Åldern kan förändra en människas liv.

Med sorg meddelar jag att det inte kommer någon del idag. Ikväll har jag varit på sjukthuset
hos farmor. Det är inte livshotande men det är ändå så att det påverkar känslor och familjen.
Hoppas ni förstår mig. Ska verkligen försöka så ut en del imorgon, jobbar 8-16 och tränar
19:00 men jag ska försöka så gott jag kan, om det skulle vara så att den inte hinner ut
imorgon så ska den komma på fredag..hoppas ni inte blir alltför besvikna. Kram på er alla!

trying so hard not to cry, had the best time, now is the worst time..
so please no, make this any harder we can't take this any farther..
Sjukt roligt att kommentarerna blir fler igen, det höjer mig väldigt mycket!:D
#1 - - Nicole:

Åh! Hoppas allt blir bra med din farmor! Det är klart vi förstår att du inte har lust/tid/ork att skriva :( vi blir glada bara det kommer en del oavsett när!

Svar: aw, tack så mycket vad skönt att du känner så kram!<3
Berättelser Med One Direction

#2 - - Tova:

Men du vi förstår att du inte orkar/har lust att skriva ikväll. Ta hand om dig och satsa på det som faktiskt är viktigt. Du har ändå så bra uppdatering så lugn bara lugn!<3

Svar: Tack så jättemycket verkligen. Det betyder jättemycket att du känner så Kram!<3
Berättelser Med One Direction

#3 - - Mrs Nellie Directioner:

Stackars dig:(:(:( mina föräldrar skilde sig i oktober så jag är också ledsen:( och en av mina bästa vänner dog för tre pr sedan, förstår precis hur du känner dig:( hoppas allt blir bra. Kram<3

Svar: Oj, det är aldrig kul att förlora en närstående!:( Kram till dig också!<3
Berättelser Med One Direction

#4 - - Emma:

Åååå sååå tråkigt att höra om din farmor! Jag vet hur det är. Idag är det ju 1 år sedan.c, vilket du vet om. Jag tackar bara dig sååååååäå sjuktmycket för att funnits hos mig'. Massa styrka kramar från mig!! Jag finns för dig!

Svar: Det suger!;( Och jag finns alltid så bara att skriva även om jag inte är världens snabbtaste på att svara men ändå! Kram och tack så mycket!<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

Men åh gosan!! Hoppas de är bra med dig och tråkigt att läsa detta :( Ta den tid du behöver och stressa inte med delen! Den får komma när den kommer! <3

Svar: Aw gulle..tack så mycket! Jo det är ta med mig annars..lite trött men annars bra! Kram<3
Berättelser Med One Direction

#6 - - Matilda:

Du vet var kag finns finaste goos!

Svar: Tack gulle<3
Berättelser Med One Direction

#7 - - 1Dfanficsworld:

Ååh! Jag hoppas så mycket att din farmor blir bättre! Och stressa inte över nästa del! Jag menar...det är ju inte kul att skriva om man känner sig tvingad till det? ellerhur? :) <3
xoxo <3

Svar: Åh, tack vad kul att du tycker så! Kram<3
Berättelser Med One Direction

#8 - - Anonym:

Hoppas det är bättre med din farmor!
Kommer nästa del idag?

Svar: Nej, den kommer inte ikväll!:)
Berättelser Med One Direction