ANOTHER WORLD - DEL 29

Senaste:
Tildas perspektiv; 
Jag ville verkligen berätta för Zayn om det men jag vågade inte. Han tyckte ju redan illa om henne och jag tror inte han kommer tycka om henne mer om han får fick veta att det var ett självmord. 
- I want to tell you, but I think it's between me and mom.
- If you want to tell me, should you do that. Sa Zayn och plockade upp brevet från golvet och gav det till mig.

Jag ville ju. Det stod ju om han i brevet, men samtidigt sa något att det vore fel. Vi satte oss längst upp i  sängen så att vi kunde luta oss mot väggen. Jag tittade på brevet och kände hur Zayn tittade på mig. Ska jag verkligen?
 
Zayns perspektiv; 
Vi satt på sängen i en härlig tystnad. Det enda som hördes var Tildas snyftningar lite nu och då. Hon kollade på brevet och jag på henne, hon ville läsa upp brevet men vågade inte . Det kanske stod något dumt om mig.
You don't have to if you don't want to. Sa jag och hon suckade lätt.
- I want, but I'm afraid of..
började hon.
- What I will think about it? 
Frågade jag och hon nickade.
- I don't know. If you want to read it, do it. I will just be proud of you. 
Sa jag och la armen om henne. 
- I want to apologize for my behaviour but when you came home and told me that you got a boyfriend in Doncaster, became I just so afraid to lose you too..
började hon läsa och jag nickade bara och lät henne fortsätta.
When I met your dad and he told me that you moved to London with Zayn, my world fell apart and I began to drink more than ever. This is hard to say but I did it for you, no one deserves i mom like me. Hon tog en paus för att tårarna tog över. Jag höll om henne en stund innan hon kollade på mig, på brevet och på mig igen. Jag nickade. 
I hope Zayn take care of you. At the moments I was fine I actually looked at the boys on youtube and you can't find better boys. I hope you and Zayn get a good future together. If you want to give him an apology from me. Even if I'm not by your side, I know Julia, my sister and Zayn are. Me and your brother looking down on you and are proud to call you a part of our family. I love you, Tilda. Hon vek ihop brevet igen och la det på bordet vid sängen.
- I'm really proud of you too and I will take care of you. Sa jag och hon log sitt finaste leende.
- Thanks but I think I can take care of myself. 
- Nope, it's my job. 
Sa jag och satte mig över henne och pussade henne.
- We should do something? Maybe call the boys? Sa hon.
- Yeah, good idea. Sa jag och gick för att hämta datorn. 

Tildas perspektiv; 
Zayn reste sig från sängen och hämtade sin laptop, jag hade förstått att ingen av killarna reste någonstans utan den. Han loggade in på skype och Niall var inloggad. Vi ringde upp honom och på skärmen syntes han och Liam.
- Hi boys. Nice to see you.  Sa jag och  log.
- Right back to you. How are you? Frågade Liam. 
- After everthing, pretty good. Where is Harry and Louis? Frågade jag tillbaka. 
- Harold is his apartment och Tommo is with Eleanor. Sa Naill. 
- Are you free today? Frågade Zayn.
- Yes, we couldn't do it without you. When are you comeing back? Svarade Liam.
- If you ask me we are going back tomorrow but it depends on Tilda too. Sa Zayn och alla kollade på mig. 
- Yeah, I can't see a reason why I should stay in sweden. 
- Good. Zayn, have you told her?
- Told me what? 
- Nothing, just forget it. 
Jag såg hur Liam slog till Niall på armen och  spände blicken i honom. Jag förstod att ayn hade något planerat så jag sa inget mer. Ville ju låta han göra som han tänkt. Vi slutade prata och Zayn la bort  datorn.
- Can we take a bath and rewind old memories? Frågade han och jag blev glad när jag tänkte på förra gången.
- Yes, we can. Sa jag och fick en puss.
- Okay, go and make the bath I will be there soon. Sa Zayn. Jag suckade lyckligt och gick till badrummet. 
 
Zayns perspektiv; 
Tilda gick till badrummet och själv satt jag kvar och var så nervös inför stunden som kommer om en stund. Tänk om hon säger nej, eller om hon..nej det måste gå bra. 
- Zayn, I'm done. Sa Tilda från badrummet.
Jag reste mig upp med asken i handen och gick med tung steg till badrummet och  jag jag kom dit vad badkaret fullt vatten och skulle. Jag försökte le som jag kände själv att det var stelt. 
- Is something wrong? Frågade hon.
- No, I'm just so happy with you. Sa jag.
Jag tog ett steg närmare henne och  placerade en puss på mun och  mina händer på hennes rygg. Jag drog den längs ryggen upp mot hennes bh spänne. Jag knäppte upp den och kände hur hon log mot mina läppar. Efter en stund vad bådas kläder av och vi klev ner i badkaret. Vi stt på precis satte sätt som förra gången. 
- I have something to you. Sa jag och tog bort händerna från hennes höft. 
- What? Sa hon och vände sig om mot mig.
- Look at this. Sa jag och tog fram asken med två förlovningsringar i. 
- Zayn, this is too much..
- No, it's too early to get married, but engaged can you be a long time before. I love you. 
- I love you too.
 Sa hon. 
- Was that a yes? 
Frågade jag lite osäkert. 
- I would never say no to a person like you. 
Sa hon och log.
- Aw, sweetheart. I will spend the rest of my life with you. I want you to be my kids mom in the future. 
Sa jag.
- You're wish came to. I'm pregnant. 
Sa hon lite tystare. 
- What? When? 
Sa jag och log större än någonsin, allt kändes så rätt även om båda är unga.
- I don't know when it happened but I found it out when I came home. 
Sa hon och var snabbt i min famn igen.
Det blev bra till slut. Nästa del blir novellen sista och det blir en "Ett år senare" del. Kommentera.
Delen kommer ikväll eller imorgon, då får ni också veta om det bli en till novell eller inte. Kram!
#1 - - Tildis! :) <3:

Åhhh, Vilket fiiint slut! Synd att det va sista kapitetl!
Kramis xx

Svar: Nästa del blir sista Delen!;D<3 Kram!
Berättelser om One Direction

#2 - - My :

Vilket bra slut!! IIH :')

Svar: Åh, vad kul att du läser även om du inte skriver! Det gör mig glad:)
Berättelser om One Direction

#3 - - Tova:

Jättefint slut!<3

Svar: TACK SÅ MYCKET!<3
Berättelser om One Direction

#4 - - Jasmin:

SÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! :)

Svar: Tack så jättemycket verkligen!:D
Berättelser om One Direction

#5 - - Alicia:

Åhh vad fint slut!

Svar: Tack så jättemycket!:D
Berättelser om One Direction

#6 - - baralillajag:

sjukt bra :D

Svar: Tack så mycket!:D
Berättelser om One Direction

#7 - - Liz:

Underbar novell. Vem av killarna kommer den nya novellen handla om?? Kram underbar novell

Svar: Tack! Jag är lite osäker på om jag ska skriva en till. Jag vet inte vem den kommer att handla om! Kram!
Berättelser om One Direction

#8 - - Emma:

AWESOME:D

Svar: TACK!:D
Berättelser om One Direction

#9 - - Anna:

Jätte bra novell, hoppas det kommer en ny snart. För du skriver jätte bra

Svar: Tack så mycket vad glad jag blir!:)
Berättelser om One Direction