What Would You Do - Del 40

Louis's perspektiv;
- We are happy to have both you as our friends too, Gruophug? Sa Harry och så blev det innan Harry gick till sig och Niall gick till sig. Jag och Em gick och borstade tänderna och sen gick ni och la oss och efter att vi haft några kärleksfulla kyssar och berörningar på varandra så valde vi att fortsätta längre imorgon. Jag somnade med Em i famnen och det är allt som krävs för att båda ska somna lyckliga. Hon älskar att vara i min famn och jag  älskar att ha henne i min famn, det är var jag kallar äkta kärlek. 
Jag vaknade av att jag kände hur någon blåste lite lätt på mig och log av lycka när jag insåg att det var Em 
som andades tungt. Jag log och blåste lätt tillbaka på henne och till min förvåning så vaknade hon av det.
- Do you blew on me? Frågade hon yrvaket och jag log åt hennes halv dumma fråga. 
- No, I don't think so. Sa jag och låssades låta oskylldig och eftersom hon var så pass nyvaken och praktiskt taget halvsov fortfarande så kollade hon konstigt på mig och nickade innan hon la huvudet på kudden igen.
- Aw, sweetheart, of course it was me. Sa jag och log innan hon blåste tillbaka på mig och istället för att blåsa tillbaka så drog jag henne närmare mig och placerade en mjuk kyss på hennes läppar, kyssen blev mer och mer kärleksfull och det blev mer och mer kärleksfulla smekningar, jag drog mig hand över hennes hals och neråt samtidigt som jag föjlde handen med kyssar och efter en stund hörde jag ett lätt stön från Em och fler blev det från bådas sida när vi hade det igen, lika underbar som alla andra gånger alltid lika underbart på morgonen med Em. 
- I love you and you´re right, it's best in the moring. Sa Em och jag nickade, sex är skönast på morgonen och det kan inte blir bättre när den man faktikt har det med tycker samma. Jag log och kysste henne en sista gång innan vi klev upp och började klä på oss. Eftersom jag inte hade något planerat på blev outfiten mjukisbyxor och en t-shirt. Em kollade på mitt klädval och gick till min garderob och tog fram en av mina t-shirts och ett tar av mina mjukisbyxorna, kläderna var på tok förstora för henne men det såg rätt mysigt ut.
- Thank you. I borrow this. Sa hon och gav mig en snabbt puss innan hon gick ut i vardagsrummet. Jag log och följde med henne ut och medan vi stod och  fixade frukost kom Niall och Harry instormandes. 

Harry's perspektiv;
Det var tydligen inte bara jag som hade fått idén att besöka Louis och Em för utan för Louis's lägenhet träffade jag Niall och vi stormade in och Em kollade förvånat på oss och Louis suckade bara och log samtidigt.
- Oh, here we sneaks. Sa Louis lite ironiskt och jag skattade till och frågade vad de gjorde men tog snabbt tillbaka frågan när jag såg att det lagade frukost. Vi satte oss vid bordet och Em gick till hallen och kom tillbaka med en marskin på hjul och jag förstod att det var hennes hjälpmedel för att äta men eftersom varken jag eller Niall hade sett den förut så kanske vi råkade kolla lite extra, nästan glo. 
- Harry and Niall, stop it. Sa Louis och båda kollade på honom, vi försod att han menade "sluta glo".
- I don't care, it's okay. Sa Em och la mer en macka i marskinen och även om det är tragiskt så är det ändå fantastiskt hur bra teknik det finns idag. Jag bredde en macka och hällde upp ett glas mjölk.
- Would you appeal? Frågade Em och jag kollade upp. 
- Me? No, I don't think so, why? Frågade jag  och tog en tugga av min macka. 
- You should. It wasn't your fault. I can do it. Sa hon och jag såg snabbt hur Louis reagerade på det hon sa och han sa snabbt att hon inte behöver fixa det, han sa att om jag ville överklaga det så gör jag det.
- His right, if iI want to, I will do it, okay? Frågade jag och hon nickade innan hon kopplade bort marskinen från magen och reste sig upp och lämnade köket. Troligtvis för att gå på toa eller något sånt. 

Emily's perspektiv;
Eftersom att Harry envisade sig att att han inte skulle överklaga domen så hade jag bestämt mig för att göra det även om det skulle kräva en ny rättegång, men Harry's dom var inte rättvis. Det var inte hans fel att Carl tvingade honom till att aggera som han gjorde. Jag lämnade köket och gick till sovrummet igen. Väl där gick jag fram till Louis's telefon som låg på nattduksbordet. Jag gick in i kontaktlistan och hittade nummret till åklagaren och ryckte på ring och det gick några signaler innan det var någon som svarade. 
- Hi, It's me, Louis Tomlinson. My friend Harry Styles got a judgment and I want to appeal it. Sa jag med lite tillgjord röst för att det skulle låta som Louis och till min förvåning så funkade det. 
- Okay, I will send you and Harry a time for a new trial. Sa mannen och la på innan jag hade hunnit säga något och det var så jag förstod att jag låg illa till. Jag visste ju att både Louis och Harry ville glömma detta nu och det hade de gjort, de hade börjat så vidare men jag drog tillbaka dem. Mina tankar avbröts av ett sms. Jag blev verkligen förvånad över hur fort mannen hade bokat en ny tid och  hörde hur någon mobil utanför rummet pep till samtidigt som Louis's, jag öppnade meddeleandet och läste det några gånger. 

~ Since that Louis Tomlinson has chosen to appeal the judgment was on Harry Styles so we have booked an appointment for a new trial. So I expect to see you both at the police in New York next Sunday. ~

Louis's perspektiv; 
Jag, Niall och Harry satt och pratade om när Liam och Zayn skulle komma tillbaka och plötsligt pep Harry's mobil till och Harry öppnade sms:et och blev het tyst samtidgt som hans ögon blev stora som pingisbollar. 
- Louis, what have you done? Frågade han sen och jag ryckte på axlarna och Harry gav mig mobilen. Jag läste sms:et och reste mig upp och gick mot sovrummet där Em låg på sängen.
- What have you done? Sa jag och hon svarade att hon inte hade gjort något. Även om jag hade svårt att tro det så suckade jag och tog min mobil från nattduksbordet för att se om jag hade fått samma sms som Harry, vilket jag inte hade. Jag tog med mig Em ut till killarna och satte mig på min plats igen. 
-  Harry, I really think it's a wrong. I mean, I don't got that text and I should if it was real. Sa jag, Harry och Niall nickade instämmande och vi bestämde oss för att strunta i det sms:et och sen gjorde vi oss i ordning och for ni ner till stan och mötte upp Zayn och Liam för att ha en toppen dag. Väl där berättade vi får Liam och Zayn om Domen och om att vi fått en tid för en ny rättegång men både Zayn och Liam tyckte som ni, att vi skulle strunta i det. 
Varför fick inte Louis samma sms som Harry? Vad händer om de struntar i det? Kommentera!:D 
Asså jag får bara färre och förre kommentarer fast samtidigt är det inte meningen att jag ska be om det så jag fortsätter skriva på som jag gör nu, men det gör också att jag inte kommer be om ursäkt när uppdateringen blir sämre och till alla er som kommenterar..keep it, ni gör mina dagar, så roligt att ni alltid är där!:D
 
#1 - - Anonym:

Jättebra! :D

Svar: Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Jättebra. Men jag fattar inte... Louis fick ju ett sms.. Var inte det samma?

Svar: Sv; men när Louis kollade sin mobil va smset inte där. Så han han ju inte se att han har fått de. Kan skriva på kik om du inte förstår:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Mrs Nellie Directioner:

Heeeej!!!! Jag älskar varje del!!!

Svar: Åh, vad glad jag blir, tack snälla!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Tova:

Jättejättebra!:D <3

Svar: Tack snälla!:D<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

haha emily tog nog bort det, haha.. ;) jättebra :)

Svar: Ah, förmodilgen..;) Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#6 - - Matilda:

Jääättebaaaaa!!!

Svar: TAck så mycket!!!<3
Berättelser Med One Direction