One Shot - I Need Your Love

 INGEN HAR VÄL MISSAT STORY OF MY LIFE, JAG ÄLSKAR DEN SÅÅ MYCKET!
Liz's perspektiv;
Nu hade jag suttit på denna köksstol i säkert en timme och gnällt om att jag inte hade något att göra. Mamma hade flera gången kommit med förslag på saker jag kunde göra men inget förslag dög och min syster hade bara gnällt om att jag skulle lämna rummet, en typisk tråkig söndag. Jag är född och uppvuxen i Holmes Chapel och när jag var liten eller iallafall yngre så var det bra men nu är det faktiskt ganska tråkigt.
- Find a friend to be with? Sa mamma och jag rynkade på pannan.
- Who? Everyone is gone. Sa jag lika negativt som till allt annat mamma hade sagt. 
- Call Harry? He will be home, I met Anne in the shop? Sa mamma och jag satte nästan tungar i halsen. Är Harry hemma? Nej, jag kan inte ringa honom, han är världskänd nu. Jag är förmodilgen ingen för honom nu.  Jag nekade ännu ett förslag och mamma blev irriterad. 
- Okay, Now I don't want to hear you whine more. Go to the store for me. Sa mamma och jag reste mig motvillligt och gick mot affären och på vägen dit kunde jag  inte låta bli att vara orolig. Jag vill inte träffa Harry fast samtidigt vill jag det. För tre år sen gick Harry i min parralell klass och jag har alltid haft ett öga för honom men aldrig vågat säga något, till den dagar då det var för sent, jag slog på tvn och Harry stod i rutan och sa att han skulle flytta från Homles Chapel, även om det aldrig var vi så var det tugnt. 

Väl framme på affären skyndade jag mig att plocka det jag skulle ha och halv sprang till kassorna men å vägen dit krockade jag med en blond lite kortare kille, som var riktigt snygg så det blev bara jättepinsamt.
Wow, be careful. I don't think run in a small store is a good idea. Sa killen med en inlänsk dialekt och log mot mig. Jag trodde jag skulle dö så pinsamt det var för killen hade rätt i att spinga kanske inte var det smartaste.
- Btw, I'm Naill, Niall Horan. Sa han och min hjärna började genast jobba igen.
- Have I met you before? I think I recognize you. Sa jag och kollade på honom. 
- No, but I'm in One Direction. Sa Niall och jag  insåg snabbt att om han är här så bör Harry också vara det. Jag kollade mig omkring och frågade snabbt om Harry också var här.

Harry's perspektiv; 
Äntligen hemma, för det här är hemma. Jag och Niall hade gått till affären för att handla men också säga hej till alla som jobbade där. Jag bad Niall hämta en cola åt oss och för att vara en väldigt liten affär så tyckte jag att det tog väldigt lång tid, jag såg hur han stod och pratade med någon och jag gick sakta närmare för tjej han pratade med såg väldigt orolig ut. Jag stod bakom hyllan så de inte kunde se mig men jag kunde höra dem. 
- Yes, Harry is here, do you know him? Frågade Niall och nu såg jag vem tjejen var. Det är ju Liz. Wow hon har bara blivit finare. Jag log lite för mig själv och lyssnade på deras samtal. 
- Yes, I love him. Sa Liz och det blev helt tyst. Niall kollade på henne och jag log bara för då kom jag ihåg att hennes syster hade sagt till Gemma att hon alltid gillat mig och jag skulle ljuga om jag sa att hon inte attraherade mig. Jag hörde hur Liz försökte rädda upp det hon just sagt och hennes kinder var rödare än rödast.
- So do you love me? Sa jag lite retsamt och klev fram från hyllan. 
- Do you heard me? Frågade hon och kollade bort mot kassorna, vilken söt människa. 
- The store is not that big, come here. Nice to see you again. Sa jag och drog in henne i en kram. Hennes doft var underbar och lika så hennes närhet, utseende, personlighet osv..varför hade jag inte insett allt detta tidigare? Vi stod och pratade när Niall föreslog att vi skulle hänga tillsammans idag, och jag skulle aldrig säga nej. Dock verkade Liz inte lika säker på att hon ville det. 
- Do you really want to spend your time on me? Frågade hon och jag nickade.
- Yes, why shoudn't we? Frågade jag och hoppades att det inte hade något med kändisskapet att göra. 
- You're famous and..Började hon och jag suckade.
- But I still the same person. Please be with us? Sa jag och hon nickade. 
 
Vi gick hem och Niall frågade hela tiden vem det var och jag svarade att det var en gammal kompis som gick på min skola och våra mammor känner varandra. Niall envisades hela tiden om att hon var mer än en gammal vän. Vi hade aldrig varit tillsammans men tanken om oss två har absolut flugit igenom mitt huvud några gången. 
- But I'm not sure I want a relationship. Sa jag precis som jag alltid säger och Niall suckade. 
- I know you want it and you dare to let her in. She's really cute. Sa Naill och jag höll med honom men samtidgit fanns den tanken om att singel är bättre även om jag vet att killarna inte håller med. 
- But you then? You are single shouldn't you find a girl? Frågade jag och Niall suckade. 
- I can handle being single properly. I'm strong in myself and don't sleep with someone every time I drink out. It sounded awful but it's the truth Harry. Sa Niall och det lät hemskt men det är den effekt alkoholen har på mig.
 
Niall's perspektiv; 
Jag och Harry satt och pratade om varför vi killar jämt och ständigt tycker att han ska skaffa en flickvän. Det är för att han lever att singelliv som inte är friskt, eller ibland kan han faktiskt behärska sig men det är väldigt sällan och när jag såg Liz så tycker jag verkligen att hon är rätt tjej för Harry och han hade blivit lite tankspridd efter mötet med henne. Det knackade på dörren och Harry reste sig upp och in kom Liz som såg nervös ut.
- I'll be in the kitchen. Sa jag och lämnade de två i hallen men kunde ändå höra vad de sa. Hon lät väldigt nervös på rösten. Dreas röster kom närmare och närmare köket och jag förstod att det gått in I vardagsrummet. Jag bestämde mig för att göra lite te och gå ut till dem med det men när är jag  kom ut så satt hon i Harry's famn med sina läppar mot honom. 
- Sorry, but I'm still here. Sa jag och Harry skrattade till och kastade en film till mig och tog med sig Liz till ett annat rum och med ett leende på läpparna så lät jag dem gå. 

Harry's perspektiv;
Niall kom in mitt under kyssen, som var underbar. Kanske hade Louis rätt om att ha en flickvän är underbart. Jag och Liz gick till mitt sovrum och hon var så spänd hela tiden, även om jag sa åt henne att slappna av. Vi pratade lite om vad som hade hänt under de tre senaste åren och när vi kom in på kändisskapet blev Liz sådär osäker igen. Hon verkade tro att hon var mindre värd än jag bara för att jag var känd.  
- You know that you are worth as much as I am, right? Frågade jag och kollade på henne. 
- No, I'm not. Sa hon och kollade bort. Jag suckade och tog två fingrar under hennes haka och drog tillbaka hennes blick mot mig och nickade. 
How can I prove to you that I am right? Frågade jag och hon mumlade fram ett "jag vet inte". 
- Does this work? I love you no matter what. Even if I'm famous and I don't lika to say that about myself. I'm still just a normal teenager. Sa jag och la mina läppar mot hennes och denna kyss kändes lika bra som den första i soffan för ett tag sen. 
-  
No, because I know you're saying it to everyone. Sa hon och jag suckade besviket, neka det var ingen idé.
Yes, in a way, but it's when I'm drunk and don't have anyone to say it to. I've never said "I love you" to a girl as sober, have not dared, but now I dare. Sa jag och blev själv förvånad över hur bra formulering jag fick fram det i, och det verkade Liz också bli. Hon log sitt finaste leende och jag drog in henne i en kram och pussade henne några gången på munnen som gick över till ett underbart hångel. Vi låg där och bytte saliv ett tag innan vi insåg att det kanske vad bäst att gå ut till Niall igen. Vi reste oss från sängen och gick ut till Niall som bara log mot oss. Vi satte oss i soffan och Liz satte sig nära mig och jag la armen om henne och såg hur hela Niall sken upp. 
- A new coulpe? Frågade Niall och jag kollade på Liz som nickade. Jag gav henne en snabb puss. 
- Yes, and I love her. Sa jag till Niall som stolt sa grattis och killarna skickade också grattis-sms samtidigt. Jag förstod snabbt att Niall var den som sagt det till dem och jag var så glad.
- He never understood what love is really like, he fellt it for the first time looking in your eyes. Nynnade Niall och jag slog till hans på armen och Liz gav i från sig en "aw". 
- I love you Liz, thank you Niall is right. Sa jag och hon log bara mot oss båda.
- I love you too. Sa hon och pussade mig ännu en gång och hon stannade över natten också. Så lycklig. 

Så det blev en One Shot idag. Hoppas Liz blev nöjd med den. Vad tyckte du? Kommentera nu fina ni!:) 
#1 - - Emma:

Bra! Jag kan fortfarande inte förstå att du säger att mina blir bättre än dina! Dina är SJUKT mycket betre än mina

Svar: Aw, tack jag tycket bara att dina är de:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Mrs Nellie Directioner:

Jättebra!!!

Svar: Tack snälla du!:D
Berättelser Med One Direction

#3 - - Tova:

Jättebra!:D FIna Harry!<3

Svar: Tack snälla! Ja, finaste typ<3
Berättelser Med One Direction

#4 - - Liza(Liz):

Awww tack så mycket. Den var underbar. Tack så mycket än en gång:)

Svar: VAd roligt att du gillade den och tack så mycket. KRam!<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - Elin:

Hejsan! Min gammla novellblogg (onedirectionnovell.devote.se) blev raderad men nu har jag en ny så jag hoppades på att du och jag skulle kunna köra ett länkbyte, och om du vill det så kan du skicka en kommentar eller skriva på kik där jag heter ElinHess :D

Svar: Okej. Jag skickar nu!:)
Berättelser Med One Direction

#6 - - Emma:

Vad är det för låt Niall nynnar på?

Svar: Va? Han har inte nynnat på någon låt?:)
Berättelser Med One Direction