More Than This - Del 23

Senaste:
Caroline's perspektiv: 
Nästa morgon när jag vaknade kände jag verkligen att jag behövde träffa Tim idag igen. Jag kollade på klockan som bara visade 9:48am, jag hade faktiskt inte sovit så bra inatt. Hade legat vaken och funderat på varför Tim ville prata med just mig och framförallt hur visste han vem jag var. Jag tog fram mobilen och skickade ett godmorgon sms till Harry innan jag bestämde mig för att smsa Tim trots tiden. 

Morgonen efter vaknade jag redan vid tio och var trött, sömnen hade inte varit den bästa inatt. Låg vaken länge och funderade på Tim. Varför ville han träffa just mig och hur visste han ens vem jag var, men då mycket tankar tog jag fram mobilen och skickade att godmorgon sms till Harry och sen smsade jag Tim och frågade om han ville träffa mig idag igen, vilket han ville. Redan en timme senare satt han i Harry's soffa och sa inte så mycket. 
- Are you okay? Frågade jag lite försiktigt efter en stund och Tim lyfte blicken från golvet. 
- I wish I was, how are you? Frågade han och jag ryckte lite på axlarna. 
- Confused but otherwise good, shall you tell me how do you know me? Frågde jag och Tim började mumla något om att jag borde förstå vad han pratade om fast själv tyckte jag bara att det var frustrerande att inte veta. 
- How should I know why you want to talk to me about your life? I can not take this, just tell me or just leave. Sa jag irriterat och såg hur sårad Tim blev, det var ju trots alla jag som bad honom komma hit och så betedde jag  mig så. Jag blev iförvånad över att han inte lämnade mig. Istället började han prata lugnare.
- Mom told me that Ken had a daughter who was my age, she showed a picture of a little girl in the picture was 10 years old. For a half years ago I decided to look for her. I checked on all internet pages and even performed with the image I had, but it was difficult. But then I saw a picture in a magazine of you and took a chance that it was you. Sa Tim och  kollade på mig för att jag skulle säga något. Ken, pappa, nu började saker och ting falla på plats oh nu vet jag ju varför jag känner igen Tim's ansiktsdrag. Han är så sjukt lik pappa.
- Sorry for tha way I just acted. Sa jag och Tim log lite lätt mot mig. 
- It's okay. So hi sister. Sa Tim och sträckte fram handen. Jag log och drog in honom i en kram. Tänk att man nu satt här med en lillebror som jag inte ens visste att jag hade. Vi satt och  pratade om allt möjligt och då kom det fram att Tim's mamma for på behandlingshem för ångest och har gjort det i sex år nu, vilket gör att Tim också bor där. Jag fick en idé som jag ska prata med Harry om när han kommer hem. Men nu var det bara jag och Tim.
 
- Tell me about your life. How was Ken to you? Frågade jag och jag sa Ken och inte pappa, det var inlärt. Caroline började berätta först om sin pappa och sen om en som heter Kevin. 
- Kevin? Last name? Frågade jag och kollade på henne 
- I don't know, why?
Sa jag och kollade fundersamt på honom. 
- Ken has a brother with name Kevin. Sa jag och går hur rädd Caroline blev. Hon började genat säga att det var omöjligt men sen insåg även hon att det var mycket möjligt. Jag blev bara så chockad för Caroline trodde att Kevin var typ 22 men han är snart 28 år. Jag kan inte säga att jag har jättebra koll på Ken's familj men just hans bror vet jag för han och mamma brukade vara mycket med varnadra innan hon blev gravid och det visade sig vara en flicka. Vi kom också fra till att "pappa" inte varit dum mot mig, men han har gjort saker som påverkat mitt liv negativt. 
- Do you have any siblings? Frågade jag och Caroline berättade att hon hade en syster. En syster som hennes pappa faktiskt accpterade, kanske för att Thea är mer pojkflicka. Vi satt och pratade länge om det mesta och det kändes skönt att prata med Caroline. Hon verkade dock lite mer osäker. 

Vi hade just avslutat en intervju och fick lite rast. Då slog det mig att jag inte hade pratat med henne sen igår kväll och då mådde hon inte riktigt helt hundra eller så jag bestämde mig för att ringa henne. 
- I have to make a call. Sa jag till killarna. 
- To Caroline? Frågade Niall och blickade med hela ansiktet. Jag log och nickade.
Behövde ringa några fler signaler än vanligt innan hon svarade och hon lät gladare idag.
- Harry, he was my brother. Sa hon och jag log för mig själv, dels för att hon lät så glad men också för att då vet jag att det är någon hos henne när jag är borta, någon som inte dömer henne. Hon behöver verklige n det.
- I know, and I'm so happy for you. You really need someone with you when I'm gone. Sa jag och kände hur killarna kollade på mig. Förmodligen för att jag log så som jag gjorde. Jag ignorerade killarnas blickar och pratade vidare med Caroline. 
- Harry, what if he just fooling myself? Frågade hon osäkert och jag suckade.
- I'm sure he doesn't. As I said, he needs you as much as you need him. Sa jag säkert.
- Maybe. Sa hon, långt i från lika säkert som jag.
- Trust me. But I must stop now. Coming home tomorrow. Love you. Sa jag och sen la vi på. Killarna kollade på mig och frågade varför jag log så mycket.
- Caroline and her brother and they spend a lot of time together. Sa jag och log. 
- I didn't knew she had a brother. Sa Niall och jag nickade och berättade det hela. Zayn frågade om vi var söker på att vi kunde lita på killen och  precis som jag sa till Caroline sa jag till Zayn som inte rikitgt verkade nöjd med svaret men han sa inte emot mig heller. 
Går det att lita på Tim, har Harry rätt eller har Caroline och Zayn's misstankar rätt? Kommentera!
Förlåt för en ganska tom del men inspiration är låg just nu, menmen, så kan det vara.
#1 - - Directioon:

Jättebra novell. :)

Svar: Tack såå mycket!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Jättebra! Åååå jag kände på mig att dom var släkt på något sätt

Svar: Tack! ja, då kände du rätt:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - My (1D Novell):

Hoppas dom är syskon och som Harry sa, Caroline måste ha något som är stadigt i hennes liv, nån som inte är Harry! såå bra :D

Svar: Ja, precis!:D Tack så mycket!:D
Berättelser Med One Direction

#4 - - Tova:

Jättebra!!!:D

Svar: Tack så jättemycket!!:D
Berättelser Med One Direction