One Shot - Been Through The Same

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG, DENISE FÖLJER MIG PÅ TWITTER, DET ÄR SÅ SJUKT,  bevis här.
Liam's perspektiv;
Det var lördag så jag och Louis hade bestämt att vi skulle åka och surfa men eftersom Louis och Eleanor var ute sent igår så hade Louis inte tagit sig upp ännu trots att klockan var nästan ett på dagen. Att väcka Louis var ingen idé så jag gick ut till Harry som låg vid poolen med Lou, Lux och Lou's vän som var med oss och det har hon varit många gånger. Harry badade med Lux så jag satte sig ner och pratade med dem. Trots att Bella var väldigt blyg och tillbaka dragen så fanns det något som intreserade mig. 
- Are you still here? Frågade Lou och jag suckade.
- Yeah, Louis is still asleep. Sa jag och tog en klunk vatten. 
- Where are you going? Frågade Bella och när jag svarade att jag och Louis skulle ut och surfa så sken hon upp och berättade att hon också gjorde det när hon var yngre och just är jag skulle svara ropade Louis från balkongen och sa att han var klar. Jag frågade om Bella ville med och hon tackade osäkert nej.
- Are you sure? Frågade jag när jag ställt mig upp.
- Bella, go with them. It will be fun. I stay here with Lux and Harry. Sa Lou och Bella reste sig upp och vi gick runt till andra sidan av hotellet och mötte Louis. Sen körde Paul upp till havvet och när vi kom dit frågade jag om Bella ville börja men hon tackade nej. Så jag och Louis kastade oss ut på vågorna och när jag kollade in mot standen såg jag att hon stod och apploderade åt oss. Bella är 25 år och väldigt naturlig ut. Hennes bruna hår var uppsatt i en hästsvans och inget smink. Trots att hon vad tillbaka dragen så var det något extra med henne.

Bella's perspektiv; 
Louis och Liam for runt på vågorna och jag tyckte verkligen att de var duktiga, dock hade jag tappat Liam utom synhåll och medan jag står där och kollar på Louis känner jag hur någon lägger sina kalla händer runt mig, jag vände min snabbt om och mötte Liam's ansikte typ två decimeter från mitt.
- Oh shit, you're cold. Sa jag och tog mig ur hans grepp. Kände mig inte bekväm i någon famn. 
I know, it was the point. Sa Liam och log sitt fina leeende och jag kollade ner i marken och backade några och han gav mig någon konstig blick. 
- Why do you take a step away from me? Frågade Liam. 
- I don't want to be in your arms. Sa jag och insåg snabbt hur fel den meningen blev. För det första så gillar jag Liam och för det andra så lät det bara otrevligt. Jag skyndade mig att rätta till meningen genom att berätta att jag inte känner mig så bekväm med min egen kropp och att jag har varit mobbad och utsatt för killar som är med en bara för pengar. Jag ville inte ta risken om att Liam är likadan. Han kanske bara har slagit vad med Louis om att han kan få en äldre tjej, vad vet jag. 
- I would never be with you for money if you tought that. Sa Liam och jag suckade. 
- Although I have been bullied and never been popular? Frågade jag osäkert.
- It doesn't matter. I know exactly what you went through. Sa Liam och jag kollade på honom. Hur kunde han veta vad jag menade. Vi satte oss ner i gräset och jag frågade hur han kunde veta och till min förvåning så öppnade Liam sig för mig och berättade hur han hade blivit mobbad i skolan och jag kände verkligen igen mig i det han sa. Jag kollade på honom och han på mig. Det kändes som att vi klickade ganska bra från början, jag har ju träffat honom förut aldrig pratat djupare med honom och visste därför inget om hans försflutna.
- What are you talking about? Frågade Louis som hade kommit upp från vattnet. 
- Our life before now, bullying, you know. Sa Liam och gav honom en gör-något-annat-blick. Louis ryckte på axlarna och lite längre bort och fixade med sin surfingbräda. Liam fortsatte berätta och efter en stund kom Louis tillbaka och frågade om vi inte skulle med tillbaka till hotellet och vi reste oss upp och lot oss tillbaka. 
- Do you want to eat dinner with me tonight? Frågade Liam när vi satt i bilen och jag nickade. 
 
Liam's perspektiv; 
Kvällen kom och jag stod utanför Bella's hotellrum och väntade på henne och ut kom hon med en sjukt snygg outfit. Hon hade en jättefin klänning i en cool grön färg som vad kortare fram och längre fram. Till det hade hon ett skärp runt midjan, mycket enkelt och mycket vackert. Jag gav henne en kram och vi började gå ut.
- You're are beautiful. Sa jag och hon kollade på mig och skakade på huvudet.
- Yes you are. Sa jag och kollade henne djupt i ögonen och gav henne en puss på kinden och tog henne till den resturang som var bestämt och då häpnade hon. 
- Liam, this is too expensive. Sa hon när vi kom frma och jag himmlade med ögonen. 
- So what? Love can't be bought for money, come on. Sa jag och tog hennes hand och vi gick in och satte oss vid ett bord och Bella envisade sig hela tiden om att detta var för dyrt medan jag själv inte tyckte det spelade någon roll. Men hon bestämde sig ändå för det billigaste på menyn och jag frågade om hon valde efter priset. 
- No, I really love this. Sa hon och pekade på bilden som visade något pastarätt med kött och sås till, vilket inte såg helt fel ut så jag tog samma som henne och sen satt vi där och åt och pratade. Det kändes så bra och vi hade så mycket att prata om. Allt från bandet till vad vi skulle göra när vi kom hem. 
- Bella, I know you have been through a very hard time but please don't forget how beautiful you are. Sa jag.
- Thank you, Liam and you're not that bad either. Sa hon och jag tog hennes hans över bordet och så satt vi till båda låtade sig framåt och vi möttes i en perfekt puss och med det så lämnade vi resturangen och tog en promenad över standen. 
- It's not that often I dare to say this, but now I do. I love you Bella. Sa jag och stannade upp. 
- I love you too Liam. Sa hon och jag drog in henne tätt intill mig och la mina läppar mot hennes hals och kysste henne ömt till munnen, hennes läppar är som gjorde för mina och den kvällen vad gjort för oss, bara så lycklig.

Min andra One Shot. Hoppas Bella blev nöjd och även ni andra. Kommentera masor!
GLÖM INTE KOMMENTERA & LÄSA DEL 35 AV NOVELLEN. Ni hittar den HÄR
#1 - - Mrs Nellie Directioner:

Naaaaaaw!!!! Gullig:)

Svar: aw, tack!!:D
Berättelser Med One Direction

#2 - - Emma:

Bra!!

Svar: Tack!:D
Berättelser Med One Direction

#3 - - Matilda:

Ihh du är grym! !

Svar: du är grym!
Berättelser Med One Direction

#4 - - Tova:

Lycko dig som fick henne att följa dig! Hur gjorde du?:)
Och delen var grymm!:D

Svar: Deltog i en follow spree!:D Tack så mycket, vad glad jag blir!:)
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

åh my fucking goooood!!!!! Åh önskar att någon i 1D gänget oxå kunde följa mig. Haha fatta att hon kan visa Niall allt ni säger å allting :O ååååååååå my goood!

Svar: Jaaa elllleerrr hur!!!!:D Och nu kan jag skicka DM's till henne om jag vill!!:D
Berättelser Med One Direction

#6 - - Anonym :

När kommer nästa del av novellen?

Svar: Förhoppningsvis imorgon..:)
Berättelser Med One Direction

#7 - - Bella :

Är den till mig? Jag älskar den! Är 21 år btw! :) kram! :) xx

Svar: Ja,den är till dig!Ja,jag vet men jag ändrade det i novellen för att det blev bättre för den!:)
Berättelser Med One Direction

#8 - - Bella :

Okej, men det gör inget :) jättebr, älskar den :)

Svar: Vad roligt att du tyckte om den!:)
Berättelser Med One Direction

#9 - - Lottie:

Hej skulle du vilja göra ett länkbyte med mig?

Svar: Sv: Hej, inte just nu, kanske en annan gång!:D
Berättelser Med One Direction