What Would You Do - Del 43

Louis's perspekriv; 
Jag höll bara om henne för att visa hur mycket jag älskar henne. Prata om det får vi göra imorgon, för Em somnade ganska snabbt i min famn, jag tog henne till sängen och sen tänkte jag på Zayn och Perrie, som fick sig en chock när jag kom inspringades mitt i deras fina stund som kanske inte blev så fin. Jag kollade en sista gång på Em och gav henne en puss i pannan innan jag la armen om henne och somnade tätt, tätt intill henne så jag känner om hon kliver upp inatt.
 

Emily's perspektiv; 
Jag vaknade tidigt och insåg att klockan inte blivigt morgon, eller det var tidig morgon. Klockradion på nattduksbordet viasde 3:13am, jag kollade bakom mig och där låg Louis med armen om mig, jag bestämde mig för att gå och kissa så jag försökte ta mig ur Louis famn men det gick inte utan att han vaknade. 
- Em, the time is 3:13am, where are you going? Sa Louis med sin hesa morgon röst. Jag  sa att jag skulle gå och kissa och Louis klev upp ut sängen och jag kollade på honom. 
Eh, Louis, why are you going up? Frågade jag och klev upp. 
You would go to the bathroom, right? Frågade han och kollade på mig och jag kollade tillbaka på honom. 
Yes, but I'm going to pee and I would love to do it alone. Sa jag och Louis skakade på huvudet. Jag började gå till badrummet och kände hur Louis följde efter mig. Var han på riktigt seriös? Menar Louis verkligen att han ska följa med mig in och kolla på när jag kissar? Jag jag ökade längden på stegen och skulle just stänga dörren när Louis hann in med sin hand. 
- I will not let you be there alone. Either way, I am in there or you have the door open. Sa Louis. 
- Why? Frågade jag chockat och undrade varför Louis var så överbeskyddande.
- Em, I love you too much and after what happened yesterday so am I too worried about you. Sa Louis och tog tag i min handled och visade mig ärren, det var först nu jag faktiskt kom ihåg hur jag satt på golvet och skrek i panik. Det slutade med att jag fick ha dörren öppen och Louis satt utan för och väntade. Jag gjordet jag skulle och när jag hade spolat kom Louis in. Jag kollade på honom och han kom fram och kramade mig. 
Louis, what happened yesterday? I just remember that I was sad and felt bad. Sa jag lugnt och Louis stök mig över håret och sa att vi skulle gå och lägga oss för att prata. När Louis säger så vet jag att det är känslosamt.
 
- You wrote to Eleanor's sister that she was bad in bed and Eleanor called yesterday and was really med at me. But I said I was drunk and she forgave me in the end but I had to talk to you about this and it didn't end well. Sa Louis när vi lagt oss och jag kollade bara på honom. Hade han på riktigt tagit på sig skulden för mitt misstag? Jag frågade varför han tagit på sig skulden och han vände på frågan och frågade varför jag gjorde det.
- Because I'm so jealous. Who would not be as perfect as Eleanor? She is thin, she is beautiful and yes, perfect. What if I was like her then everything would have been..Sa jag men Lous avbröt mig. 
- A disaster, you are perfect as you are and if I had wanted a girlfriend just like Eleanor, I had never broken up with her. I'll be honest, I love her as a friend but I broke up with her for a reason and that was I don't love her anymore as girlfriend. So don't be jealous and don't try to be as her. I love you but I'm still I'm still very disappointed and worried for you. Sa Louis och jag nickade. Jag förstår ju hans känslor helt också.
- I'm really sorry for everything. Hope it will be fine between you and Eleanor agian. Sa jag och kröp närmare Louis som höll om mig och mötte mig med en mjuk puss och det var lika underbart som alltid. 
- I'm not that worried about me and Eleanor. I'm more worried about you. Sa Louis och drog sitt pekfinger lätt över min handled. Jag lät honom göra det, på någon konstigt sätt så var det skönt. 
- I like the way you touch me there and don't worry about me. I'll be fine too. Sa jag och Louis sa att han alltid kommer vara orolig för mig. Jag mötte Louis i en till mjuk kyss som ledde till mjuka berörningar på intima ställen och slutade med att jag fick honom igen, ännu en morgonen hade slutat med en mysig stund.
 
Louis's perspektiv; 
Jag och Emily hade våran underbara morgon och sen klev vi upp och gjorde i ordning frukost för vi visst att killarna skulle komma över. Emily hade på sig sina jeans och en av mina hoddies. Jag log mot henne och gav henne en snabb puss när hon kom in i köket. Hon satte mig ner på en stol och såg ut att smsa med någon. 
- Who are you texting with? Frågade jag av ren nyfikenhet och hon svarade bara ingen. 
- Really? Sa jag och hon log samtidigt som hon nickade och för att inte vara för på så släppte jag det och dörren öppnades och in kom Liam, Harry och Niall. Dom sa glatt godmorgon och satte sig ner.
- Where are Zayn and Perrie? Frågade Harry och kollade på mig.
- They probably sleeping. Flikade Liam snabbt in och jag nickade instämmande. Just då ryktes dörren upp. 
- Hi boys and Em, sorry for being late but yeah, here we are. Sa Zayn och slog sig ner på stolen bredvid Liam och  Perrie bredvid honom.
- Was it a hard night? Frågade Niall retsamt och jag möttes Perrie's blick som var mer blyg en den brukar. Jag tror faktiskt aldrig att jag sett Perrie blyg, kanske första gången jag trffade henne men annars är hon en väldigt pratglad och framåt person, men inte idag och det förstår jag. 
- Actually, maybe Louis can tell you what really happened? Sa Zayn mycket belåtet. 
- I had to hurry over to Zayn for personal reasons and when I got there as they lay on the couch and yes..you might understand what I mean..they were not dressed anyway. Sa jag och Harry satte igång att skratta. 
- Yes, Louis came storming in and interrupted our intercourse. Sa Zayn och suckade medan Liam himmlade med ögonen och Perrie bara log lite tillgjort, vilket jag har fullt förståelse för. Jag skulle också tycka att det var pinsamt att sitta med min Em's bästa kompisaroch prata om vårt sexliv. 
- Why don't you knock before or turned on when you heard the moaning?
Frågade Harry och jag kollade på Em som fortfarande smsade med någon. Jag kollade på henne med en blick som sa "får jag berätta?" och plötsligt reste hon sig upp och log mot oss alla. 

- Sorry, but I gotta go out and meet a friend and Louis yes tell them. I know they are like your brothers and yor tell everyting to them. See you soon, bye. Sa hon och började gå ut ur köket men jag gick i kapp henne och frågade vars hon skulle men hon sa bara att hon skulle ur och träffa en kompis. 
- Louis, let her go, she will be back. Sa Harry lugnt och jag suckade och Emily lämnade lägenheten. 
- Why are you so overprotective? Although it happened with Carl, she must go outside. Sa Harry. 
- I know but it's not about that. Sa jag och suckade innan jag berättade precis vad som vad som hade hänt och Perrie var först att kommentera det jag just sagt. -
- I understand you and I understand why you are so overprotective. I really hope Zayn would do the same for me. You did the right thing and me and Zayn will take the bedroom next time. Sa hon och jag skattade.
- Of course I will do the same for you, babe. Sa Zayn och pussade Perrie på munnen medan Niall frågade om jag skulle kontakta sjukhuset och jag sa att om det händer igen så gör jag det, just kunde jag bara tänka på var Emily skulle och vem hon smsat med så mycket. Jag ville inte tro att hon var otrogen och därför lät jag bli att tro det. Jag kollade på de andrao och frågade vad dom trodde och de trodde precis som jag att hon inte var otrogen men samtidgt så kunde jag inte låta bli att undra vars hon skulle och varför hon inte kunde berätta för mig.
Förlåt för dåligt uppdatering. Lite mer kärlek denna del och kanske ännu mer nästa, you never know!;) Vars tror ni Emily skulle och varför var det så hemligt? Kommentera att ni tror, Kram på er alla!:D 
TMH-tour är slut och med det säger jag att denna novell också snart är slut. Blir det
någon ny novell efter denna? Jag ver ärligt talat inte. Jag börjar jobba heltid snart, jag
återkommer om de när den är helt slut. Men fortsätter med One Shots, tror jag. Bra va?:)
#1 - - Mrs Nellie Directioner:

Hoppas att hon bara träffar typ Alice eller någon:) vill du förrästen göra ett länkbyte? Älskar What would you do!

Svar: Kanske Alice vi får se!!:D Hm, nej jag känner inte för det just nu, kanske sen!:) Tack så mycket vad roligt att du tycker om den!:D
Berättelser Med One Direction

#2 - - Matilda:

Uhm,, ja var skulle em?
Asbra iallafall

Svar: Ja, undra vars hon skulle! Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#3 - - Tova:

Nej, inte sluta! Och undra vem hon ska träffa! Inte göra något dumt!!

Svar: Jag måste börja avsluta, tyvärr!:(( Vi får se vad som händer! Kram!
Berättelser Med One Direction

#4 - - Emma:

Superbra!

Svar: tack så mycket!
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

vad jobbar du med? :D

Åh guuuuud, omg.. De måste va typ nån överaskning till Louis eller något, aldrig att hon är otrogen! hehe. Hopaps jag :/

Svar: På en förskola!:D Åh, ja vi får sse vad som händer!!<3
Berättelser Med One Direction

#6 - - anna:

när kommer nästa del?
Jag tror hon träffar Alice


Svar: jag har just lagt upp nästa del, kram!:)
Berättelser Med One Direction