What Would You Do - Del 44

Louis's perspektiv;
Niall frågade om jag skulle kontakta sjukhuset och jag sa att om det händer igen så gör jag det, just kunde jag bara tänka på var Emily skulle och vem hon smsat med så mycket. Jag ville inte tro att hon var otrogen och därför lät jag bli att tro det. Jag kollade på de andrao och frågade vad dom trodde och de trodde precis som jag att hon inte var otrogen men samtidgt så kunde jag inte låta bli att undra vars hon skulle och varför hon inte kunde berätta för mig.
Emily's perspektiv;
Louis ville inte låta mig gå men tack vare Harry så fick jag fara till slut. Harry tyckte lite att varför får hon inte gå ut och Louis gav mot sin vilja med sig. Jag kom ut på London's gator och vi hade bestämt att träffas på Starbucks. Det var halv varmt ute men eftersom jag hade Louis hoddie på mig så frös jag inte. När jag kom till mötes platsen var det inte så mycket folk. Det satt en och annan vid något bord. Jag slog mig ner vid ett bord och väntade.
- Sorry, you can't sit here if you don't order something. Jag kollade på expiteten och log.
- I'm am waitning on my friend and will order somthing then. Sa jag och hon nickade och gick i väg. Jag kollade på ingången och in kom en tjej med brunt halv lockligt hår och lång, det måste vara hon. Jag vinkade till henne så att hon såg mig och sen kom hon hit och ju närmare hon kom desto mer nervörs blev jag. 
- Hi Emily, nice too meet you. I have heard so much about you. Sa hon glatt medan hon tog av sig jackan. 
- Good things or what? Frågade jag och hon nickade och log. Hon var verkligen så perfekt som alla miljontals bilder på Google hade visat. Vi gick för att beställa och för min del blev det ingenting, jag hade inte med mig min marskin men Eleanor beställde en Latte. Hon tog sin beställning och satte oss igen. Eleanor frågade vad Louis hade sagt om att jag skulle träffa henne. 
- Actually he don't know that. I wanted to surprice him. Sa jag och Eleanor log.
- Nice, he loves that. Sa Eleanor och jag nickade instämmande och log. 
- But I have something I should tell you, and I want to tell you the truth because I know how much you meant to Louis and you still means a lot to him. Sa jag och Eleanor kollade upp och nickade mot mig.
- It was me who sent the text to your sister. I know it was stupid but the truth is that I am so jealous at you. Eleanor kollade på mig men sa ingenting. Det var svårt att se om hon var förvånad eller inte. Jag kollade på Eleanor som äntligen började reagera på det jag just sagt.
- Don't be jealous at me, my life isn't more special than yours and I have heard so many time that I am thin and beautiful just like every girls dream but I am not more beautiful than you. Sa hon och jag lyssnade noga på varenda ord hon sa och det kändes så bra att höra det från henne. 
 
Eleanor's perspektiv;
Jag blev inte förvånad över att hon var avundsjuk på mig. Jag har tyvärr den eftekten på tjejer och då menar jag verkligen tyvärr för det är inget jag vill. Jag sa åt henne att hon är fin som hon är, för det är hon verkligen.
- Thank you. Sa hon tyst och vi fortsatte prata. Jag frågade hur Emily hantarade hatet från fansen.
- I don't got so much hate from the fans, I got more from the team.. Sa hon och jag kollade på henne. När jag var tillsammans fick jag hat dagligen bara för att jag tog Louis ifrån Harry enligt alla Larry shippers. Jag frågade varför dom inte tyckte om henne och vad Louis tyckte om det.
- They thought that I was too young for Louis and maybe I am but I really love him. Sa Emily.
- And he really loves you. I don't think you are too young, you're 18, right? Frågade jag och log. Hon såg hur  hon blev osäker och till slut skakade hon på huvudet.
- No, I'm 15, soon 16. Sa hon och jag blev förvånad, hon såg verkligen inte ut som 15 år och ännu mer förvånad blev jag när hon berättade allt hon varit med om och hur hon äter och då fick jag också förklaringen till varför hon inte hade beställt något och jag förstår inte hur en människa kan vara så hemsk. Jag drack upp mitt kaffe och vi bestämde oss för att gå härifrån. 
- Do you want to follow me home to the boys? Frågade Emily och jag tvekade. 
- Eh, is that really a good idea? Frågade jag och hon nickade. 
- It is, I mean imagine how happy Louis whould be if we came together. Perrie is there too. Sa Emily. Hon hade rätt Louis hade blivit jätteglad och det skulle vara roligt att träffa alla igen och Perrie har jag inte träffat på ett år. Henne har man ju bara sett på youtube, tv och tidningar, precis som killarna. 

Emily's perspektiv;
Jag och Eleanor gick på gatan och pratade och jag tyckte det skulle vara väldigt roligt att Eleanor följde med hem för att umgås med killarna och Perrie under kvällen. Efter många om och men så bestämde hon säg för att följa med. Vi gick över London's gator och skrattade åt de vi sa. Några fans kom fram och hälsade vilket var jätteroligt, men vi hann inte långt  till det kom fram två tjejer i min ålder.
- Why do you spend time with that bitch? Sa ena tjejen och pekade på Eleanor. 
- Bitch? You mean Eleanor? She is a wonderful friend and I really like her. Sa jag.
- Wonderful? haha, she took Louis from Harry and destroyed Larry? Sa tjejen och skrattade. 
But what about me? I don't destroy Larry or what? If someone is a bitch, it's you. Bye. Sa jag och vi började gå igen. Eleanor suckade och även om hon var van så syntes det att det tog hårt på henne, men hon är så stark. Jag var så glad att jag tog mig mod att träffa henne. Vi gick upp i trapphuset och hörde hur killarna satt där inne och skrek. 
- They play FIFA, sa jag och Eleanor nickade och log, hon visste väl precis vad jag pratade om. 
- Are you ready? Frågade jag och kollade på dörren och sen på Eleanor igen.
- Yes, let's go. Sa hon och jag öppnade dörren och lät Eleanor så in först. 
Vi hann inte ens in innan Perrie kom ut i hallen och kramade om Eleanor. 
- Shhh, we'll surprise the boys. Sa jag och Perrie nickade och vi gick in mot vardagsrummet och nu började jag faktiskt bli lite nervös, tänk om han blir jättearg eller något.

Hur tror ni att killarna och framför att Louis kommer reagera?:) Kommentera nu gullungar!:)
#1 - - Emma:

Superbra!! Åååå jag vill veta vad han säger!

Svar: Tack!! Åh, ja, undra vad!!
Berättelser Med One Direction

#2 - - Lina:

Jätte bra uppdatering och bra kapitel!:)

Svar: Åh, tack så mycket vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Matilda:

Åh jättebra! Louis blir nog grunt chockad :o

Svar: Tack!!:) ja det tror jag också!!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Mrs Nellie Directioner:

Jag kan som vanligt inte hitta ord för att beskriva hyr bra det är!!! Så jag nöjer mig med att säga underbart, och hoppas att du förstår hur mycket jag älskar What Woyld You Do:)

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack så jättemycket verkligen!:)<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

bra att hon träffade El, åh.. Älskar henne!
Tror killarna kommer bli glada, å hoppas & tror även Louis blir det, även om han blir chockad ;)

Svar: Åh, jag älskar henne också!:D<3 Ja, vi får hoppas att han blir glad!:)
Berättelser Med One Direction

#6 - - Tova:

Jättebra och Louis kommer nog blir jätteglad!:D

Svar: Tack! Ja, det får vi hoppas att han blir!:D
Berättelser Med One Direction

#7 - - Anonym:

Jättebra! :D

Svar: Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#8 - - anonym:

när kommer nästa del?? Vill veta vad Louis säger!!

Svar: Den kommer imorgon:)
Berättelser Med One Direction

#9 - - N:

Hej, jag antar att du har sett story of My life och jag undrar bara, hur får du reda på ifall de har slått rekordet? Kollar du på någon speciell sida där de skriver det eller hur tar du reda på ifall de slår rekordet?:)

Svar: Hej, jag ser det på instagram och twitter!:) Men du kan annars läsa http://onedirectionswe.blogg.se där får man veta typ allt!:)
Berättelser Med One Direction

#10 - - Fråga!:

Vem i one direction är din favorit och varför?:)

Svar: Niall utan tvekan för att han har den härligaste dialekten och hans skratt är det bästa som finns och för att han är så sjukt söt HEEELA tiden!:D
Berättelser Med One Direction