More Than This - Del 39 - The End

Senaste:
Caroline's perspektiv;
- Harry, I love it, thank you so much for this. It's too much. Sa jag och Harry skakade lite lätt på huvudet.
- Nothing is too much for you, I would give you the whole world if I could.
- I don't need the whole world, it's enough with you. You are my world. Sa jag och Harry log bara sitt finaste leende och middagen fortsatte. Vi åt klart och kvällen fortsatte med filmmys och slutade fint och kärleksfullt i sängen. Denna kväll kan jag leva på länge och om jag kommer sakna min Harry, i sex veckor, men trots det somnade jag lycklig. Harry hade gjort deet bästa för mig och för mig är han bäst. 

~ SEX VECKOR SENARE ~
Jag låg på sängen i min lägenhet i London. Dessa sex veckor hade sprungit förbi mig. Vi var först ute på turné i tre veckor och sen lediga i tre veckor. De senaste tre veckorna har jag känt mig rätt ensam, de andra killarna har varit med sina flickvänner och familjer och Niall åkte direkt till Irland, så jag har bara varit med mamma och Gemma, eller bara och bara, det är dom jag älskar mest här i livet och jag var så glad att dom var här i London med mig nu. Jag vred på huvudet och på nattduksbordet stod en bild på Caroline och mig som Niall tog i toppen av Eifeltornet när vi var där. Jag log bara av tanken att hon faktiskt kommer hem idag, och hit vilken sekund som helst och imorgon följer hon med oss vidare ut i världen. Jag var så förväntans full på hur hon har haft det i Afrika med sin morbror och i New York med Tim och Thea. 
Oh, Hi nice to see you. Hörde jag mamma säga med sin extremt glada röst och jag  flög upp ut sängen och ut i hallen där världens finaste person stod Caroline och sekunden efter så hade jag henne i min famn.
- Oh, sweetheart, I've missed you so much. You'll never be away from me so long again. Sa jag och menade det verkligen. Jag pussade henne på munnen innan jag kramade om henne hårt.  
- I've missed you too and never. Sa hon och log mot mig och  sen kom Gemma in och kramade om henne också. Vi gick in och satte om i vardagsrummet och pratade, båda hade massor och berätta. Vi satt säkert två timmar och pratade non-stop innan det blev tyst för en sekund. 
- Caroline, can Iask you something? Have you heard sothing about you dad? Frågade Gemma och jag som tyckte det var onödigt att blanda in honom i samtalet kollade på Gemma med en arg blick. 
- I have. The police called me two weeks ago and told me that he got life in prison for aggravated assault and child abuse. So that's okay for me and I feel safe with that. Sa hon och sken upp. Jag frågade varför hon inte hade gagt något till mig och hennes svar var det samma som ganska ofta, att hon inte ville säga det över telefon, fast so what, jag är bara glad att han fick den domen och att hon är nöjd med beslutet. Efter middagen och efter att mamma och Gemma åkt tillbaka till Holmes Chapel så hamnade jag och Caroline i sovrummer och tog igen mycket missad tid på ett sätt som bara kära kan. Jag var bara så lycklig över att ha henne hos mig, vid min sida och i min närhet. Den kvällen somnade jag mycket lyckligt efter våran väldigt mysiga stund. 

Signalen var hemsk och yrvaken som jag var så förstod jag knappt vars den kom ifrån, det var först när Harry's mobil lyste upp som jag förstod att det ringde. Jag kollade på Harry och förstod inte hur han inte kunde vakna av sin hemska dunkade ringsignal. Men när jag såg att det stod "Louis Tomlinson" på displayen så tog jag mig friheten att svara. 
- Hi,Caroline. Nice to hear your voice agian, are Harry there? Sa Louis glatt när jag svarade. 
- He is, but he hasn't woken yet. Shall I wake him? Frågade jag och Louis sa snabbt "ja" för det visade sig att Harry skulle möte killarna vid turn'e bussen för tio minuter sen. Jag skattade åt hela situationen innan vi la på och sen väckte jag honom och det blev en väldigt fart på honom när jag sa att Louis hade ringt. 45 minuter senare mötte vi killarna utanför bussen. När vi kom dit lämnade Louis någon konstig kommentar om att vi hade myst lite för länge igår. Jag skrattade som vanligt åt Louis och Harry suckade bara innan han blev ombord på bussen som skulle ta oss till Paris. Resan från london till Paris var lång  men rolig också. Jag hade verkligen saknat att få umgås med dessa killar. 
- How was you trip? Frågade Niall och slog sig ner i soffan bredvid mig och jag såg hur Harry som var mitt i en FIFA match inte tyckte om att Niall kom för nära in på mig. Niall är faktiskt den som jag kommit närmast förutom Harry då. Niall är som en bror, jag älskar honom sjukt mycket men inget mer. 
- It was incredible. I had so fun and it was so much to see. Sa jag och berättade om barnhemmet som morbror jobbade på och byn som han bodde i. Sen berättade jag om pappa och  Niall sken upp mer än solen och kramade om mig. 
- It's perfect, you should be really happy. I am happy for you, sis. Sa han och han hade rätt. Jag var verkligen glad eftersom pappa först bara skulle få 10 år, men jag men hjälp av Tim och Thea överklagade och fick det igenom. Mer han jag  inte säga innan Harry som och slog sig ner på andra sidan mig samtidigt som han tog in mig i hans famn. 
- Yes, I know. She's yours. Sa Niall och blinkade mot Harry som log och pussade mig på munnen.
 
 
Några dagar senare så var vi framme i Paris och  vi hade en dag ledigt innan vi skulle börja jobba och den dagen skulle spenderas i Eifetornet. Perrie hade kommit dit också, så Zayn svävade på moln hela den dagen. vi hade varit där hela dagen och äntligen hade vi tagit oss hela vägen upp. Harry log mot mig ich jag log tillbaka då jag var den enda som visste om hans hemlighet. Harry la armen om Caroline ochmed med henne mot kanten. Själv stog jag var vid trappen och kollade på det fina paret som gång på gång pussades. 
- Niall, take a new picture of us. It will be at Caroline's side of the bed. Sa Harry och  höll fram mobilen mot mig. Jag gick glatt idt och tog en bild på den och när jag skulle ge tillbaka mobilen till Harry så bad han mig vänsta och itsället plockade han fram en liten ask ur fickan och vände mig mot Caroline. -
- We have been through so much and it has been really hard. but we made it through. With you by my side am I strong. I love you so much and hope you love me that much back, so..will you marry me? Sa Harry men ett leende på läpparna samtidigt som han öppnade asken med ringarna. Caroline log och satte händerna för ansiktiet, så som man gör när man blir glad och chockad. 
- Harry..I love you so so much and when I'm not with you I'm weaker and yes I want to. Sa Caroline och just på kom Louis, Liam Zayn och Perrie upp. Jag tog massa bilder när dom kramade om varandra och pussar varanadra. Jag vände mig mot dom andra och og, är så glad att jag fick vara med i denna situation.
- Congratiolations sis and bro. Sa jag och gick fram till dom. Båda karamde ommig och Harry tog tillbaka sin mobil. De andra vad snabbt där och grattade dom och sne var det roligt att träffa Perrie igen så jag inte träffat henne på väldigt länge. Vi gjorde en gruppkram innan vi tog hissen ner och begav oss till bussen igen där jag och hade fixat överrasking och gladast för den blev nog Louis och Liam när Sophia och Eleanor väntade med en stor tårta som det stod "Not even the Gods above can separate the two of us. No nothing can come between you and I..oh, you and I" på. Den kvällen spenderade vi allihopa på bussen och imorgon väntar alla franska fan på oss. Livet rullar på och jag älskar mitt liv just nu. När Harry's brölopp blir vet vi inte. Kanske i samband med Zayn och Perrie's. Jag somnade med ett leende den kvällen. Alla hade verkat så lyckliga ikväll. 
Ah, vad säger man? jag blev borta längre än väntat men här har ni slutet. Hoppas ni gillade det och jag kommer inte börja någon ny nu, för att jag inte har någon idé som kan hålla till en hl novell!!
#1 - - Emma:

JÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEBRA! Är den slut du? Om så var det ett jättebra slut

Svar: Tack så jättejättemycket! Som jag kämpade för att få ut ett slut!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Ellen:

Jättebra del! Om detta var slutet så var jag väldigt nöjd med det! Ta din tid med att skriva en ny berättelse jag väntar med spänning att få läsa mer av dig!

Svar: Tack! Kul att du är nöjd med slutet och tack för att du har läst min novell:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Tova:

Som jag har väntat och detta slut var jättefint. Älskar Narry och älskar fintheten! love it!

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - My (1D Novell):

Uuunderbart sluut! Har väntat så länge på deet, haha!! <3

Svar: haha, jag vet att ni har väntat länge!:( Men jag har inte haft tid och fantasi men fick nått ryck och kände att jag inte kunde lämna bloggen utan ett slut! Kram!<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - Linnéa:

Åh vad bra!!! För mig spelar det inte någon roll om du skriver en lång eller kort novell. Blir den bara ett inlägg lång gör det inget ;)

Svar: Tack snälla vad glad jag blir!:D Vi får se hur det blir!:)
Berättelser Med One Direction