What Would You Do - Del 45

FEL AV MIG DETTA SKULLE HA KOMMIT UPP I TORSDAGS, FÖRLÅT MIG!!:( 
 
Emily's perspektiv;
- Are you ready? Frågade jag och kollade på dörren och sen på Eleanor igen.
- Yes, let's go. Sa hon och jag öppnade dörren och lät Eleanor så in först. Vi hann inte ens in innan Perrie kom ut i hallen och kramade om Eleanor. 
- Shhh, we'll surprise the boys. Sa jag och Perrie nickade och vi gick in mot vardagsrummet och nu började jag faktiskt bli lite nervös, tänk om han blir jättearg eller något.
Louis's perspektiv; 
Jag och Harry satt och kolla på Liam och Niall som spelade en jämna match det stod 3-3 och de var anfall åt varannat håll så det var mycket att se, så mycket att jag inte märkte att Em kom tillbaka. Men mitt i ett av Niall's anfall så slog Harry still mig i sidan.
- What hell Harry? Sa jag irriterat utan att kolla på mig. 
- Eleanor. Sa Harry och slog till mig en gång till.
- Eleanor. Uppredade jag frågande och Harry pekade på dörröppningen.
Där stor Em, Eleanor och Perrie. Jag sa ingenting, vad i hela friden gjorde Eleanor här?
- Hi, boys nice to see you again. Sa Eleanor och Harry reste sig upp och kramade om henne och de andra gjorde likadant. Själv satt jag bara kvar i soffan och stirrade på kramkalaset framför mig. 
- What are you doing here? Frågade Niall och Eleanor log. 
- Surprise Louis. Me and Em were at Sturbucks and talked. Sa Eleanor och jag reste mig från soffan och gav Em en puss och sen Eleanor en kram och frågade om det var Eleanor Em skulle träffa och Em nickade.
- Haha, and Louis thought you cheat on him. Sa Niall och skrattade.
- Do you really thought that? Thank you so much..Sa Em och gick förbi mig. Jag gav Niall en spänd blick och efter Em för att förklara att jag inte trodde det, jag hade bara frågat om killarna trodde det eftersom hon for ut utan att säga varför. Hon log och jag drog in henne i kram och  pussade henne i pannan.
- What a beautiful couple. Sa Eleanor och Perrie nickade instämmande och sen satte vi oss ner och pratade om allt som hänt de senaste året. Jag satt och kollade på hur Em och Eleanor prata de varandra och det var roligt att se. 
- I'm so glad you came and I'm so glad that you two met each other. Sa jag och drog in Em i min famn och både log och sa att det bara var roligt. Dagen rann iväg och det blev kväll och alla gick hem till sig. Jag och Em skjutsade hem Eleanor och det blev hon glad för.

Emily's perspektiv; 
Jag och Louis hade sjutsar hem Eleanor, eller Louis gjorde det jag följde bara med. Vi stannade utan för ett stort hus, så stort att hon omöjligt han bo själv i det. Jag kolla på huset som var vitt och väldigt snygg. 
- Do you really live here? Frågade jag och kollade ut och Louis skrattade till år hur farsinerad jag var.
- My parents and my three younger siblings live there. Sa hon och jag nickade förståeende. Eleanor klev ur bilen och vinkade glatt åt oss och Louis körde iväg och det blev genast så där tyst som det alltid blir när man varit med killarna en hel dag. Det hade varit skönt för mig att se Louis och  Eleanor tillsammans, de syntes att det bara var vänner. Jag kollade på Louis som hade blicken på vägen medan jag satte igång radion och då log han genast för att han kände igen låten.
 
• And I'll be gone gone tonight
The ground beneath my feet is open wide
The way that I been holdin' on too tight
With nothing in between •

Louis började sjunga med och jag log bara åt hur nöjd han såg ut att vara. Några minuter senare var låten slut. 
- I really love this song. Sa Louis och jag nickade.
- Mee too, It's really good. Sa jag och Louis stannade bilen som han just parkerat utan för lägenheterna och jag klev ur och gick runt till förarsidan av bilen för att Louis inte klev ur. Jag öppnade dörren för att kolla om han skulle kliva ut bilen och just då jag öppnade hoppade han ut och ställde mig med ryggen mot bilen och pressade sina läppar mot mina, trots att jag blev förvånad så kysste jag tillbaka och  där stod vi en stund tills jag lätt puttade undan Louis som log busigt och kramade om mig hårdare och skulle just pussa mig igen.
- Louis, let us go inside? Sa jag och han nickade som om han glömt bort att vi stod på hans parkerning. Louis släppte taget om mig, stänngde bildörren, låste bilen och tog min han och började gå in. Vi gick upp i en tystnad som var väldigt skön och det fanns något i Louis blick och  efter att han gett mig några blicker så förstod jag att det var lust och jag visste mycket väl vad som skulle hände när vi kom in i lägenheten. 

Louis's perspektiv;
När jag och Em gick från bilen kändes det som att leva på små fluffiga moln, allt var perfekt och att se hon och Eleanor tillsammans var underbart. Direkt vi kom in i lägenheten fortsatte jag kyssen vi hade haft på gatan. Em log mot mina läppar och ha händerna runt min nacke och hennes läppar mot mina är det bästa. För att vara ärlig så var jag full av lust. Jag välte ner och i sängen och plaserade några mjuka kyssar på hennes hals. 
- Thank you for today. Sa jag och hon log mot mig och nickade.
- Nothing to say thank you for, I love you and you have done so much for me. Sa hon och jag la handen på hennes höft och  drog henne närmare mig. Jag höll henne nära och strök sakta hander över hennes rygg.
I want you. Sa jag och log mot henne.
- I know, take me.
Sa hon och jag gjorde sakta med säkert som hon sa och ett tag senare låg båda helt slut och det var återigen vår fina stund, fast på kvällen. 
- Morning or evening, you are still amazing, sweetie.
Sa jag och la mig bredvid henne igen.
- You too babe and I love you more than everything.
Sa hon och jag la mig bakom henne och somnade.

Roligt eller inte men jag somnade flera gånger under tiden jag skrev denna del och det kanske var därför jag råkade trycka på "spara i ut kast" iställer för "publicera". Det förklarar ju varför jag inte fått några kommenterar på delen, haha!;) Novellens näst sista del. Mer om framtiden efter sista delen. Massa kramar!:D 
#1 - - Matilda:

Sååå bra :)

Svar: Tack såmycket, blir så glad!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Superbra! Åååå inte att novellen ska ta slut

Svar: Tack så mycket! Aw, allt har ett slut! Kram!<3
Berättelser Med One Direction

#3 - - Mrs Nellie Directioner:

Men ååååjhhhhhh!!!! Måste den vara slut????? Jättebra som vanligt:)

Svar: Ja, tyvärr så måste sen ta slut!:( Tack så jättemycket kram!<3
Berättelser Med One Direction

#4 - - Tova:

Jättebra, tyckte också att det tog långtid till det kom en del och brukar det göra det så meddelar du alltid det. Men det var jättebra och jag vill inte att den ska ta slut:(

Svar: Tack så jättemycket! Ja, det tog längre tid än vanligt! Kram!<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - 1Dfanficsworld:

SÅ BRA! Men alltså jag börjar alltid gråta när saker och ting tar slut :,c Snyft snyft...
Fast det ska bli roligt att läsa nästa :)

Svar: Allting har ett slut och ja, vi får se om det blir någon nästa. Jag är inte riktigt säker på det!:D
Berättelser Med One Direction

#6 - - My:

Åh fina louiiiiis! Skönt att hon kommer överens med El :D superbraa :)<3

Svar: Ja, det är jätteskönt!:) och tack så jätte mycket fina du!:D<3
Berättelser Med One Direction