LOVED YOU FIRST - Del 37

Senaste:
- Oh, fuck twitter. Sa jag  innan Louis hunnit säga något.
- Haveyou seen it? Frågade han chockat.
- No, but I have seen your face and I’m famous so everything I do come out. Sa jag och Louis suckade.
- Oh, Sorry but Twitter is worse than my face, look. Sa han och suckade.
- As always. I really hate this. Sa jag och suckade.
- Yeah, it’s the bad thing with our job, but remember all good things too. Sa Louis.
- You’re right. I need to sleep more. Sa jag innan jag kollade på tweeten en sista gång.

Liams perspektiv; 
När jag kom till min lägenhet hade Ally hunnit somna och jag kunde inte se varför jag skulle väcka henne. Istället gick jag till käket och äta frukost i lugn och ro. Jag fick ganska snabbt ett sms av Harry där det stod ”Take a look at Twitter and please help me Liam” Jag tryckte ner meddelandet och upp twitter och läste tweeten ”Look at this. Harry kiss Liams girlfriend. What whoud happen between them now? Harry is an idiot. Harry as the flirt..who would he kiss next? Eleanor or Perrie? Haha.” Jag suckade och förstod att det var någon av “mina” fans fans som skrivit det. Jag tryckte upp för att skriva en ny Tweet.
To all fans; Harry did a really big mistake yesterday, but everyone did mistake. We can do it even if we are famous, and don’t forget that both Harry and Ally was drunk so that kiss not mean anything for them. Nothing will happen between me and Harry, he is still my best friend and also that little brother I never got. Don’t hate our wonderful Harry Styles.”

 

Jag smsa:de Harry om att jag gjort vad jag kunde nu och  han svarade bade på sms och twitter.  ”Thank you Liam, Love you bro. See you soon.” läste jag på twitter och log för mig själv innan jag gick för att väcka Ally. Dom skulle ju hem idag för att vi skulle jobba.
- Ally, wake up. Sa jag och skakade om henne lite lätt.
- What?
You Said I could stay in bed all day. Sa hon lite förvirrat.
- Yeah, but I forgot that you go home today.
Sa jag och såg besvikelsen i henne.
- Oh, no. I want to stay with you.
Fick hon fram.
- I know, I want that too.
But you can’t. Sa jag och  kramade om henne.

Allys perspektiv;
Liam hade rätt. Det var bara för mig att kliva upp och just efter jag klivit upp och ätit frukost kom alla de andra in. Först den glada pigga Louis, sen den morgontrötta Zayn, sen den bekymrade Harry och den Rachel och Niall som direkt satte sig ner och åt med mig.
- Ally, so nice to see you again. How are you? Sa Louis ivrigt och kramade om mig.
- I’m fine, or not..I have to leave Liam today.
Sa jag och Louis log mot mig.
- Oh, poor you I haven’t met Eleanor for two weeks.
- Oh, poor you. Do you miss her?
Frågade jag men ångrade mig direkt.
- Of course I do, more than everything.
Sa han och jag började skratta.
- Louis and Ally come on.
Sa Zayn och reste sig upp.
- Let’s go bofore Zayn get mad. It’s not funny.
Sa Louis med retsam ton.
- Shut up Louis.
Sa Zayn och slog honom på armen.
- Haha, you´re hopeless. I will miss you.
Sa jag och vi skrattade.

Alla reste sig från bordet och jag gick hand i hand med Liam och höll mig tätt intill honom. Gud vad jag kommer sakna honom nu när jag åker hem, mer än någonsin. Jag kan inte förstå hur Louis klarat sig utan Eleanor i två veckor. Okej, dom är van med distansen men ändå.
- When will I see you next time? Frågade jag Liam när vi klev ur bilen.
- I don’t know. Next weekend if you can come here again.
 Sa han och suckade.
- Of course I can. Everything for you.
Sa jag och han suckade lyckligt.
- But I can’t next weekend.
Flikade Rachel in och  kollade dystert på Niall.
- It’s okay. Iäm not in London then.
Svara Niall och  kramade om henne.
- But if I come next weekend can we go to Madame Tussauds?
Frågade jag  Liam.
- Maybe. But you have to go know.
I love you. Sa han och pekade på säkerhetskontrollen.
- Yes and I love you too.
Sa jag och gav honom en lång kram och puss innan vi jag gick.

Rachels perspektiv;
Flygresan hem gick hyffsat fort och på flygplatsen i Wolverhampton möttes vi av Allys pappa. Vi berättade vad vi hade gjort fast inte om hur fulla vi blev. Kände inte att det var någon idé att gå in på det. Det var inte heller något han behövde veta, om han visste kanske vi inte får åka dit igen. Jag satt och kollade ut på gatorna som vi åkte förbi och fick plötsligt syn på Coy.
- Was that Coy? Sa jag och Allt kollade på mig.
- No, he’s in the jail.
Sa hon lugnt.
- Ally, no he isn’t. I met him yesterday and he it free know.
Bröt hennes papa in.
- What? How would I dare to go out know?
Sa Ally med panik i rösten
- Calm down, he has a foot and chain.
Sa hennes papa lugnt innan de släppte av mig.

Allys perspektiv;
Jag kom hem och möttes av Adam, guv ad jag saknat min bror. Vi satt och pratade om allt och han fick veta lite mer än vad pappa fick och han suckade bara åt mig.
- You´re really sick, sister but I love you.
- Haha, I know and I love you too.
Jag gick till mitt eget rum för att vara själv ett tag. När jag kom dit såg jag att jag fått två sms. Ett från Liam och ett från ett okänt nummer. Liam frågade bara om jag kommit fram och så. Det andra smset var jobbigare. Det stod ”Hi, meet me tomorrow? We need to talk”. Vem och varför?
Vem vill prata med henne nu och  kommer hon göra det? vad tror du om det?
Förlåt för sen del men jag  är lite sliten för att jag somnade i solen och är bränd!:((
#1 - - My (1D Novell):

meeen idiot Coy! om de är han så gråter jaag, åååh.. -.-

#2 - - Olivia Hellman:

Grymt!! Snälla säg inte att det är Coy.. Meeer ;)

#3 - - Klara:

GUD VAD JAG HATAR COY!

Svar: Nej, gör inte det!:( han kanske är snäll nu, det vet vi inte.
LOVED YOU FIRST

#4 - - Emma:

Jättebra! Haha, jag skrattade när jag läste: först kom den glada pigga Louis, sedan det morgontrötta Zayn, och den bekymrade Harry. Min lillebror blev irritera på mig när jag skrattade.

#5 - - Tova:

Jättebra!

Svar: Tack!:D
LOVED YOU FIRST