ANOTHER WORLD - DEL 7

Senaste:
Zayns perspektiv;
- Haha, now I have. Can I see her today?
- No Zayn. We have the show tonight. Sa Niall och skakade på huvudet.
- But tomorrow? We stay in Doncaster for a week, right?
- Haha, you really like her. Almost a week, 5 days. Sa Louis och log.
- Good. I have to text her. Sa jag och gick till mitt rum för att hämta min mobil.
”Good morning babe. I can’t see you today, we have too much to fix before tonight, I really hope you like it and see you tomorrow. Miss you.” Jag satte mig ner och log för mig själv. 
Tildas perspektiv;
Dagen gick fort och vid fem tiden gick vi till Louis för att hans familj skulle dit så då kunde vi åka med dem, så slapp Lisette köra oss. Julia var helt galen hon satt och diskuterade med Lottie vilket låt som var bäst osv. Själv satt jag bara tyst och tänkte på hur de är live. Är de bättre live än på youtube? Vi kom in och hittade våra platser för bandet började spela.
- Åh, kan dom inte bara släppa in killarna nu? Sa Julia otåligt.
- Snart, lugn bara. Svarade jag och Julia suckade.
Efter ett tag kom killarna in började med att sjunga Up All Night, och ja de var mycket bättre live. Alla skrek och sjöng med i texten, själv satt jag lite vilsen eftersom jag inte kan någon av deras låtar. Jag kan Zayn andra del i Summer love, men inget mer. Zayn började prata.
”Hi Sheffield, hope you have fun tonight. I just have to say a massive thank you to everyone and thank you for being the best fans in the world. Now it’s time for a really good song, this is One Thing” Sa han och hela arenan skrek. Det var faktiskt mäktigt när alla sjöng med.
- Visst är dom bra? Åh, titta där är din älskling. Sa Julia och pekade på Zayn.
- Ja, jättebra. Men ge dig.
Svarade jag och suckade.
Tiden gick fort och det blev dags att leta reda på Louis familj, men det var lättare sagt än gjort bland alla dessa människor. Plötsligt ringde det i min mobil och jag sken upp.
- Hi, come back stage. Louis family are here to.
- Okay, but how should we go?
- Go so you come beside the stege and then you will see Lottie.

Zayn perspektiv;
Åh, jag var så nyfiken på vad de tyckte om det, speciellt Tilda. Julia kan jag ju gissa att hon älskade det. Lottie gick ut för att möta dem och de kom snabbt in och vi kramades.
- So what do you think? Was it good? Frågade jag glatt.
- It’s was really good. I like it.
Sa hon.
- Nice to hear. What was my best part?
 Sa Louis efter en stund.
- It was when you forgot the lyrics.
Sa Tilda eftersom Louis tappade texten i Teenage Dirtbag
- Oh, don’t remind me about that.
Skattade han fram och hon log åt honom.
Jag log och kramade om Tilda en gång till innan de åkte hem. Själv skulle vi träffa lite fans och packa ihop lite saker efter oss i arenan.

Tildas perspektiv;
Nästa morgon vaknade jag av att det var varmt inne i rummet. Jag kollade på klockan och den visade nästan halv tolv. Jag vände mig om för att se om Julia sov men hon var inte ens kvar i sängen. Min första tanke var att hon gått över till killarna så jag låg kvar i sängen till och tittar upp i taket tills jag tycker mig höra Niall prata. Jag suckade och skulle just kliva upp när det knackade på dörren och jag svarade kom in med osäker röst.
- Good morning babe. Did I wake you? Sa Zayn och satte sig vid mina fötter.
- No, not at all. I would just get up.
- Sounds good. It's really hot out there.
Sa han och pekade på fönstret.
- Nice, are the others here too?
Han nickade.
- Okay. Give me a few minutes.
Sa jag och han gick ut.
Jag klev upp och tog på mig mina jeans shorts och ett vitt linne bara enkelt och fint och sen gick jag ut till de andra på altanen. Jag hälsade på killarna och Niall bad mig berätta lite om mig.
- What to say? I'm just an ordinary, I go in scho..Började jag innan Zayn avbröt mig.
-  You're not ordinary. Flikade han in och log mot mig.
- Haha, well, I go in school and I do nothing in spare time. Fortsatte jag.
- That's sounds a bit boring
Sa Harry och jag nickade.
- Yeah, it is.
Sa jag snabbt.
Niall, Liam och Zayn följde med Julia in i köket medan jag blev kvar med Louis och Harry.
- So what do you think about One Direction now? Who is your favorite? Sa Louis.
- You’re really good and I really like the show. My favorite is Zayn.
Sa jag och log.
- Nice to hear. Oh, yeah..of course it is. Do you like him?
Frågade Harry.
- He really likes you. He talks about you all the time.
Sa Louis och puttade till mig på armen.
Efter ett tag kom Julia, Niall och Liam tillbaka, men inte Zayn.
- Where is Zayn? Frågade jag när de satt sig.
- In the kitchen, go to him? Sa Niall och nickade mot köket.

Zayns perspektiv;
Jag bad Niall skicka in Tilda. Jag ville verkligen berätta hur mycket jag tyckte om henne och såklart innan det blev försent. Efter ett tag kom hon in i köket. Gud så fin hon är.
- Do you talked to Louis and Harry? Sa jag när hon kom in.
- Yes and as you said, they can be serious too.

- Haha, I know. I love them too.
- Too?
Frågade hon lite förvirrat.
- Yes, you know what I mean.
Hon skakade på huvudet.
Jag tog de få stegen som var mellan oss och drog in henne i en kram, som hon besvarade och placerade en puss på hennes läppar, en längre denna gång, lyckoruset som rann genom kroppen var så underbart. Efter ett tag backade jag huvudet.
- Do I need to say more? Sa jag
- Yes, I'm a bit confused right now.
- I love you.
Sa jag och om jag inte hade hållit om henne hade hon nog ramlat.
- I love you too. Sa hon tyst efter en stund.
- I never thought you would say that.

- Not me either..Sa hon och våra läppar möttes igen.
- Aw, look so cute.
Sa Louis med sin gulligull röst och de andra log.
Nu var det sagt och jag fick det svar jag ville. Önskar att veckan i Doncaster aldrig tar slut. 
Ännu en fin del. Det kommer hända något snart. Jag lovar. Vet inte om jag hinner få ut en till del ikväll. Ska på avslutningsmiddag med klassen. Men kanske! (ursäkta stavfel i denna del, hann inte läsa igenom den) Men kommentera vad ni tycker/tänker!:D 
#1 - - Tildis! :) <3:

Åhh.. Vad fiint! Blir avis på mig..
Kramis! xx

Svar: Haha, nej bli inte avis på dig själv!;]<3 Kram!
Berättelser om One Direction

#2 - - Jasmin:

SÅÅ BRAAAA!!!!!! :) :)

#3 - - Matilda:

Braaaa

Svar: Taack!:D
Berättelser om One Direction

#4 - - Emma:

SUPERBRA!!!!!!! Åååååååå Zayn och Tilda är så fina tillsammans.

Svar: ah, visst är dom!:D<3
Berättelser om One Direction

#5 - - Lize-lott:

Omg så bra

Svar: Åh, tack så mycket!:D
Berättelser om One Direction

#6 - - My (1D Novell):

neeej, varför hända saker när det är en uunderbar histora ;) hihi.. Älskar dem, sååå bra! :')

Svar: Jo, men det kan ju inte va gulligull hela tiden!;) <3
Berättelser om One Direction

#7 - - Emma:

Och en sak till: Jag började skratta när Julia sa: När du glömde texten och Louis sa: Påminn mig inte. HAHA

Svar: Haha, ja men det är så roligt när Louis blir ägd!;)
Berättelser om One Direction

#8 - - Emma:

SV: Ja, verkligen. STACKARS ZAYN!!!!!!!!

Svar: Ja, stackarn!:((
Berättelser om One Direction

#9 - - Tova:

Nej, men det måste inte hända något:(( dom är ju så fina!<3

Svar: Men något måste ju hända. det blir för tråkigt annars;] haha<3
Berättelser om One Direction

#10 - - Emma:

SV: Tack, ja hoppas hon vaknar.

Svar: Hon mååååste!!;]
Berättelser om One Direction

#11 - - Olivia Hellman:

Grymt bra!!

Svar: Tack så jättemycket!:)
Berättelser om One Direction