I'm just a Teenage Dirtbag


Kolla denna underbara video och kolla Harry's scenspråk om man kan kalla det så. 
 
Jag har jobbat hela vecka och i helgen åker jag bort så jag hinner inte skriva någon del före söndag/måndag, även jag måste väl få lite lov? Men jag tror att ni klarar er, eller hur?:D I nästa del kommer det bli mer känslor som vissa av er har önskat, bra va?:) 
Så ni får ha en riktigt bra helg så hörs vi i slutet av helgen, jag älskar alla mina läsare!:)<3
#1 - - Louise:

haha älskar videon!

Svar: Ah, jag också!:) haha
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Älskar videon! Känner mig lite taskig som skattade lite åt att Harry ramlar.... Men det ser väldigt roligt ut!

Svar: Haha, känn dig inte taskig. När han är så klumpig så får man skrattade!;)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Mrs Nellie Directioner:

Haha den videon är ju bara för grym!!!!!

Svar: Ja, jag älskar den!!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Emma:

ja, du har nog rätt! Och det är ju inte direkt första gången han halkar på scen. Han va rätt klantig/klumpig... Haha

Svar: Haha, precis!:)
Berättelser Med One Direction