She's not afraid, chaper 4.

Senaste:
Det var något som gjorde att jag inte kunde sluta fundera på vem hon var och vad gjorde hon i Dublin för två helger sen? Tankarna for runt runt, vilket Harry la märke till. 
- Ey, head up. You'll meet her again come on now. Sa han och började gå lite fortare mot gatan där Louis skulle hmta upp oss. Jag skakade på huvudet och gick snabbt i kapp Harry.

• Bianca's perspektiv 
Redan den eftermiddagen var jag tvungen att köra tillbaka till London för att jag hade lovat att hämta Kendra på flygplatsen men att ha varit i LA gav mig någon typ av ny luft även om det bara var två dagar. Men jag behövde komma bort från London. Bilresan tillbaka gick bara bra och jag var framme på Heathrow i tid så att jag behövde vänta på planet en stund. Folket började komma och ganska snabbt fick jag syn på Kendra och gick rakt in i hennes famn, det var nästan så att killen som kom bakom Kendra gick in i oss. 
- How was it? Sa jag medan vi började gå mot rullbanden för att hämta hennes väska och  Kendra började genast berätta till hon kom av sig helt.
- Omg, Omg..Bianca...Harry och Louis. Omg. Sa hon sanbbt några upprepande gånger och slog mig på armen. Jag tog mig för armen och kollade dit och såg att Harry hade fått syn på oss också och eftersom han kände idag mig så vinkade han lite försiktigt åt mig och jag  vinkade tillbaka,mest bara för att inte verka otrevlig. 
- Omg. Harry waved at us. Sa Kendra tyst men fortfarande hysteriskt i fallsett. 
- Do you know them? Frågade jag dumt nog, för just efter att frågan lämnat min mun så kom jag på att det var One Direction, dom som Kendra älskade. Jag kände mig faktiskt lite dum som inte kommit på det innan. 
- Don't be silly, it's One Direction. Sa Kendra fast denna gång hade hon inte rösten i fallsett. Jag nickade och sen frågade Kendra säkert hundra gånger varför han vinkade till just oss. Hon tycktedet var så coolt och då kände jag att som hennes bästa kompis så fanns bara alternativet att vara ärlig. 
- He waved at me. I met Niall in Ireland and him and Harry in LA. Sa jag lite försiktigt. 
- Why haven't you told me? And In LA, when were you there? Sa hon med besviken ton och blick. Jag förklarade för henne varför jag  for till LA och hon nickade lite innan hon istället frågade hur det var med mamma nu och ja, jag vet inte. Hon har fortfarande inte velat träffa mig. 
- Hi girls. And Bianca, nice to meet you agian, why are you here? Sa killen med lockit hår. 
Kendra typ dog medan jag svarade att jag skulle hämta upp henne och Harry berättade att dom skulle hämta någon Liam, mig sa det inget men han var tydligen Kendra's favorit. Han kom och gav först killarna varsin kram och sen gav han Kendra en kram också eftersom det märktes tydligt på henne att hon gillade honom.
- Niall should have been here. Can I have your number for him? Harry kollade på mig och jag rykta på axlarna medan Kendra kommmit ner på jorden igen. Jag skrev upp mitt nummer på hans hand då ingen av oss hade papper. Han tackade och så gick vi åt varsina håll. 
- Thank you for that. Sa Kendra med ett jätteleende på läpparna. Jag log bara tillbaka och sen for vi ham till min och mammas tomma lägenhet. Någon känsla sa att jag ville inte vara här ensam, därför va Kendra med mig. 
 
• Niall's perspektiv 
Jag kände mig tom när Harry kom hem och berättade att han hade träffat Bianca igen. Det är gånger som denna jag ångrar att jag inte följde med till flygplatsen. Men å andra sidan att jag  inte orkar med alla fans och allt skrik.
- Ni, don't be sad I took her number for you. Jag kollade upp och Harry hade satt upp handen med numret framför mina ögon. Jag log och kollade på Harry och det blev tyst en stund. 
- Shall you just look at it or maybe put it in your phone? Sa Louis skämtsamt och  Harry skrattade med honom. Han hade rätt så jag mycket nöjt in det i telefonen och sen började vi laga middagen.
- Hey, put your phone away and help us. Det var Harry som ännu en gång bad mig lägga undan mobilen. Jag kollade åter igen på skärmen ihopp om att få ett svar på mitt sms till Bianca. Harry klappade mig lätt på axeln och sa att hon skulle svara, alltid den lugna personen när man själv är lite orolig. Efter att jag sorgset nickat åt honom så kramade han om mig i en klassik narry-kram som fansen hade kallat de. Maten blev klart och det var inte min förstjänst om man säger så. Jag älskar att äta maten men tycker inte att det är lik roligt att laga den så det var nog Liam och Harry's förtjänst att det var klar eftersom Louis var precis som jag när det gäller att laga maten. 
- So tell me, Niall, Who is that girl wwe met on Heathrow? Sa Louis samtidigt som han tog en tugga i munnen.
- I met her in Ireland when I was home and it was just she and I outside because it was so bad weather but anyways. Me and Harry met her in LA to and she was shy but also not. Its was something with her that make me curious. Louis nickade och sen pratade vi mest om han och Zayn's drogbruk och det syntes på honom att han ångrade det och det tycker jag absolut att han bör göra. Vi är pressade och lever tufft men droger är aldrig OK. Vi testade alla förra året och jag känner aldrig mer. Det kändes som om att man inte kände sig själv, hemsk känsla. Liam och  Harry var självklart också besvikna men gjort är gjort. Bara dom inte gör det igen och det kände Louis också. 
 
• Bianca's perspektiv 
Jag och Kendra satt och pratade när jag fick ett sms av Niall. Till en början sa jag inget. Jag läste det bara och tryckte mobilen på lås igen. Jag var nämligen inte helt säker på om jag ville ha kontakt med en så känd person. Mitt liv är redan på komplicerat att jag inte skulle klara av att bli kallad som "Niall's flickvän", alla tjejer som syns med killarna blir typ kallade det. Så nej. Jag hade inga planer på att svara på hans sms. 
- You got something on your phone. Sa Kendra och mycket riktigt så blinkade min mobil till och det var ett till sms från Niall. 
 
~ Hi. I'm not sure if you got my message. How are you?:) This is exactly what our fans use to say, but please answer me so I know that you got it. ~ 
 
Jag visade smset för Kendra och direkt tyckte att jag skulle svara på det. Självklart förstod hon varför jag lät bli också men som ett fan till dom så tyckte hon absolut att jag kunde svara. 
- Seriously, he's famous.
- Oh yes. Wrong of me. He famous and famous people are not able to have contact with unfamous people. Sa Kendra lite sarkastiskt och suckade. Jag log åt henne men hade inget vettigt att svara eftersom jag förstod vad hon ville få ut av det. 
- And I think you need more friends, you need to have really fun now when your family situation is complicated. Jag nickade, återigen hade min bästa kompis rätt. Jag tog upp mobilen och svarade på Niall's sms. 
 
~ Hi. I'm fine and yes I got your message. ~ 
 
Mer tycker jag inte att jag behövde skriva nu, mer skulle jag inte heller hunnit skriva för mobilen dog precis efter att jag tryckt på skicka. Kendra log ett nöjt leende mot mig. Själv var jag inte riktigt säker på om hon verkligen gillade att jag smsade med Niall, kanske använder hon de som ett sätt att själv komma närmare killarna. Ärliga som vi är mot varandra så frågade jag och  hon blev nästan lite irriterad, självklart var det inte därför och det förstod jag nästan innert inne men osäkerheten var iallafall tvungen att fråga. 
Del 4. Vad mer ska jag säga? Hoppasni gillar den och gör ni det; kommentera gärna!:)
Jag tog mig även tid att göra om designen, hoppas ni inte blev att för besvikna, blev rätt nöjd!
#1 - - Anonym:

Super bra! Nyfiken på vad som kommer hända emellan dom :)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Tova:

Jättebra del och jag älskar hur båda Harry och Kendra stöttar sina vänner!!:D

Svar: Tack så jättemycket, vad glad att du gillar det!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Elin:

Åh, vad roligt att du är tillbaka! Och vad bra början har varit!:)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Det är roligt att vara tillbaka också!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Emma:

Jättebra! Får kolla designen på datorn den är i mobilformat för som du någ förstår är jag på mobilen

Svar: Tack så mycket! Haha, ja det förstår jag!:)
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

Hoppas Bianca ger Niall en chans!
Åh jag DÖÖÖR! Jag bara ÄLSKAR designen!

Svar: Sv: Hoppas det med! Det är ju trots allt Niall och vem säger nej till han?;) hhaTack så mycket vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction