More Than This - Del 3

Senaste:
Louis's perspektiv;
Det kändes skönt att inte behöva va en dag i London fast ändå lite skrämmande. Vad har hänt med Harry? Så här har han aldrig någonsin aggerat. Efter att vi hade suttit och glott på varandra en stund så började vi packa och sen började den långa resan mot London och för mig och Eleanor vidare till Doncaster.

Eftersom vi kom tillbaka från Japan så pass sent på kvällen som vi gjorde så gick jag, Liam och Niall och la oss diekt vilket jag verkligen behövde efter att börjat gårdagens början på sämsta tänk bara sätt. För nog visste jag att det var dumt gjort men killarna hade lovat att inte berätta det för någon, eller Eleanor fick veta men eftersom att hon är en gammal vän till mig och flickvän till Louis så var det nog helt rätt. 
- Harry, your phone. Sa Liam och sträckte fram mobilen mot mig och jag väcktes rur mina tankar. Jag tog den och svarade och det var mamma i andra sidan luren.
- Harry, I just wonder if you will be home to the weekend? Sa hon lite osäkert och jag log åt det hon sa.
- Yes, of course..Gemma is home too, right? Svarade jag och mamma ja i en mycket glad ton. Det måste vara roligt för henne att få hem båda sina barn på samma gång. 
- Oh, nice, I miss you both so much. Love you honey. Sa mamma och jag flinade till av hennes ord. Honey var något hon alltid sa till mig när jag var fem år och  sen slutade hon men började igen när jag flyttade himifrån och samtidigt fick jag en bild av henne på mig, hon och  Gemma som jag har i min lägenhet.
 
Jag la på luren med mamma och sen tog jag upp min dator. Liam och Niall satt redan med sina uppe för att boka resan hem. Roligt eller inte med det måste sa sett nördigt ut när alla tre sitter med varsin dator i samma soffa.
- Okay, I'm done. Wolverhampton here I come. Sa Liam och stängde ner locket på sin dator.
- Me too. Uncle Niall is home soon. Sa Niall och fick sig själv att låta jättegammal. Jag kollade på båda och sen stängde även jag ner locket och Niall frågade snabbt när jag hade bokat min resa. Jag  kollade upp och  tvekad, jag hade inte ens bokat något. 
- You say first. Sa jag efter en stund bara för att kunna säga en tid efter det Niall sa. 
- No, I asked you first, say now. Sa Niall och Liam skrattade bara åt oss. Han tyckte att vi lät töntiga och det gjorde vi faktiskt. Liam sa sen att han skulle åka hem redan ikväll och jag log bara nöjt.
-  And I go home early tomorrow, already 7am. What about you Harry? Sa Niall och jag svarade bara imorgon eftermiddag och nickade och gick för att packa. 

Alla hade bokat sina resor hem och jag längtade verkligen även om jag inte ville lämna killarna. Jag fällde upp locket till datorn och gick in på twitter, där händer det alltid en massa saker. Denise hade skrivit att Theo saknade mig och självklart saknade jag honom också. Några timmer senare satt Harry och sov när Liam kom in.
- I'm going to the city with Sohpia and we are going home later so bye boys. Sa Liam och vi reste oss upp för att krama honom hejdå. Även om vi bara skulle vara ifrån varandra i 3-4 dagar så kändes det konstigt. Jag och  Harry bestämde oss för att beställa mat och sen bara se en film och sånt men när Liam gått hände något med Harry som gjorde att han inte alls var den glada Harry som han brukar. 
- I need to bea alone. Sa han och reste mig från soffan och  började gå mot ytterdörren.
- Are you okay? Where are you going? Frågade jag och gick efter honom och han skulle tydligen bara hme till sig och även  om jag hade hoppats på hans sällskap ikväll så kunde jag inte tvinga honom att vara kvar. Jag lät honom gå och sen ringde jag för att prata lite med Louis. Vi pratade i säkert 2 timmar vilket förvånade mig för det trodde jag bara att det var tjejer som gjorde. När jag och Louis hade lagt på började jag packa lite saker eftersom jag skulle åka så pass tidigt imorgon. Mitt i packningen rycktes dörren upp. 
- Niall, let's party tonight? Sa Harry och jag skakade på huvudet. 
- No, I am going home 7am tomorrow. Sa jag och Harry nickade och sen sa han att han skulle åka utan mig.
- Harry, stay here with me? Sa jag i ett försök om att hålla honom kvar. Dels för min egen skull men också för hans skull eftersom han har betett sig lite konstigt på sista tiden och det sista jag ville var att måsta dra hit killarna igen för att Harry är för full eller något. DEt slutade iallafall med att Harry gick med på att stannahemme och äta middag med mig. Men den visste jag inte. Jag hade ju gärna sett att Harry körde mig till flyget iimorgon. 
Blev an kortare del idag och det breoe på tidsbrist. Bättre kort än inget. Tror ni han far på fest eller stannar med Niall? Tjej i novellen kommer in snart. Håll ut & Kommentera!:D
#1 - - Emma:

bra del

Svar: Tack så mycket!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - My (1D Novell):

åh va konstig Harry är, gillar inte alls den här Harry :( aa, hoppas tjejen kan ändra han lite ;) hihi

Svar: Ja vi får hoppas att hon kan det! Kram!!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Mrs Nellie Directioner:

Nej men det är ju verkligen något konstigt med Harry! Aja jättebra del:)

Svar: Ja, han är inte alls sitt vanliga jag. Tack så mycket!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Matilda:

Jättebra, men harry kan verkligen intte må bra ; (

Svar: Tack, han är verkligen inte sig själv:(
Berättelser Med One Direction

#5 - - Tova:

Åh, vad konstigt att se Harry i detta tillstånd!:(

Svar: Ja, men nu är nästa del ute och då kanske han är mer sig själv?:)
Berättelser Med One Direction