på Harry som suckade. 
- It will not growing of a cup of tea and you haven't ate something today either. I will make a cup to you now and you have to drink it. Sa Harry och reste sig upp. Mycket riktigt så hade jag inte ätit eller druckit något alls idag, i rädsla för att barnet skulle växta. Nog vet jag också att barnet inte växer och blir stort bara för att man äter men känslan sa att jag  inte skulle äta förrän det var borttaget. Harry kom tillbaka med två koppar te men till Harry's besvikelse drack jag aldrig upp min kopp. Kvällen fortsatte sådär lugnt tills vi gick och la oss. Harry hade sett orolig ut hela dagen och jag hade bara varit tystlåten. Denna dagen var hemsk och det var skönt att somna efter en härligt lugn kväll Det var verkligen behövligt. 
 
Gårdagen hade varit rolig fast lite tom då både Zayn och Harry var med sina flickvänner. Louis hade bara sagt att Harry behövde vara med Caroline och när jag eller Liam frågat om det hade hänt något mer ryckte han bara på axlarna. Idag var en ny dag och vi hade mycket på jobbet att göra, vi satt i studion och skulle ha börjat jobba för tio minuter sen men Harry hade inte kommit än. 
- Where is he? Frågade Zayn otåligt och frågan försvann i rummet. Alla satt tysta, förmodilgen för att ingen visste. Men plötligt fick vi  ett sms i våran sms-grupp. Det är en grupp på sms där vi alla är med och där man skriver saker som alla borde veta om. Tillexempel om någon jobbtid eller plats är ändrad, fast denna gång handlade det inte om vårat jobb. 
 
From: Our Group (Harry):
I know I'm late but I really can't work today. Right now I'm at the hospital with Caroline for because..eh, no the reason isn't important at the moment but I have to be with her. Do what you can without me and see you at home tonight or tomorrow at work depends only on how this goes.
 
Alla satt med sin mobiler och förmodilgen skulle skriva ett svar till honom och när jag som var långsammast skulle skicka mitt svar hade Louis, Liam och Zayn redan svarat. Liam och Zayn hade frågat vad som hade hänt, precis det jag också skulle skriva så jag struntade i att skicka mitt svar och läste Louis's istället. 
 
From: Group (Louis):
Take that time you need. We can do a lot today anyway. If you are doing what I think so take care of her when it's done. It's really hard for you both. She told me yesterday and I told her some things (ask her) See you soon bro. 
 
Zayn var första att läsa Louis's svar och han va också först att fråga vad som hade hänt och återigen igen ryckte Louis bara på axlarna som han hade gjort igår kväll. Men denne gång ifrågasatte Liam det. vi är bästa vänner och döljer aldrig allvarliga saker för varandra. Vi döljer bara överraskningar och sånt som är till för att döljas. 
- Louis, are you going to tell us what's wrong? Frågade jag och han skakade på huvudet. 
- Sorry mates but I promised Caroline to keep her secret. Sa han och visst är det viktigt att hålla vad men lovar även om det var väldigt frustrerande att inte veta vad såm hänt. 
 
Efter att jag och  Caroline säker och hemligt tagit oss till avdelningen som var tom de närmaste timmerna så läste jag Louis svar på mobilen och la sen bort den. Nu satt vi i väntrummet och Caroline var nervös. Det var skönt att vi hade fått avdelningen för oss själva annars hade det varit massor av rubkriker om att jag har varit på avdelningen där man gör aborter osv. 
- What do we say if they ask why we should have an abortion? Frågade Caroline och jag tog hennes hand.
- That we not are ready to become parents..they will understand. Sa jag och då kom en kvinna i vit rock ut och hämtade oss. När vi kom in i hennes rum skulle vi, eller Caroline först göra att jynikologundersökning och jag kan säga att när man ser något sånt är jag glad att jag inte är tjej. Jag vet inte om jag skulle klara av att sitta bredbent och låta någon kolla i mig. Men när dom ver klara med det så fick vi veta att allt så bra ut och att det inte skulle bli problem att göra något abort. 
- Would you do so we go in and take out the eggs and there or do you do it through a sprunt so the baby dies? Frågade kvinnan och för att vara ärlig så var jag lite förvirrad, vad händer om man bara tar en spruta? Ligger det kvar inne i magen? Nej, det var verkligen inte mitt beslut att ta. 
- It's your decision and I support you either way. 
Sa jag och kollade på Caroline. Kvinnan kollade på mig och nickade som att det var det rätta att säga. Efter några om och men bestämde sig Caroline för att hon ville ta bort alla äggen och allt, för det var det bästa och mest påligtliga. Om man tog sprutan var det 5% chans att barnet inte avled. 
- Okay, this may hurt. Sa kvinnan och tog på sig plast handskar innan hon stack in en hand i Caroline och precis som kvinnan sa så märkte man på Caroline att det gjorde ont. Jag tog hennes hand i min ena hand och den andra la jag på hennes panna för att lugna henne lite. 
- It hurts. Grät Caroline och det var inte bekvämt att se henne så.
- I know. You're doing this great. I'm almost done. Sa kvinnan och tog ut äggen och det som skulle bli barn och  moderkaka sen. När det kom ut kollade jag snabbt ner i golvet. Jag klarade verkligen inte av att se det. 
- I'm done. Sa kvinnan och tog av sig plasthanskarna och gick till datorn. Jag böjde mig fram och pussade Caroline i pannan dr jag haft min hand. 
- It's gone. You did it very well. Sa jag och hon reste sig försiktigt för att ta på mig sina byxor igen. 
- So how does it feels? Does it hurts? frågade kvinnan när Caroline fått på sig kläderna och så.
- Strange and I'm sore here. Sa Caroline och pekade på insida lår och jumnsken.  Kvinnan berättade att hon kanske skulle vara öm de närmaste dagarna och på vägen hem så for vi till apoteket för att hämta ut ett respekt som skulle dämpa det ömma. När vi kom hem så gick Caroline direkt till sängen.
-  Let me sleep. I'm so tired. You can spend time with the boys or something,and thank you for being there with me today. It means a lot and I love you so, so much. Sa hon och bytte från jeans till mjukisar och la sig under täcket. 
- Of course I'm there for you. I will always be and yeah I love you too. Eh, no, I'm too tired to be with them. I'm in the liveingroom if you need something. Sa jag och reste mig från sängen. Jag lämnade rummet och gick till köket för att äta något. När jag  hade gjort mina mackor så gick jag och kollade till Caroline innan jag satte mig för att äta dom och hon sov så sött enda fram tidd middagsdags. Vi åt middag tillsammans och även denna kväll blev väldigt lugn, inte tråkigt lugn, utan härligt lugn. Imorgon var det jobbet som gällde och jag hade faktiskt tänkt ta med mig Caroline eftersom killarna måste få veta varför jag inte var där idag, men jag vill att deet ska bli hennes ord så att det känns bra för henne. Att jag skulle säga det utan henne skulle kännas lite som att gå bakom hennes rygg och det är något jag aldrig skulle göra.

Då var barnet borta och kanske kan deras förhållande få lite lugn över sig. Hur kommer killarna reagera? Juste, jag vet inte om det är så det går till hos en jynikolog men med lite fantasi kanske det går till så(?). Hoppas du hade en bra jul. JAG FICK EN ONE DIRECTION BILJETT!:D Vad fick ni & vad var bäst?:)
#1 - - Emma:

Bra del

Svar: Tack så mycket!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Saga:

Sjukt bra!!:D

Svar: Taack så jättemycket!!:D
Berättelser Med One Direction

#3 - - Tova:

Grymt bra!:D Jag fick en iphone5, as glad!:D

Svar: Tack såå mycket!:D Oh, ja då förstår jag att du är glad!!:D
Berättelser Med One Direction

#4 - - One Direction Noveller:

Gryyymt bra! Jag fick Johnny Bulls, men lyllos dig till biljetten! :D

Svar: Åh, tack så mycket, var lite osäker på denna del men tack igen!;D Vad roligt. Ja jag är jätteglad!:)
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

de bästa jag fick var 1D boken eller tandborsten, haha ;) eh.. ah.. Fick ganska mkt å allt var ju bra såklart. Kul med en till biljett :)

Svar: Åh, det låter bra. Var boken på svenska?:D Ja, det är grymt!:D
Berättelser Med One Direction

#6 - - Anonym:

Super bra del!
jag fick en biljett till konserten med!! och deras nya film och skiva.
när kommer nästa?

Svar: Åh, vad roligt, till vilken av dom fick du!?:D Jag la just ut den!:D
Berättelser Med One Direction

#7 - - Matilda:

Åh.vad bra! :)

Svar: Tack så mycket! Vad jag blir glad!:D
Berättelser Med One Direction