BACK FOR YOU - DEL 7

Senaste:
Harrys perspektiv;
Det blev en pinsam stämmning i rummet. Jag såg på Niall att han förstått mina känslor. Senare på kvällen gick Stina och Hennes mamma hem och jag och Niall gick och la oss.
- Harry, just friends? Sa Niall från sin madrass och jag suckade.
- Okay, I know what you mean..I will talk to her tomorrow before we leave.
- Okay, don't do something stupid now. Goodnight. 
- No, I won't. Goodnight. Svarade jag och sen somnade vi.
Stinas perspektiv; 
Jag vaknade tidigt på söndagsmorgonen av att min mobil vibrerade. Yrvaket tog jag upp mobilen och kollade vem som ringde och det stod Harry på displayen. Då kom jag ihåg det som hände och hur pinsamt det blev när Niall såg det. Jag tyckte mot min vilja på svara knappen. 
- Sorry if I wake you up but I think we have to talk, just you and me. Meet me in the park in 15 minutes? Sa Harry. 
- 15 minutes? Upprepade jag. 
- Yes, we leave today. 
- Okay, see you. 
Jag klev upp och tog på mig jeansen som hängde över stolen, en linne och en kofta. Håret och sminket sket jag i, jag skulle ju bara träffa Harry. När nog kom dit stod han redan där. 
- So why am I here? Sa jag och Harry suckade. 
- Stina..sa Harry och sökte min blick. 
- I'm sorry, it's just so hard to..började jag men Harry avbröt. 
- It's not easy for me either. Sa han och såg orolig ut. 
 
Harrys perspektiv; 
Stina kom till parken men verkade inte jätteglad för att se mig men jag bestämde mig ändå för att  vara ärlig och lugn, hon har alltid varit blyg och att prata känslor är det sista hon skulle göra fast nu har hon inget val. 
- What do you think about yesterday? Frågade jag.
- I don't know. Sa hon tyst med blicken i marken.
- I know you don't like to talk about feeling but you have to do it now. Sa jag och hon kollae upp.
- I know, and I know I can trust you. Sa hon. 
- Of course, you were my my best friend and I will always be there for you. Sa jag.
Were? What am I now then? Just a fan? Sa hon snabbt. 
- No, Don't be shy. You know what I mean. 
- Actually not. 
- I really like you. And no one believes in "just friends". 
- No one? How many know about yesterday? Frågade hon snabbt. 
- The boys and mom. Sa jag och hon kollade på mig med stora ögon.
- Did you told her? Sa hon.
- Niall did. But seriously, close you eyes and think of yesterday. What do you feel?
Hon blunade och jag kollade på henne. Efter ett tag öppnade hon ögonen och jag vad henne en frågande blick för attt hon skulle säga något, vilket hon gjorde också.
- I don't know. I don't want you to leave because..började hon men avbröt meningen. 
- Bacause what? Frågåade jag. 
- No, forget it. Sa hon.
-  You're so cute when you are shy. Come here. Sa jag och drog in henne i en kram.
- How did you know that I felt the same as you? Sa hon och kollade upp på mig.
- I know you and have done all my life. Sa jag och log lite lätt mot henne och hon log tillbaka.
Vi stod kvar ett tag i kramen och jag tyckte verkligen om denna situationen och Stina verkade inte klaga. Hon kollade upp på mig lite nu och då och jag log varje gång. Efter en stund kollade jag på klockan och insåg att jag verkligen var tvungen att gå hem.

Stinas perspektiv; 
Jag följde Harry hem för att säga hejdå till Niall och för jag ville det. Vi gick nära varnadra tills vi kom hem så gick ni lite längre ifrån varandra. Hans mamma behövde ju inte veta något mer, inte än i alla fall. Niall visste ju redan. Jag hälsade glatt på Niall som packade det sista. 
- Hi, Were have you been? Frågade han och kollade på oss båda.
- In the park and talked. Svarade jag och log medan Harry bara gick förbi Niall. 
- What do you talked about? Frågade han lite nyfiket. 
- It' between us. Sa Harry snabbt och lite irriterat. 
- Harry, be nice. Sa jag och han suckade. 
Ah, i understand. Sa Niall och gick ut med en väska i hallen. 
- Mom, are you ready to go? Ropade Harry till Anne. 
- Yes, you can get the bags into the car. Ropade hon tillbaka. 
- Okay, It was nice to meet you. But see you in two weeks. Sa Niall och log. 
- NIALL, go out to the car now. Sa Harry snabbt och argt. 
- Two weeks? Sa jag och kollade frågande på Harry när Niall hade gått.
- Just forget it, I will miss you. Sa han och drog in mig i en kram. Jag kollade in i han fina gröna ögon. Skulle jag våga säga de tre orden som betyder så mycket? Jag skulle just säga det när Harry hann före. 

Aw, fina harry. Vad var det Niall menade med två veckor? Kommentera!!
Förtjänade Del 6 bara 3 kommentarer? Kommentera den också när ni läst! 
Fick veta igår att jag åker bort över helgen, har inte hunnit göra några tidsinställda. 
Men jag ska försöka hinna göra ett i alla fall, hoppas på att hinna det. 
#1 - - Stina:

Jag kommenterade aldrig på förra för jag läste den på jobbet och där får man egentligen inte ha mobilerna - whoops! Men det var jättebra, precis som det här! :)
Ha det så trevligt i helgen (vad du än ska göra) och stressa inte med nästa del, vi kan nog stå ut ett par dagar om du inte har tid att skriva :) Älskar din story, kram! ❤

Svar: Haha, då förstår jag! Tack så jättemycket! Kram!❤
Berättelser om One Direction

#2 - - Emma:

SUPERBRA!!!!!!! Dom kanske kommer tillbaka om 2 veckor, eller att Stina åker till dom. Ingen anning.

Svar: Ja, vi får se vad som händer!:D
Berättelser om One Direction

#3 - - Louise:

Jag ska oxå bort i helgen och kan inte använda internet då... :( Det vill säga jag kan inteläsa några bloggar :(

Svar: Då förstår jag! Hoppas du får det kul vars du än ska!:)
Berättelser om One Direction

#4 - - My (1D Novell):

har vart borta så hade ej tiden att läsa några noveller.. Men nuså! å jag älskar de alla delarna, så sjukt fina :') <3

Svar: Ja, dig vet jag och du får despans för det!;) nej, men hoppas du hade det bra dör du var!:)<3
Berättelser om One Direction

#5 - - One Direction Novell:

Sv: åh tack! Självklart får du det :)

#6 - - Ida:

MER.

Svar: TACK!
Berättelser om One Direction

#7 - - One Direction Novell:

Sv: Håller med att det är lättare att skriva om saker man själv är med om och en hel del av det jag skriver i novellen har jag erfarenhet om, tex ångesten och allt det men jag har klarat mig från ätstörning x

#8 - - Liza:

Jättebra. Ha det så kul i helgen. Ta den tid du behöver. :)

Svar: Tack så mycket!;D
Berättelser om One Direction

#9 - - Olivia Hellman:

Sjukt bra!! Vill veta vad som händer nu?! ;) Meeeeeeeeer :)

Svar: Tack så mycket!:)
Berättelser om One Direction

#10 - - One Direction Novell:

Sv: åh tack! 15, själv? Och min kik har varit lite konstig men ska försöka nu :)

#11 - - Anonym:

Så jädrans bra

Svar: Tack tusen gånger! Vad glad jag blir!:D
Berättelser om One Direction

#12 - - Mathilda:

Superbra, när kommer nästa då? På måndag eller?
PS: Ny läsare;)

Svar: Åh, vad roligt! Jag ska börja me nästa nu så senare ikväll!;D
Berättelser om One Direction