More Than This - Del 4

Senaste:
Niall's perspektiv;
- Harry, stay here with me? Sa jag i ett försök om att hålla honom kvar. Dels för min egen skull men också för hans skull eftersom han har betett sig lite konstigt på sista tiden och det sista jag ville var att måsta dra hit killarna igenför att Harry är för full eller något. Det slutade iallafall med att Harry gick med på att stannahemme och äta middag med mig. Men den visste jag inte. Jag hade ju gärna sett att Harry körde mig till flyget iimorgon. 


Jag var kvar med Niall i hans lägenhet den kvällen och trots väldigt roliga FIFA matcher och två roliga filmer så kände jag mig väldigt obekväm, vilket jag aldrig någonsin har känt i någon av killarnas närvaro. Kvällen var lång och äntligen fick jag gå och lägga mig och i morse körde jag Niall till flygplatsen. 

Hela dagen hade gått och jag hade ringt till mamma och sagt att jag skulle komma hem fredag kväll och idag var det onsdag och ikväll skulle jag ut och festa och det bästa var att jag inte hade någon som hela tiden bad mig ta det lungt. I kväll finns inga gärnser. Jag stod framför spegeln och kollade på mitt klädval som ikväll blev en skjorta som vad knäppt till hälften så att man såg tatueringarna på bröstet, ett par svart tiata jeans, mina bruna boots och runt halsen hade jag mitt kors till halsband. Mitt hår hade jag inte gjort så mycket åt så därför valde jag att ta på mig en stor hatt. När jag var nöjd med outfiten så kollade jag på klockan som visade halv åtta. Jag tyckte åt med mobilen och plånboken och sen gick jag ut på vägen för att se om det fanns någon taxi att vinka in, vilket det fanns. Väl framme vid festen betalade jag chauffören och gick in på festen. 

Festen var full av folk och jag bara visste att detta skulle bli grymt och med den tanken gick jag till baren och köpte en öl. En timme senare hade jag fått i mig säkert 4 öl och några shoots och huvudet kändes tyngre och tyngre. När jag beställt mig fjärde öl såg jag ett tjej gäng i en soffa längre bort. Jag reste mig upp och slog mig ner och de tre tjejerna kollade på mig. 
Hi girls, I'm Harry Styles. Sa jag och blinkade flirtigt till en av tjejerna. 
-  Haha, we know.  What have you done?
Frågade ena tjejen och log mot mig. Jag frågade vad hon menade och  hon pekade på mig skjorta och kommenterade något i stil med att jag glömt knäppa den. 
- Everything for you babe. Sa jag flirtigt och lutade mig mot henne men hon backade bara. Hennes kompisar som inte heller var helt nyktra lämnade oss och tjejen blev bara mer blyg och lite vrång.
- Stay away from me. You're Harry and I know you are a player. I don't want to be one of you one night stands. Sa tjejen som visade sig heta Caroline. Jag blev chockad över hur bra koll världen hade på mig. Jag backade från henne och sen satt vi och drack medan vi pratade och fram mot midnatt var båda så fulla att vi knappt visste våra egna namn.
- Fuck you. I can't come home drunk. My dad will kill me. Sa Caroline och brast ut i gråt. Jag erbjöd henne att följa med mig hem och efter många om och men så blev det så att vi tog taxi hem till mig och när vi kom in i genom dörren föll hon ihop på golvet. Trots att jag var så full som jag var så lyfte och upp henne och hämtade vatten åt henne och tog mig själv ett glas men hann bara dricka halva innan jag såg hur Caroline lutade sig framåt och spydde. Dum nog som man är när man är full så hjälpa jag henne att hålla undan håret men sen insåg jag att hon spytt på mattan.  
 
Jag spydde på Harry's matta och såg hur han tokrde upp det. Jag bad så många gånger om ursäkt och han sa att det var lugnt. När han torkat klart så  satte han sing i soffan igen.
- My head hurts. Sa Harry och jag nickade instämmande. 
- I know and sorry again. Sa jag och han suckade och lutade sig framåt och pussade mig på halsen innan han backade igen.
- It's okay, beautiful. Sa Harry och jag rös till av hans ord för en sekund innan jag suckade.
- Harry, remeber what I told you. I don't want to be one of your one night stands and I know I'm not beautiful. Thats just something you say. Sa jag och Harry kollade på mig innan han böjde sig fran och plaserade en till puss på mig halsen.
- Don't. Sa jag och knuffade bort honom.
- Please..I'm not as you think...Let me prove it. Sa Harry och pussade mig igen och trots att jag inte ville bli ett av Harry's one night stands så slutade det med att jag somnade vid Harry's sida helt naken efter att faktiskt ha haft hans händer på och i min kropp. 
 
När jag vaknade morgonen efter så låg jag ensam i soffan men jag visste mycket väl vars jag befann mig. Ångesten kom när jag insåg vad som hänt. Eftersom jag hade så ont i kroppen och i huvudet så låg jag kvar i sängen och när jag lyssnade noga så hörde jag att duschen var på och även fast jag förstod att Harry var där så var jag tvungen att dubblekolla. 
- Harry..ropade jag högt och duschen stängdes av.
- In the bathroom, just stay where you are. I'm almost done. Skrek Harry från badrummet och sen hörde jag hur han startade duschen igen. De var då jag insåg att jag borde gå. Varför skulle jag stanna här. Harry hade fått det han ville av mig. Han hade fått mig full igår. Han hade fått sitt sex. Nu drar jag härifrån. Jag började klä på mig och just när jag skulle lämna vardagsrummet ringde Harry's telefon. Jag kollade mot badrummet och hörde hur duschen fortfarande var igång så jag bestämde mig för att svara.

Det var torsdag morgon och jag bestämde mig för att ringa Harry och kolla läget. Jag hade trots allt inte pratat med min lillebror Harry sen i tisdags. Några signaler gick innan någon svarade, fast inte Harry.
- Caroline. Sa en främmande röst i telefonen och jag tvekade.
- Eh, Caroline, who? Can I talk to Harry? Frågade jag och hon sa att han stod i duschen. 
- I'm one of Harry's all one night stands and you have no idea how fucking much I regret it. Sure, it was nice but I'm not going to be fooled by him. Sa tjejen och la på. Själv satt jag som ett frågetecken med telefonen i handen.
- Did he take you home to his mom? Frågade jag eftersom jag tycker mig känna Harry tillräckligt bra för att veta att han aldrig skulle ta med sig någon full tjej hem till Anne och när vi pratar one hans one night stands så handlade det alltid om fulla personer och sen är han själv full för han skulle aldrig som nykter ha sex med en främling. 
- His mom? I don't know. He said it was his apartment. Sa Caroline och i och med att hon sa det så förstod jag att Harry fortfarande var kvar i London. 
- Can I talk to him? Frågade jag irriterat och hon blev tyst.
- Sorry I have to go. He is done now and I don't want to see him again. Sa Caroline och jag hörde hur hon bara la ner mobilen utan att lägga på. Jag hörde hur Harry skrek och frågade vars hon skulle men jag hörde inget svar från henne. När jag insåg att Harry inte skulle lyfta luren la jag på. 

Jag var sjukt besviken över att han ljugit för oss alla och sen undrar jag vad han sagt till Anne, skulle han inte alls åka hem. Jag smsade alla killarna utom Harry och bad dem logga in på Skype vilket de gjorde och sen berättade jag vad som hade hänt. Liam sa att vi skulle vara glada för att det inte hade hänt något allvarligt vilket jag såklart höll med om men det var inte det de handlade om, en lögn är en lögn..men varför ljög han för oss?

Hon stack, hur kommer Harry hantera det? Och när kommer hem få veta att killarna vet allt?
Gör min dag genom att kommentera att ni tycker och tänker. Trevlig helg till er alla från mig.:)

Förlåt för ett jättesen del men jag har verkligen inte haft tid
(Idag lästa jag era novellen från
den 17 november vilket betyder att jag inte ens haft tid att läsa era bloggar. Fy skäms så mig) men
jag kompentserar det med en länre del nu. Vad tyckte ni om delen? Nu kommer tjejen in också!:D
#1 - - mrs Nellie Directioner:

uppdateringen gör ju inget. innan jag skaffade novellblogg blev jag lite smått "irriterad" när folk inte uppdaterade varje dag, men nu vet jag hur det är! det är svårt att hinna med och hitta inspiration. men ta det lugnt, vi stannar hos dig<3 ☺ men i alla fall, bra del som vanligt!

Svar: Åh, vad glad jag blir när du säger så. Det betyder verkligen så mycket och jag förstår precis vad du säger, innan man började skriva förstod man inte hur mycket tid det tar. Men tusen tack för dina kommentarer, guldvärt!:)<3
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Superbra! Och håller med Nellie, innan man skaffade en novellblogg tyckte jag att det tog såå lång tid mellan delarna. Men nu när jag har n själv, förstår jag hur jobbigt det är att upptatera varjedag. Ta den tid du brhvöer

Svar: Åh, ni är så fina. Utan er hade jag inte kommit med någon del alls. Jag blir så glad av alla era kommenterar och ja, tack för att du alltid stöttar mig och så. Tacktacktack!:D
Berättelser Med One Direction

#3 - - My (1D Novell):

kul med en tjej nu ju å hoppas Harry inser att hon säkert är bra för han ;) hihi skitbra juu :D

Svar: Ja, nu kanske Harry blir lite mer den Harry han ska vara. Tack vad roligt att du gillade den och för att du kommenterar så bra!<3
Berättelser Med One Direction

#4 - - Tova:

Grymt bra och gud så kul att Harry är påväg tillbaka till sitt vanliga jag!:)

Svar: Åh, vad kul att du gillar det. Ja, nu kanske han blir sitt vanliga jag!:)
Berättelser Med One Direction