She's not afraid, chaper 2.

OBS: Jag har bytt personer som är Bianca och Kendra. Nu är det Hannah och Spencer från PLL.

Senaste: 
Menade hon att hon bara tyckte om pappa när han var full eller menade hon att..nej jag vet inte och det var inget jag orkade ta upp nu. Allt jag nu ville vad att tjejen skulle lämna mig och pappa ensamma. Men så verkade det inte bli. Jag suckade och kollade på tjejen och så fortsatte hela kvällen ihopp om att morgondagen skulle blir bättre.
• Bianca's perspektiv 
Lördagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Redan när jag klev upp och mötte pappa i köket så visste jag att han hade fått i sig för mycket alkohol, han var inte dyng full men tillräckligt full för att jag inte ville vara med honom. Trots att jag var väldigt besviken över att han inte ens kunde hålla sig nykter när jag var och hälsade på så sa jag inget om det, istället hällde jag bara upp lite fil i en tallrik och satte mig för att äta min frukost. 
- Are you ready darling? Min blick lyftes från tallriken och jag såg hur Miranda kramade om pappa och pussade honom hård på munnen, var hon seriös, hade pappa verkligen ett förhållande med henne och ville hon inte ha en pojkvän i sin egen ålder. Det var så mycket tankar som flög genom migg huvud.
- Sorry for asking bur who are you? Frågade jag och Miranda avbröt deras morgonpuss. 
- Mirandra, I'm your dads best friend when he's drunk. Fick jag som svar innna Mirandra åter igen pressade sina läppar mot pappas. "When he's drunk" vad menade hon med det, jag skulle just till att fråga när jag  såg hur pappas hans tog tag i hennes bröst och sen åt dom bokstavligen upp varandra. Med en äcklad känsla lämnade och min ouppätna filtallrik och gick in på mitt rum, där ifrån kunde jag höra hur både pappa och Mirandra stönade från köket. Det var då jag förstod att denna helg inte kommer bli som jag hade velat. Min mobil plingade till och jag log lite när det stod Kendra på displayen. 

~ Hello sweetie. How is Ireland and Dublin? Hope you have a good time with your daddy. I miss you so much but see you at monday, love you. ~ 
 
Jag läste smset och log först men leendet försvann snabbt. Jo, visst "good time with daddy", I wish. Jag läste igenom smset några gånger och sista gången insåg jag att jag inte hunnit se så mycket av Dublin, så jag bestämde mig för att gå ut och se vad jag kunde upptäcka, lika bra var väl det när Miranda och pappa ändå bara tänkt roa sig med varandra. På vägen ut tog jag vägen förbi spegeln och jag såg verkligen hemsk ut men orkade inte bry mig, vem i Dublin känner mig, ingen. På Irelands gator regnade det som vanligt, det regnat alltid när jag är hos pappa. I och med vädret så vad gatorna folktomma, det var bara jag och en kille i min ålder som var ute. Killen i ålder såg glad åt och väldigt lugn. Jag  gick förbi killen och hejjade på han när jag gick förbi. 
- Heyy, you girl. Why are you out in this weather? Ropade killen efter mig. Jag vände mig om jag och ställde frågan tillbaka till honom i en lätt irriterad ton. 
- Going home for the weekend but the plane is not go until about 2 hours so I want to see Dublin's streets. Sa killen och sen blev det tyst och jag  vände om och gick vidare hemåt, ville inte va ute längre fast jag ångrade snabbt att jag gick hem. I soffan låg Miranda naken. Jag suckade och gick in på mitt rum.
- Would you do a threesome? Jag kollade upp från mobilen och  fick en chock när frågan kom från en naken Miranda i dörröppningen. 
- With you and dad? Eh, no of course not. sa jag och kollade på mobilen igen. Jag hörde hur dörren stängdes och sen hörde jag från rummet bredvid hur pappa och Miranda höll på. Frusterat letade jag upp Kendra's nummer i kontaktlistan och ringde henne. 

• Kendra's perspektiv 
Jag skulle just hoppa in i dushen när mobilen ringde och eftersom det stod "Bianca" på displayen så var jag bara tvungen att svara.
- Kenadra, please save me from this. Det var en gråtande bästa vän som var i telefonen. Jag jag satte mig på toalett locket och lyssnade på vad den gråtande tjejen i telefonen sa. Hon berättade hur hennes pappa var full och hur skum Miranda var och själv tyckte jag bara så synd om henne. 
- And you can't come home tonight? Frågade jag lite försiktigt medan och virade en handduk runt kroppen och gick in på mitt rum och slog upp datorn för Bianca hade ingen dator hos pappa. Jag gick in och kollade om man kunde boka om hennes biljett och som tur var så kunde jag det. 
- I can rebook your ticket. Flights depart in an hour, you have time to it? Sa jag och  tryckte på boka utan att säga något om priset för jag visste att Bianca skulle tacka nej om hon fick veta det.
- Kendra, it is expensive to rebook tickets and I do not have that money. Jag visste att hon skulle svara det. 
- I have.You should be with your father. Love you too much for that, so take you to your flight now and see you at Heathrow about 3 hours. Loveu. Jag fick ett tack från Bianca inna hon blev tvungen att stressa vidare och själv gick jag tillbaka för att ta den dusch jag  skulle tagit innan hon ringde. 
 
Drygt en timme senare fick jag ett sms av Bianca och det stod att hon hann med planet. med ett leende på läpparna så gick jag ner och åt kvällfika innan det blev dags att möta henne på flygplatsen. Jag knöt på mig skorna och begav mig till flygplatsen där Bianca väntade på mig. Jag gick med raska steg mot henne och kramade om henne och  sen for vi till henne utan att säga så mycket, det behöves inte. Men väl framme hos henne så fick kvällen en oväntad vändning. Hennes mamma öppnade inte när vi knackade på.
 
• Bianca's perspektiv 
Jag suckade när mamma inte öppnade. Kendra stod kvar vid dörren medan jag gick runt till sovrumsfönstret för att se om hon var där, vilket hon inte var men på golvet låg ett rakblad med blog på. Jag  rykte till och gick tillbaka till Kendra. 
- I have to come in. But I have my key in there. Sa jag argt och pekade på ytterdörren. Kendra kom medförflaget att vi skulle åka till henne men jag nekade bara. Jag tog upp mobilen och  ringde till polisen. 
- I'm Bianca and my mom dont open the oor for me but she in home and hurts herself. Please help me. Kendra kollade på mig med stora ögon och bara tio minuter senare kom polisen och bröt sig in i huet och mycket riktigt, där sto mamma med en blödande handled och blev arg när hon såg oss. 
- Have you called the police? Why are you home now? I hate you, hate you. Skrek mamma och polisen tog tag i henne för att hindra några våldhandlingar. Jag och Kendra stod bara och stirrade med förskräckta ögon. Ena polisen berättade att dom skulle ta mamma till akut psykiatrin och att jag kunde hälsa på henne imorgon. Jag nickade bara av chock över mammas reaktion och lättnad och när polisen hjälpte mig. Det slutade med att Kendra's mamma kom och  hämtade oss och sen sov jag där den natten. Jag är så tacksam att jag har Kendra. Vi gick och la oss gnaksa direkt, Kendra kollade bara sin mail och  lite sånt, själv kunde jag inte låta bli att tänka på mamma. Den kvinnan som var så glad för ett år sen. jag saknar verkligen den mamma jag hade då. Jag älskar henne men hennes depression är jobbig att hantera. Kendra stände ner datorn och sen gick vi och  la oss. Hon är verkligen min räddning, jag älskar henne. 

Andra delen. Nån eller några av killarna kommer in i nästa del håll ut!:D Kommentera gärna!
#1 - - My (1D Novell):

Åh undrar vem killen kan ha varit, hoppas på Niall!

Svar: Ja, undra det, kan vara mycket möjligt! Kram!
Berättelser Med One Direction

#2 - - Tova:

Niall, hoppas jag att killen var!!:D

Svar: Det kan vi hoppas!! Vi får se!:D
Berättelser Med One Direction