Rösta På Mig?!

Idag är det One Direction day och jag är så spänd på vad som kom och
skall. Jag längtar!:D
Jag tänkte inte säga så mycket mer. Ny del kommer
imorgon och håll er vakna inatt, det ska jag iallafall göra..är så taggad!:D

Jag är nominerad till "favorite shortstory blog". Så jag skulle bli jätteglad om jag vann även
fast jag inte vet vad jag vinner men även om det bara skulle vara  äran så är det sjukt roligt. 
Juste; en av mina favoriter är också nominerade, directioneernovell.blogg.se men jag tycker
personligen att den är bättre än min men du kan rösta en gång 
varje dag fram till den 29/11. 
 så om ni har svårt att bestämma er, så kan du rösta varannan dag oss båda. Kram på er!:)
 

        Tryck HÄR eller på bilden, tack på förhand. 


↓ ↓ ↓ Del 4 av More Than This finns nedanför, kommentera gärna den också. Kram  ↓ ↓ ↓