What Would You Do - Del 36

Emily's perspektiv;
- One more kiss first? Sa Louis restsamt och jag mötte hans läppar och när jag skulle backa till huvud från hans bet han lite i min underläpp så att det inte gick att backa ifrån honom och det slutade med att vi låg och myste med varandra istället för att Louis faktiskt betättade vad han hade tänkt, men varför avbryta något underbart som detta, hans närhet är obeskrivlig och han kommer inte slippa undan. Han får bara berätta det sen helt enkelt

Louis's perspektiv; 
Jag skulle berätta för Em om Carl men det slutade med att vi låg på hennes säng och myste och med de menar jag inget djupare, bara pussar och kramar och jag tog lite på henne men varför skulle jag låta bli? Hon är ju så fin. Dock kunde jag inte förstå varför hon trodde på Alice rykte om mig och Eleanor istället för att faktiskt fråga mig först, men orka bry, jag har ju henne i min famn och det är det viktigaste för mig. För säkert hundrande gången så backade jag mitt huvud från hennes och mötte hennes blick. 
- I love you sweetheart. Sa jag och hon log mot mig.
- I love..Började Em men blev avbruten. 
- Louis and Emily. Dinner. Ropade Em's Mamma från köket.
- You too..Fyllde hon i och vi reste oss från sängen och gick ut till köket. Jag hälsade på Cindy och Ben eftersom jag aldrig hann göra det när jag kom och sen satte ni oss ner och började äta som vanligt, eller ja nästan. Det gjorde faktiskt ont i mig att se hur Em satt och matade sig själv genom en marskin, fast jag lät bli att säga något. För hon såg så glad ut och det syntes att hon vant sig. Så iställlet satt jag bara och åt min middag som vanligt. 
- So what did you think about it with Carl? Frågade Alice och jag kollade upp.
- Carl? Sa Cindy och och både hon och Em kollade på mig. 
- Eh, yeah..when I was waiting for Alice at the airport, I met Carl and police arrested him. Sa jag.
- Wow, that's amazing. Sa Cindy och Em stängde av sin marskin och log mot mig. Jag nickade mot henne och hon log bara ännu mer. Det syntes att det var en lättnat för henne och för hela familjen. Det blev tyst och  min mobil bröt den tystnaden, jag tog upp den ur fickan och det stod Harry på displayen.
- Sorry, it's Harry. I have to answer, is it okay? Frågade och Em nickade och jag lämnade köket.
 
Emily's perspektiv; 
Louis reste sig upp och svarade i telefonen. Jag visste hur mycket killarna betyder för honom och jag vet att de är som bröder och nästan lite som föräldrar åt varandra och Harry ville väl bara veta hur allt gick med mig och så. Jag satt kvar vid matbordet och pratade om Carl. Det kändes så bra att de hade gripit honom. Det kändes bra att ha Louis här så jag kunde ändå kalla mig själv lycklig trots att alla verkar vilja förstöra mellan mig och Louis.
- Did he wonder how everything was with you? Frågade jag när Louis kom tillbaka och han nickade.
- Alice, may I ask you something? Frågade Louis och hon nickade. 
- Are you jealous of Em or are you a fan to Eleanor? Frågade Louis och Alice suckade och det syntes på henne att hon visste vad han skulle ta upp men innan hon hade svarat så hann mamma fråga vem Eleanor är.
- Yeah, Alice..who is Eleanor? Maybe you can answer. Sa jag och och mamma såg bara förvirrad ut.
- Eh, Eleanor is Louis ex. Sa Alice och Louis nickade in stämmande och det syntes att han hade till till fråga som skulle ut men mamma han fråga varför hon togs upp och återigen riktades alla blickar mot Alice. 
- Do I really have to answer that? Frågade Alice och  Louis tog över.
- No, I can. For some reason, Alice said that I kissed Eleanor a few days ago and that I slept with her last night, which is not true for it had been there it would have been in the media too. Sa Louis och  kollade på mig och jag  nickade mot honom. Varför hade jag inte tänkt på det? klart att det borde ha varit på twitter och allt sånt också men nu var det inte det eftersom ryktet började hos Alice och stannade hos mig. 
- Don't lie to you sister like that and let she be happy with Louis know. She needs you but not to ruined her relationship. Nest time when you are jealous tell her that insted. Sa mamma besviket och spännde blicken i Alice som reste sig från bordet och försvann in på sitt rum och sen såg vi inte henne mer den kvällen. 
 
Louis's perspektiv;
Det syntes att Alice skämdes lite över det hon hade gjort och särskillt när det var jag som är hennes idol som tog upp det. När jag och Em senare skulle se en film ville jag verkligen se en skräckis, men Em verkade inte alls lika sugen på det. Jag vet att det är det västa hon vet men då kan jag ju hålla om henne lite extra istället. 
- What can happen? I'm here with you and it's just a movie. Sa jag och vann den diskutionen och innan filmen ens hade hunnit börja så satt Em med kudden fram för ansiktet och kunde inte låta bli att skratta år henne. 
- Em, you know that the movie hasn't started yet? Frågade jag och la mig bredvid henne i sängen.
- Yes, but I know it's horrible. Sa hon och höll kvar kudden. Jag skrattade till ännu en gång och tog kudden ifrån henne och la den bakom mig och hon kollade på filmen, när vi hade sätt halva filmen kollade jag  på en och frågade var hon tyckte om filmen.
- I don't know, have turned a blind eye all the time. Sa hon och jag brast ut i skratt.
- Have you? Is it really so horrible? Frågade jag och hon nickade.
- Okay, let's see The Lion King instead? Sa jag och hon nickade och jag bytte film. Disney funkar alltid. 
- Thank you for finally realized it. Sa Em och  jag kände hur spänningarna hon hade släppte. Jag klev upp och bytte film och en la jag mig brevid henne igen och frågade om det var bättre och det tyckte hon såklart. Hon la upp huvudet på mitt bröst och sen kollade vi denna film istället. Jag låg där och strök min tumme över hennes över arm och när hälften av denna film gått så tänkte jag kolla om hon hade börjat gråta än men såg då att hon hade somnat. Jag log för mig själv och sträckte mig försiktigt efter dosan för att stäng av hennes tv. 
- Good night sweetheart. Viskade jag och pussade henne på huvudet innna jag också somnade. 
Gud vad seg del, se det som en mellandel så kanske den blev bättre. Vad tyckte du? Kommentera!:D 
#1 - - My (1D Novell):

haha ja, Alice borde verkligen skämmas! bra del :D inte alls dålig :D

Svar: Ja verkligen! Aw tack gulle!<3
Berättelser Med One Direction

#2 - - Mrs Nellie Directioner:

Meeeeeeeeeeeeeer!!!!!

Svar: Kul att du gillar det:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Emma:

Bra del :)

Svar: Tack så mycket:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Matilda:

Aaaaasbra pch asgullig och afgagujsjalsksskaskahaaa

Svar: Tack du kan va gullig!:)
Berättelser Med One Direction

#5 - - Tova:

Jättebraa!:D

Svar: Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction