More Than This - Del 1


• that's what makes you beautiful 
Orden flög ut min mun och i och med det så var Take Me Home Tour slut. Tokio Arena jublade och vi bugade oss framåt. Det var helt sjukt att det redan var över, allt började i februari och slutade nu i november, helt sjukt. 
- So that's it. Sa jag till killarna när vi kom av scenen och Liam kollade på mig och sa att jag inte skulle se det så. Han tyckte att jag skulle tänka på allt bra vi varit med om och  hur mycket fans vi faktiskt hade fått träffat och visst hade han rätt i det. Vi hade fått uppleva så mycket men ändå kunde jag inte låta blir att känna mig väldigt ledsen. Jag frågade om killarna ville ut och festa och det slutade med att jag stod utkädd som Miley på en Halloween fest.
- Harry, take it easy tonight. Sa Zayn när vi klev in på festen och jag suckade.
Take care of yourself instead. Sa jag och kollade på Zayn som alltid är så överbeskyddande. 
- I will, but take it easy and be back on the hotel tonight, we fly home tomorrow. Sa han och jag suckade innan jag  lämnade dem i dörren. Jag orkade inte vara med killarna om de ska vara överbeskyddande. 
 
Jag gick ifrån killarna och försvann in bland festens gäster. Jag beställde en öl i baren men när jag jag satt där och drack den insåg jag att jag inte alls vad så festsugen som jag brukar. Jag satt där och funderade på hemresan till London imorgon, ledig i övermorgon och på fredag åker jag han till mamma i Homles Chapel, men ju mer jag tänkte på det desto tyngre blev blev någon sorts ångest som fanns inom mig. En timme senare var hela festen full av folk och jag hade fortfarande bara fått i mig en öl. Den har festen var inte alls rolig så jag bestämde mig för att åka tillbaka till hotellet. 
- Harry, where are you going? Frågade Liam när jag mötte honom på väg mot in gången.
- Home. Follow? Frågade jag och Liam ögon blev större än pingsbollar. 
- Home? Are you alright? Follow me to Louis and Eleanor? Frågade Liam och jag suckade och gick med släpande steg efter Liam mot en soffa där de satt. 
 
Jag kollade på Harry medan vi gick men sa ingenting. Kände inte för att ta upp känslor och sånt på en fest.
Louis och Eleanor som satt vid baren och när vi kom fram till dem så log de bara av glädj.
- Hey guys, what's up? Sa Louis glatt och log mot oss och Harry kollade på mig innan jag svarade.
- I'm probably going home. Sa Harry och Eleanor frågade om han mådde dåligt. 
- No, don't want to party. Svarade Harry och Eleanor nickade medan Louis tog ordet.
- And you're sure you're going home? Who is the girl? Frågade Louis och Harry kollade irriterat på honom innan han agt sa att han bara hade druckit en öl och innan vi hade hunnit blinka så hade Harry gått. Louis kollade oförståeende på mig och Eleanor och frågade vad han hade gjort för fel eftersom Harry bara gått. 
- You assumed he was drunk and going home with a girl. Sa Eleanor som en anledningen var självklar.
- It is Harry we're talking about. Sa Louis och både jag och Eleanor och jag suckade. 
- You're a bit of spontaneous sometimes. Sa Eleanor och tog Louis's hand i sin och log mot honom. 
- It is you, but we'll talk to him later for something was wrong. Sa jag och Eleno nickade mot mig. Kvällen gick och när klockan började närma sig ett på natten träffade vi Niall och Zayn och sen bestämde vi oss för att börja bege oss till hotellet igen. När vi kom dit så gick Niall och Zayn till sitt rum, Louis och  Eleanor till sitt rum och jag gick till mitt och  Harry's. När jag kom in i rummet låg Harry i sängen men i betydligt sämre skick än jag trott.

Jag gick fran till honom och hans blick for fram och tillbaka. utan att tänka gick jag fram till honom och frågade om hur det var med han och märkte direkt på hans tal att han va full. 
- How could you be drunk of one beer? Frågade jag och kollade på honom. 
- I feel better when I''m drunk. Sluddrade Harry fram och jag suckade eftersom det inte alls var det jag  hade frågat honom om. Jag  suckade och gick för att borsta tänderna och  när jag kom tillbaka så hade Harry somnat. Egentligen borde jag inte bli orolig. Harry är alkoholtålig och så fast ikväll när det inte alkoholen jag oroade mig för, jag var mer orolig för hans psykiska hälsa. Jag vet att Harry är den av oss som tycker att det är jobbigast att TMH-Tour är slut och kanske han det påverka honom, men inte så mycket att han går in på ett rum och blir full. Efter att ha ledat vaken en stund så somnade även jag, men med en viss oro inom mig. 
Första delen är alltid lite seg och oklar, så hoppas ni ger det en chans. Vad tyckte du? Kommentera!:) 
#1 - - Emma:

Superbra!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Matilda:

Jättebra som alltid :)

Svar: Tack så mycket! Det glädjer mig!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - My (1D Novell):

Jättebra, ska bli intressant att följa denna novell :D

Svar: Tack vad roligt att du tycker det!:)<3
Berättelser Med One Direction

#4 - - Ellen:

Jättebra, fortsätt så!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!
Berättelser Med One Direction

#5 - - Tova:

Jättebra och det hände mycket redan första delen:D

Svar: Tack så mycket! Ja, men precis!:D
Berättelser Med One Direction

#6 - - Mrs Nellie Directioner:

Jättebra, synd att what would you do är slut men denna verkar bli riktigt bra!!!:)

Svar: Tack! Ja, allt har sitt slut men jag hoppas verkligen att du gillar denna lika mycket!:)
Berättelser Med One Direction