She's not afraid, chaper 17.

Senaste: 
Han skrev att hans namn var oviktigt och att han inte brydde sig om testet. Jag är fortfanande sjukt förvirrad. Om jag bara fick veta namnen på personerna så skulle allt bli lättare. Detta var verkligen skumt och jag skulle ta reda på vad som verkligen stämde, men först ska jag njuta av Ken. Jag intalade mig själv att jag ska få veta namnen bakom personerna, om det så är det sista jag gör. 
• Harry's perspektiv • 
Niall skulle prata med Bianca, det bara vet jag eftersom han skickade ut mig, det skulle han aldrig göra annars. eftersom klockan fortfarande bara var strax efter tio på morgonen så visste jag att det var helt lönlöst att knacka på morgontrötta Zayn och Louis's dörr i hopp om att få komma in,dom skulle väl inte ens vakna om jag slog in dörren och Liam va med Sophia och  dit kände jag inte för att gå så jag gick istället ner i i  hotellets lobby och  hängde en stund. Jag hade svarat på det sms jag fick för jag visste att något var skumt. Bianca's mamma har gått bort och hon har sin pappa i Irland och  inte nog med det, hon har någon emot sig. Ingen normal människa skickar ut sms om andras graviditetstest. Att Niall hade svarat på smset krävdes ingen högre IQ för att förstå och för att inte göra saker helt självklart så svarade jag också på det. Jag brukar inte vara någon som snokar i andras privata saker men denna gång kände jag på mig att det kanske var det bsta för alla och inte främst för Bianca. Medan jag satt i lobbyn så hade jag  lite sms kontakt med denna person som jag inte visste något nan på men det gör mig inget, hon, som jag antar att det är vet inte mitt namn heller.
- Can I help you with something? Jag vände mig om och dr stod en man med hotell-kläder.  
- No thanks. Sa jag men ändrade mig direkt. Mannen stannade upp och kollade på mig som att jag skulle fortsätta. 
- Can you open the door to room 261. My friends are sleeping in there. Mannen tittade mycket undersamt på mig och sa att han inte fick öppna andras rum. Såklart han inte får men dedet handlar ju om Louis och Zayn nu, dom skulle inte bry sig för fem öre om jag kom in. Mannen nickade.
- Wait, have I seen you before? Frågade mannen plötsligt och jag ryckte på axlarna. 
- No, or maybe. I'm in One Direction so yeah. Can you open 261 for me? Mannen hån log och gick ut ur hotellet och då förstod jag snabbt att han kanske inte jobbade hät, han var säkert jornalist så jag bestämde mig för att gå tillbaka till Niall och Bianca innan han kommer tillbaka med alla sina kollegor. 
 
• Miranda's perspektiv • 
Väntan ute i bilen kändes som en evighet, fast bara efter en kvart kom Ken tillbaka och log mot mig. 
- I met one from One Direction in there. Sa Ken genom rutan. 
- Who? Frågade jag och klev ur bilen. 
- I don't know the name. He was tall, with a black t-shirt, very tight pants, brown curly hair and tattoos in his arms.Sa Ken och jag googlade på One Direction 2014  och visade den första bilden jag fick upp för Ken.
- It was him. Sa han direkt och pekade på killen längst till höger. Jag googlade igen fast denna gång på den beskrivningen som Ken hade gett mig och jag fick fram "Harry" i hopp om att infon inte ljög nu. Jag vissta alltså nu att Bianca's pojvän va Harry. Nu var bara nästa steg att hitta henne, för om han är här så är hon också det. Jag tackade Ken för hjälpten och  gav han en riktigt puss innan jag med snabba steg gick in på hotellet ihopp om att träffa denna Harry. Vilket jag inte gjorde för när jag kom in i lobbyn var den helt tom, de var endast en och annan personal på hotellet som passerade. Efter kanske en halvtimmen rundgång  så kommer hon ner i lobbyn, men inte med Harry, i handen håller hon en ljushårig kille. snabbt plockar jag upp mobilen och  får snabbt fram att den blonda är Niall. Vem av dom dejtar hon?
 
• Niall's perspektiv • 
Det går rykten om att jag dejtar en viss blondin och när tanken far genom huvudet kan jag inte låta blir att le lite inombords. Binaca skulle ut på stan med Eleanor och Sophia medan vi skulle på en intervju.Jag kollade mig omkring i lobbyn och det var tome så jag  gav henne en snabb puss på munnen innan jag gick vidare till de privata konferansrum  vi fått på hotellet. Vi hälsade glatt på kvinnan och satte oss ner. 
- So how is it to be in Spain? Frågade kvinnan och Liam svarade att han tyckte det var roligt och vi  andra nickade instämmande. Kvinna skulle just sälla nästa fråga när hennes mobil plingade till. Hon blev tyst ett par minuter innan honla undan mobilen igen. 
- Sorry, it was a massage from my colleague. Can I ask you a question everyone wants to know. Who is unavailable? Som det brukar vara åkte Liam, Louis och Zayn's händer upp och jag kramar om Harry som jag alltid brukar göra. 
- But Niall..I have heard that you're taken. Let's get it confirmed, are you available or not? Jag suckade och visste inte riktigt vad jag skulle svara. Vilket intervjuaren såg och höll fram en bild på mig och Bianca när vi pussades i lobbyn för 20 min sen. Det är verkligen läskifr hur snabbt bilder sprids. 
- Okay, I'm unavailable too but I don't want to say more than that for now. intervjuaren nickade och  vände sig mot Harry och visade oss en tweet från ett fan som hade pratat med Harry om Bianca. 
- So you are daiting this girl too. I know you guys share a lot of thing but do you think it's a good idea to share girl? Hon lät nästan lite allvarlig och det lär väldigt illa när hon sa det. Tanken av avttvi skulle dela flickvän var hemsk  Jag och Harry la snabbt märke till vem som lagt ut tweeten medan Louis, Liam och Zayn såg smått förvirrade ut. Harry skakade lite på huvudet och log åt det hela. 
- No, she's Niall's and I don't want to hang out this fan but  I know her so I will talk to here soon. It's just a misunderstanding. Kvinnan nickade och  intervjun avslutades, Louis var sannt fram till oss och frågade vad som stod på. Vi föklarade för dom om Mirandra och alla tre suckade. Tills min mobil ringde och eftersom det stod Sophia på displayen så räckte jag direkt över mobilen till Liam.
- Hey babe, why do you call Niall's number? I have my phone with me. Man kunde svagt höra hur Sophia sa någon i andra sidan luren men det gick int att göra vad. 
- Oh, that's not good. no she isn't here. It's just me andra tha boys, but yeah you have him here.
Liam räckte över mobilen till mig och Sophia berättade att Bianca inte hade kommit än. Dom hade ringt  henne men hon hade bara tryckt upptaget och det samma gjorde hon när jag förskte ringa henne. Harry försökte ringa men blev också borttryckt. Varför trycker hon bort oss alla? Hon brukar ju alltid svara.
Då var den delen ute. Förlåt att den dröjde men jag är på semester. Ursäkta om det är lite fel i denna del men jag hinner tyvärr inte läsa igenom den nu. Hoppas ni mår bra! Kram!
#1 - - My (1D Novell):

Men fyfan för Miranda, jävla psykopat seriöst!! Får DAMP! usch usch usch!
Hoppas killarna hittar henne!!

Svar: Ja, hon är ond, iallafal mot Bianca.
Berättelser Med One Direction

#2 - - Tova:

Jättrebra!:D

Svar: Tack!:D
Berättelser Med One Direction