She's not afraid, chaper 14

Senaste:
Jag satte mig till rätta i hans armar och mötte han ännu en gång med mina läppar mot hans och så satt vi länge innan vi beställde pizza och såg på film resten av kvällen för en stund glömde jag faktiskt bort allt som hade med mamma att göra, det var bara Niall som fanns i mina tankar och i min närvaro också. Vilken underbar person han är, trots att han är världskänd. 
 
• Niall's perspektiv • 
Tillvaron och lugnet la sig snabbt över oss båda, kanske mest över Bianca som haft en väldigt turbulent dag. Min kurrande mage talade om för mig att det var middagsdags och med en titt på klockan som tyckte den samma så var det nog de.
- Are you hungry? We should eat dinner. Sa jag och stök bort en hårslinga från Bianca's ansikte. 
- Na, but I guess you're right, but I don't have food home, cuz I don't eat. Sa hon och jag kollade allvarligt henne. Vaddå äter inte? Självklart var det något jag inte kunde låte bli att fråga upp om. 
- I do, don't worry. I eat when I am with Kendra but not alone..it's so boring to make food and eat alone. 
- But you have to eat even when you're alone. Let's order som food now. What du you want? Jag tog upp mobilen och nickade till hennes svar medan jag ringde upp Nandos och eftersom jag är mer eller mindre stamkund där så kunde dom ge mig hem leverans på maten. Jag beställde hamburgare med deras goda pomfrites till och Bianca en kycklingwrap med pomfrites till. Vi åt och det märktes att båda var hungriga. Det var bra att jag bestämde mig för att åka hit just idag, med lite tjat från Zayn, om jag hade fortsatt vara på det envisa humöret som jag var på i morse när jag och Zayn pratade hade jag aldrig suttit här nu, läskig tanke. Jag kände mig tvungen att skriva ett tack till Zayn på twitter och sen hade jag inte uppdaterat något idag. Jag hann inte lägga undan mobilen innan Zayn svarade. Det var först när jag fick hans svar som jag insåg att jag gillat och RT min egen tweet och självklart kunde jag inte låta blir att skratta högt ut det. 
- What is so funny? Bianca's blick lyftes från hennes mat och jag visade henne twitter och först skrattade hon med mig innan hon blev lite tystare. Jag favoritmarkerade Zayn's tweet och la sen undan mobilen. Efter att vi hade stökat undan i köket hamnade vi i soffan igen och Bianca's blick blev mer och mer fundersam och min första tanke var att hennes mamma kom tillbaka i hennes tankar så jag la bara min högra hand över hennes högra hand. 
 
Bianca verkade spänd i handen, nästan så att hon drog undan den, vilket förvånade mig, var hon arg över något?.
- Hey, what's wrong? Frågade jag och klappade i soffan bredvid mig för att hon skulle sätta sig där istället för på soffbordet. Men tunga steg gick hon runt och slog sig ner bredvid mig. 
- Nothing, or I thought your words earlier today was true. Bianca vek undan sin blick och jag förstod ingenting för tillfället. Mina ord var sanna, jag älskar henne verkligen. 
- What? I meant it or what do you mean?
You maybe love me, bust just as a friend..och nu förstod jag var hon menade. Jag kramade om henne och berättade att jag var tvungen att skriva så nu för att inte oroa några fan och för att inte utsätta henne för hat, det är viktigt att han hittar varandra innan man delar förhållande med hela världens. Jag vill inte att Bianca ska råka ut för samma som Sophia gjorde då hon och Liam gick ut med sitt förhållande lite för tidigt. 
- Was that why Zayn wrote "And 'just friends' I have heard it before!;) Haha, no just kidding I should now fool anyone?" Frågade hon och jag nickade
- Yes. He knows my feelings for you. Being your friend is the last thing I want to be, you're mine.
- Aw, and you mine? Frågan fick jag tillsammans med en frågande blick. 
- As long as you want me to. Svarade jag och pressade mina läppar mot henne och kände hur hon log mot mina läppar. Det gjorde mig så glad att jag kunde känna henne le efter allt som hänt på senaste tiden. 
 
• Bianca's perspektiv • 
Med Niall i min närhet började jag faktiskt undra var jag hade gjort för att förtjäna något så fint, eller om jag bara har tur. Jag kände mig oväntat glad då jag pratiskt taget förlorat både mamma och pappa även om pappa inte är död. Glädjen fanns i Niall och Kendra, utan dom hade jag inte varit den jag är idag. Niall satt och lekte med mina fingar mellan sina medan vi såg på film.
- When are we leaving? Frågade jag  och var faktiskt lite nervös eftersom jag aldrig har flugigt förr.
- Midday sometime. Is it your first travel? Niall vände huvudet mot och jag nickade och Niall började skratta för sig själv igen och ännu en gång fick jag fråga vad som var roligt. Niall's härliga skratt som gjorde att man log hördes länge och tillslut berättade han om när Zayn skulle flyga för första gången, hur Liam och Louis hade lurat honom att planet skulle snurra upp och ner. Det roliga var nog mer att Zayn trodde på det. Niall satte till sig och la armen om mig och höll den där resten av filmen. Mina ögon orkade kanppt hålla sig öppna, jag var så trött. 
- Shall we sleep? I'm so tired.
- Yes, you're. You fell asleep in a microsleep a few times. Let's move to bed. Niall tog glasen som vi druckit och och gick till köket och jag kunde höra hur han diskade dom. Han kom tillbaka och sträckte fram sin hans mot mig. Glatt och trött tog jag emot den och vi gick till sovrummet. Niall började ta av sig sina kläder, först jeansen och sen cardigan. Jag log åt hans t-shirt som han hade under och började sen klä av mig också. 
- You like my t-shirt, ha? I got it from Harry in cristmas present cuz when we are free we're just wearing underpants and a t-shirt. Jag log och suckade, det lät lite typiskt dom och Kendra har ju berättat hur galna just dom två kan vara. 
- Here, sleep with it? I want it to smell..you. Sa Niall och räckte över den tröjan han just tagit av sig. Med ett leende tog jag emot den och drog den över huvudet. 
- It's perfect, you looks so good babe. Sa Niall och la sig mot väggen i min säng och jag följde hans handling så att vi låg och skeda. Jag kände hur Niall's händer gjorde några mjuka rörelser över min kropp och om det var skönt, det är inte varje dag man somnar av berörningar från världens finaste kille. Jag låg och njöt av det och till slut vände jag mig om jag mötte Niall's mjuka läppar. 
- Thank you for being here. I love you. Niall besvarande mig mening genom en lite länge och passionerad kyss.
- Goddnight, I love you more. Och sen somnade jag lyckligt i Niall's famn med vetskapen om att jag ska till Spanien imorgon.
#1 - - Emma:

Jättebra! Men en fråga, hur har hon tagit sig till Irland om hon inte flugit?

Svar: Tack!:D Va? Hon flög ju? eller vad menar du? Skrev jag att hon inte flög?
Berättelser Med One Direction

#2 - - Tova:

Jättebra och åh, vad fin denna irish boy är!!:)

Svar: Tack ås mycket! Ja, han är verkligen finast!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Maja:

Hej! Jag har startat upp min One Direction novellblogg på nytt nu igen och första kapitlet av min novell är publicerad, ifall du går in och läser och kommenterar vad du tycker skulle jag bli super glad! Tack och hoppas du har en bra kväll! :)

Svar: Tack för tipset var inne och läste men inretnet funkade inte då så kunde inte kommentera!:(
Berättelser Med One Direction

#4 - - My (1D Novell):

Vill dööö hur fin Niall är seriöst, I need a Nialler in my life typ :'( <3

Svar: Han är världens bästa! Alla skulle behöva en Niall insett liv, sen är alla inte värd de. Det är svårt att hitta någon som är värld en så fin person men de är en annan sak;)<3
Berättelser Med One Direction