Info om nästa novell

Novellen bärjar gå mot sitt slut det blir kanske och jag har redan börjar fundera på den nya som jag ska  skriva. Den kommer att handla om Zayn eller Louis, vem av dom vet jag inte. Men förutom killarna så behöver jag två tjejer. Men vilka då? Jag tänkte låta er få chansen att bli huvud person i nästa novell.
Glöm inte att del 36 finns ute nu. Ni hittar den HÄR eller under detta inlägg, Kram!:D

Allt ni behöver göra är att svara på dessa frågor (Ni behöver inte ha en blogg):
#1 - - Tova:

1. Tova, 15 år.
2. Zayn
3. Bästa: Social, rolig, snäll
Sämsta: Envis, Ganska kaxig, inget tålamod.
4. Det skulle var roligt och se hur du tror att jag är och sen att få "umgås" med killarna.
5. Den va grymt bra. mer kan jag inte säga!

Svar: Vad roligt att du är med och tävlar. :)
LOVED YOU FIRST

#2 - - Tildis Hahne! <3§§§:

1. Tilda, Smeknamn: Tildis ålder: 13.
2.Spelar absolut inge roll älskar Louis och Zayn lika mycket!
3. Bästa: alltid glad, får folk att skratta och lever i nuet.
Sämsta, Hatar att förlora, måste få som jag vill och när jag blir sur så blir jag kaxig.
4. För det skulle vara skit coolt att vara med i min favorit novell!
5. Vad jag tycker om Love You First? Helt underbar, kollade in typ 100 gånger per dag om du hade lagt upp något nytt! <3 kramisar!

Svar: Åh, vad roligt att du är med och tack för allt beröm du ger!:D
LOVED YOU FIRST

#3 - - Emma:

SV: Det får du reda på imorgon (Lördag) Klockan 11.00

#4 - - Tildis! :) <3:

När avslutas tävlingen? <3

Svar: På söndag eftermiddag!:D<3 alltså imorgon!:D
LOVED YOU FIRST

#5 - - Klara:

1. Jag heter Klara och är 11 år
2. LOUIS!!!! <3
3. Bästa: Nästan alltid glad, brukar kunna få folk att skratta och att jag har hög smärttröskel, haha! Sämsta: Ganska blyg, drar mig inte för att vara med i bråk och är typ utseendefixerad :(
4. Det skulle vara roligt att få ett namn i en novell eftersom det aldrig varit någon Klara i en novell
5. Lovad You First är kort och gott helt AmaZayn!!

Svar: Åh, vad roligt att du är med och tävlar!:D
LOVED YOU FIRST

#6 - - Julia:

1. Jag heter Julia och är 17 år.
2.Louis!
3.Bästa:Snäll,omtänksam & rolig
4.Det skulle vara roligt att vara med i en novell, eftersom jag aldrig har varit med i en förut också för att du skriver så bra:)
5.Loved you First var helt klar AmaZayn

Svar: Tack, skulle det göra dig något om du fick huvudrollen och det handlade om Zayn?:)
LOVED YOU FIRST

#7 - - Julia:

Nej, det skulle inte göra något? Fick jag en roll??

Svar: Ja, du fick en roll!:D
ANOTHER WOLD

#8 - - Julia:

Menade :)

#9 - - Julia:

Tack så mycket :) :) Kommer jag va med Zayn eller Louis ?:)

Svar: Jag lottade och du fick den andra huvudrollen så som det swer ut nu så kommer du kommer inte att bli tillsammans med någon av dom men man vet ju inte vad som händer längre fram!;) men du kommer att få en as bra kontakt med en av dom. Kan inte riktigt säga vilken än!:D
ANOTHER WOLD