She's not afraid, chaper 12

+Senaste:
Vi åkte hem och det var längesen jag såg Bianca så glad som hon var nu. Alla stunder med hennes mamma betyder så mycket för henne. Vi åkte hem till mig och mamma hade lagat amerikanska pannkakor med jordgubbar och sirap till oss. Den som har ätit sånna till kvällsfika kan sova gott, vilket båda jag och Bianca gjorde den natten. 
 • Niall's perspektiv 
Showen i Italien igår var grym. Det var en av de bästa någonsin. Fansen hade gjort en så häftig sak, de hade skrivit "we are 1D family" i den italienska flaggan över alla sittplatser, det var törs jag faktiskt säga var det häftigaste något land har gjort för oss. Har fått höra att vi alltid säger så men nu menar jag det verkligen. 
Jag kunde utan att kolla ut från mitt lilla kryp in veta att de andra sov. Liam andades så där högt som han gör när han sover. dom djupast Louis mumlade i sömnen utan att man hörde var han sa och Zayn och Harry hade lite olika typ av snaktningar. Jag kollade klockan och den var bara halv sju, att jag alltid ska vakna så tidigt när jag sover i turnébussen. Jag bestmde mig för att gå ut i morgonsolen och ringa Bianca. 
- Hi, It's me, Niall. How are you? Sa jag och satte mig på trappen till bussen när Bianca svarade.
- I'm fine. What about you? How was Italy yesterday? Frågade hon och vi pratade lite om showen och så. Bianca sa att det lät häftigt och att hon aldrig varit på någon konsert. Hon pratade om att hon och Kendra hade två konserter dom ville gå på, One Direction och Coldplay. Jag log bara åt de honsa för att jag var nästan säker på att jag är den som kommer förvärkliga deras drömmar iallafall den om One Direction.
- Where are you know? Frågade jag plötsligt och Bianca kom av sig lite. 
- Eh, What? I'm in London, why? Frågade hon stressat. 
- Cuz you where in Dublin yesterday. The people who talk to you was my brother and his wife. 
- What? Oh no. Sorry for lying to you. I don't wanted you to know. Sa hon och suckade och berättade att hon varit hos sin pappa men hon gick snabbt över till att hennes mamma och berättade att hon hade varit där igår. Bianca lät så mycket gladade när hon pratade om sin mamma, så även om jag hade fler frågor om hennes pappa så lät jag bli att ställa dom. Jag sa att det var helt lungt men att jag helst vill att hon ska lita på min nästa gång. Vi avslutade vårat samtal och jag njöt av solen samtidigt som jag mumlade "She will be mine". 
- Yes, but then you have to tell her that. Jag vände mig om jag i dörren bakom mig stod Zayn. Vilket verkligen förvånade mig, han som brukar sova tills någon av oss bokstavligen drar honom upp ur sängen. 
- Zayn,you sceard me as hell. Why are you not sleeping? Are you sick or is something wrong? Sa jag skämtsamt och försökte låta lite förvånad och Zayn skrattade, förmodligen åt min reaktion. Sen berättade att han att han hade pratat med Perrie i telefon och eftersom hon också var på turné så är det av viss tidskillnad, dock hade jag inte koll på exakt hur mycket. Zayn satte sig ner på trappen bredvid mig och log.
- Tell her that. You'll never get her in your dream. She seems kind. But Liam told me that she isn't the strongest person, do you think you kan handle that? Jag förstod på ett sätt vad Zaynmenade men samtidigt så har jag inte träffat någon som är så stark som henne.
- Thanks Zayn. She is the strongest person I've met. She wears a heavy family situation on his shoulders and she does it so well, I try to take some of the responsibility of no one deserves so much responsibility that she takes. Zayn la vänskapligt armen på min axeln och sen gick vi in i bussen igen.
Harry hade vaknat och satt vid bordet och la passians. Vi slog oss hastigt ner vid bordet och hela kortleken for över golvet.
- Thank you. Suckade Harry och började plocka upp den.Zayn log och jag skrattade lite innan jag hjälpte han att plocka upp koret och bad samtidigt om ursäkt. 
- It's okay. I was I was still on track to start over. Sa han och blandade om korten och  la en ny i väntan på att Liam och Louis skulle vakna, vilket som gjorde ganska snart och då begav vi oss ut för att träffa fans.
 
 • Bianca's perspektiv 
Det hade varit en omtumlande dag igår men den slutade på bästa tänkbara sätt. Med mamma och Kendra, det var bara Niall som fattades för att den skulle bli perfekt. Måste erkänna att han är den mest omtänksamma person jag träffat och han är inte direkt ful heller. Men varför skulle han känna sammaför mig? Visst han sov över hos mig men inget hände och det var ju för att va snäll men han är typ världens kändaste person. Han har så mycket mer än jag har. Men men, drömma kan man ju alltid göra. 
- Are you thinking of Niall again? Jag skakade på huvudet och kollade på Kendra som också hade vaknat nu och hon tittade på mig med sin ah-eller-hur blick. 
- Eh, no..or yes..how do you know? Frågade jag och började på riktigt tro att hon kunde läsa tankar.
- Your eyes and smile says it all. Jag log och nickade lite lätt innan jag skuckade. Kendra hoppade ner på min madrass och log lite lurigt.
- You have to tell him that you want him. He can't read you mind like I can. You'll never get him in your dream. Jag tog och nickade amtidigt som jag undrade vad Niall sa om mig till sina vänner. Kanske säger han att jag är jobbig att vara med för att jag inte vet hur mitt liv ser ut från en dag till en annan. Det är jobbigt men jag hade börjat vänja mig nu. Jag blir inte rädd på samma sätt om mamma får en panikatack även om det är jobbigt.
- Let's go to the beach? It's a perfect day and I don't want to waste it. Sa Kendra och hon hade rätt. Vi bestämde oss för att åka till mitt och Kendra's hemliga sommarställe. Vårt ställe ligger mitt emot stranden son för mig blev ett mördrömsställe. Den stranden vi festade på och den straden vi låg på när mamma ringde och berättade om pappa. Dit hade jag aldrig vågat mig tillbaka, en dag ska jag det, men inte idag.  
Efter ett par timmar låg vi på varsin handduk i hopp om att få lite färg på kropparna. 
- This is amazing, it's perfect. Jag  log mot Kendra och nickade.
- Or you maybe rather to lay here with Niall? Sa hon skrattandes samtidigt som hon la satte sig upp. Jag av tanken att jag och Niall skulle vara här en dag.
- Haha, yes, than it had been absolutely perfect. Sa jag skämtsamt som om Kendra inte dög till sällskap. Kendra log mig lite löst på armen och la sig ner igen och lite bruna blev vi allt den eftermiddagen. 
Fick bli en liten mellandel. Vred och vände på delen men fick inte till den bättre än så här. Kommer det blir något Biniallca? Vad tyckte ni om att ja in bilderna så här istället för att collage i början? Kommentera gärna!:D
#1 - - Anonym:

Jättebra och fint med bilderna!:)

Svar: Tack så jättemycket vad glad jag blir:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Bra del. Hoppas det blir något mellan dom

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - My (1D Novell):

Gullig del, shippar niall och bianca såå mkt :F

Svar: Tack så mycket:) vad glad jag blir:)
Berättelser Med One Direction