More Than This - Del 19

Senaste:
Harry's perspektiv:
Jag lämnade rummet och gick till köket för att äta något. När jag  hade gjort mina mackor så gick jag och kollade till Caroline innan jag satte mig för att äta dom och hon sov så sött enda fram tidd middagsdags. Vi åt middag tillsammans och även denna kväll blev väldigt lugn, inte tråkigt lugn, utan härligt lugn. Imorgon var det jobbet som gällde och jag hade faktiskt tänkt ta med mig Caroline eftersom killarna måste få veta varför jag inte var där idag, men jag vill att deet ska bli hennes ord så att det känns bra för henne. Att jag skulle säga det utan henne skulle kännas lite som att gå bakom hennes rygg och det är något jag aldrig skulle göra.


Den morgonen vaknade jag och var väldigt pigg. Kanske för att jag sov 4 timmar innan middagen igår och trots det somnade vid halv tio, jag vände mig mot klockan och den var faktiskt halv tio. Det är sällan jag sover 12 timmar på en natt. Jag vände mig om igen fast åt andra håller och på den sidan av sängen låt en lapp.

Goodmoring sweetheart. 
Hope you slept well and omg how long you slept. I can't even remeber when list time I did that. But anyways. I'm at work and will be home in a few hours. Just feel like you are home and take what you want. I didn't want to wake you so me and the boys will came to my place when we are done for today. xx //Harry
.
 
Jag hade helt glömt bort att jag skulle följa med Harry till jobbet idag. Fast å andra sidan så känns det bra att vara hemma. Jag sträckte lite på mig innan jag tog fram mobilen och loggade in på twitter. Där kan jag säga att det hade hänt väldigt mycket men det mesta var vara frågor som "Are you and Harry daiting?" "Are you the Caroline Harry talked about?" och så var det än som tweet som fick mig att stanna till bland alla, tweeten löd: No, she can't be Harry's girlfriend. I saw her coming out of the department where they do abortions + she is not even pretty, even Taylor Swift is better for Harry. och efter den tweeten var det bara massa tweets om hur dålig Taylor var för Harry och hur dålig inte jag var då. Jag suckade och beslutade sig för att avsluta allt genom att skriva en tweet.
 
@CarolineOnlyCaroline
I'm not dating Harry, have never done and will never do so you can be completely calm.
 
Jag stängde ner telefonen och suckade åt mitt användarnamn, jag skaffade min twitter för länge sen och kom då inte på något bättre namn. Efter det låg jag bara kvar i sängen. Jag kände verkligen inte för att göra något. 
 

Jag, Louis och Liam satt i studion och skrev på en låt som vi valt att kalla Right now medan Niall och Zayn hade gått för att köpa den efterlängtade lunchen. Liam och Louis satt och mumlade upp några textrader som vi kanske kunde ha i låten medan jag skrev ner alla förslag som de sa. Plötsligt ringde mig mobil som låg på bordet. 
- Answer it. Sa jag då jag hade full fokus på att skriva. 
- Liam, on Harry's phone. Sa han och blev tyst innan han sa till "Oh, hello Anne, yes he is, want to talk with him?" Jag kollade på Liam och tog tveksam emot telefonen. Mamma brukar aldrig ringa mig och speciellt inte på dagarna för då vet hon att vi jobbar.
- Hi mom, what's up? Sa jag samtidigt som jag la ifrån mig pennan. Mamma frågade hur jag mådde.  
- Eh, I'm fine. Has something happen? I mean, you don't usually call during the day. Sa jag fundersamt och  mamma höll med om det innan hon sen frågade om det hade hänt något mellan mig och Caroline och på riktigt så trodde jag att jag skulle få en hjärtattack. Hur visste mamma om det med aborten, fast som tur var så handlade det inte alls om det. 
- No, or yes but we can take it when I get home. It's not really important. Sa jag osäkert.
- I had just hoped to meet her. Sa mamma lite dysstert och jag förstod ingenting.
- Yes? Why wouldn't you meet her? Frågade jag och mamma frågade om vi hade gjort slut. Lite smått förvirrad svarade jag att vi inte hade gjort slut och att den där tweeten mamma hade läst var fel. Jag gjorde klart för henne att hon kunde vara lugn och att vi skulle komma hem så fort jag fick tid. Vi la på och just då kom Zayn och Niall tillbaka med lunchen som vi åt och sen jobbade vi vidare med albumet. 
 
Harry hade sagt att alla skulle till han efter jobbet och det gick vi med nöje då vi inte varit tillsammans allihopa på ett tag. Jag låste upp Harry's lägenhet och in, Harry gick in efter mig och ropade "hallå" men fick inget svar.
- Isn't she home? Frågade Niall och tog av sig skorna. 
- She should be home. Sa Harry och gick in i vardagsrummet och jag  gick efter honom och då fick vi också svaret på varför Caroline inte svarade när vi ropade hallå. Caroline låg på soffan och sov. Harry log och skuckade. 
- It's crazy how much she can sleep. Sa Harry och berättade hur mycket hon hade sovit de senaste dygnet och precis som Harry sa, det är sjukt. Jag log och gick försöktigt fram för att väcka henne. Jag skakade henne lite lätt och hon öppnade långsamt ögonen men när hon fick syn på mig satte hon sig hastisgt upp och skrek.
- No, Harry...Skrek hon och Harry var snabbt där och hon reste sig från soffan och  kramade om honom.
- Calm down sweetheart. I'm here and it's just Louis. Sa Harry och gungade henne fram och tillbaka en stund. Jag bad om ursäkt för att jag skrämde henne. Harry frågade hur länge hon hade sovit och hon visste inte riktigt själv men kanske 3 timmar. Det var inte så värst länge. Harry reste sig upp för att hämta något i köket medan vi andra satt kvar och tog det lugnt.
 
Efter en stund satte sig Harry bredvid Caroline igen och frågade henne om det var dags att berätta. Hon suckade och tvekade innan hon började berätta, visst det var lite hackigt men det gick att förstå vad on sa. 
- As you know, Louis..I told you that I thought I was pregnant and..yeah, I was that. Sa hon och jag nickade bara eftersom jag i stort sätt redan visste. Men de andra däremot, de såg väldigt chockade ut fast de sa inget. 
- And yesterday we was at hospital to had an abortion, I didn't want the baby. Sa Caroline.
- And you Harry, you didn't want keep the baby? Frågade Niall lite försiktigt och Caroline kollade på Harry antgligen för att hon tyckte att han skulle säga något.
- No, not really. Sa Harry lite osäkert och att se Harry osäker är inte varje dag. Caroline skakade på huvudet och sa att Harry inte var pappan till barnet vilket fick Liam att säga något, han frågade vem som var pappan. Harry svarade att det var Kevin, hand som våldtog henne och  även om jag visste att detta så tog det väldigt hårt att höra. 
- It's sick. It was the last thing you need in your relationship, I have to give you credit for how strong you are together and I really hope that the peace remains now. Sa jag och de andra killarna nickade instämmande.
- At least until you have gone out with that you are a couple. Sa Liam och suckade eftersom han just tagit Sophia igenom fansens hat även om Sophia fortfarande för mycket mer hat än både Perrie och Eleanor så är det detydligt mindre än vad det var först. De första veckorna i deras förhållande var inte heller så lätt och nog hade Liam rätt. Harry kommer inte kunna hålla det hemligt för fansen så länge till och  även jag vet vilket jobb som väntar för Harry eftersom jag har fått ta Eleanor genom allt hat. Perrie och Zayn har blivit mest accepterat och varför vet jag inte riktikt. 

Harry frågade om jag ver redo att bli känd över hela världen. Egentligen inte men det var väl lika bra att få det bort gjort. Jag suckade vilket killarna la märke till och jag  fick ett medlidande blick från dem alla, eller inte Harry. han var så inne i sin mobil. Några sekunder senare plingade allas mobiler till och en tweet frn Harry kom upp. 
 
@Harry_Styles
All our fans, you should know something. I'm in love, She is wonderful and deserves no hate. If you love me so accept that @CarolineOnlyCaroline is mine. I'm so happy. Love you and hope to see you soon. xx

@Louis_Tomlinson
@Harry_Styles @CarolineOnlyCaroline I will always ship Haroline. Take care of each other, haha!!
@NiallOfficial
@Louis_Tomlinson @Harry_Styles @CarolineOnlyCaroline very funny tommo. But he's right and I totally agree with him. And all fans remenber: No hate, if you really love him, let him and Caroline be Happy. And don't foget, even if we ave girlfriends...we still love YOU. 
 
Jag log åt både Louis och Niall's tweets. Dom ska alltid vara så roliga. Zayn suckade och sa att han inte orkade skriva något på twitter och helt ärligt, det behöver han inte heller. Jag vet ju att han stöttar Harry i allt, precis som de andra. Harry drog in mig i en kram och log. 
- Everything will be fine and next weekend we are going home to Homles Chapel to meet my mom and Gemma. Sa Harry och pussade mig i pannan. Jag log och nickade lätt som svar. Den kvällen spelade vi FIFA och umgicks. Senare på kvällen gjorde jag det missataget att kolla Twitter. Harry suckade och tog min mobil.
- I told you to don't go on twitter, it just makes you hurt. Sa Harry och la armen om mig.
- He's right. For everyone's best, don't go on twitter a while. Sa Louis och jag nickade. Sen log jag inombords åt hur  fina och stöttande människor jag har runt mig. Alla fem var så trevliga. Dom är svärmorsdrömmar allihopa, synd bara att Harry och mamma aldrig han träffa varandra. Hon hade verkligen gillat honom. Det vet jag. 
Oj, vilken mindre bra del men fantasin tog slut i slutet. Vad tyckte ni?:D Kommentera, så jag vet!:D 
#1 - - Emma:

Jättebra

Svar: Tack så mycket:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - saga:

Jättebra!!:D

Svar: Tack så mycket:D
Berättelser Med One Direction

#3 - - Tova:

Jättebra!:)

Svar: Tack så mycket!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - One Direction Noveller:

Själv tyckte jag den var jättebra! :D Är helt fast i din novell, du skriver såååb bra! :)

Svar: Åh, tack då jättemycket! Det betyder så mycket för jag trodde inte du läste min blogg! Men tack och din r ju hur bra som helst glöm aldrig det!!:)<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - My:

Jäätttebra! Vad har hänt med hennes mamma å har hon ingen familj? Man vet typ ingenting om henne?:o haha

Svar: Jo, tidigare i novellen hade hennes mamma just gått bort. Men jag kan absolut påminna er om det i novellen.
Berättelser Med One Direction

#6 - - Matilda:

Superyberbra!!

Svar: Åh, tacktack!:)
Berättelser Med One Direction