One Shot - His Secret

Emma's perspektiv; 
Jag reste mig från stolen för att hämta något i min väska som stod vid dörren när jag hör hur något knäcker till under fötterna på mig. Jag flyttade snabbt undan vänterfot och under den hittar jag Niall's hörsnäckor till kvällens show. 
Ops, I'm sorry Niall. Sa jag och och böjde mig ner för att ta upp hörsnäckorna. 
- What have you done Ems? Sa Niall som kom ut från badrummet och kollade på mig. Det blev knäpp tyst innan Niall brast ut i skratt och jag räckte över hörsnäckorna till honom.
Do you really think the floor is a good place for them? Sa jag och slog till Niall vän på armen.
- Maybe not, we have to go now. Sa Niall och stoppade ner dem i fickan innan han gick för att ta på sig skorna och jag följde hans handling och sen tog vi bilen till O2 Arenan där kvällens underhållning skulle ske, det var nämligen så att jag skulle fara och se en av deras konserter, lika bra att passa på när jag är i London. Egentligen bor jag mittemot familjen Horan och jag har alltid gjort det. Jag och Niall har bokstavligen känt varandra sen vi föddes eftersom båda är födda på Credit Valley Hospital den 13 september. Vi satt i bilen och det var roligt att vara med Niall efter att inte ha träffat honom på tre veckor. Niall satte på radion i bilen och det var Barbie låten.
- Niall, no. Sa jag och bytte låt men Niall bytte såklart lika snabbt tillbaka. 
- I'm older then you and it's my car. Sa Niall och blockade radion med ena armen.
- Ha, you're not, I'm four minutes older than you. But okay. Sa jag och suckade åt att Niall alltid får som han vill när vi diskuterar. Till min glädje var låten inte så lång och tog slut lika snabbt som den började. 
 
När vi kom fram träffade vi Louis och Harry på perkeringen och båda kramade om mig och log mot Niall.
- Oh, Nialler brought his girlfriend with him tonight. Sa Louis retsamt.
- Shut up Tommo, have you seen Paul? My earphone is broken. Sa Niall och rodnade lite.
- Maybe you should have said a little earlier. Sa Louis och kollade på klockan.
- I would if Emma had stepped on it earlier. Sa Niall och gick till Paul för att de vad de kunde göra, som tur var fanns det reserv som inte var gjutna efter någons öra. Harry däremot, han brast ut i ett gapskratt och frågade retsamt varför jag gick på bordet. Jag suckade och vände på frågan och frågade varför Niall hade lagt dem på golvet, vilket fick Harry att skratta ännu mer medan vi började gå in mot arenan och killarna sprang runt och gjorde sig klara inför kvällen och en timme innan konserten började var Niall inne hos stylisten och Liam satte sig i soffan bredvid mig och pustade ut.
- Hi. Nice to see you here. Niall talks a lot about you. Sa Liam lite extra högt och retsamt.
- Liam, I'm not. Ropade Niall från rummet intill.
- Haha, It's okay Niall..I know you love me. Sa jag kaxigt och Harry skrattade bara. Killarna var nervösa. Harry slängde ur sig någon kommentar om att Niall inte skulle vara nervös för att jag var här.
- I will never take her with me again. Sa Niall och rodnade igen. De klev på scenen och där gick allt som de skulle till det blev dags för killarna att sjunga Little Things. Louis tog ordet från Zayn.
- Now is the time for Zayn's favorite song called Little Things but tonight, Niall will dedicate it to his love, right, Niall? Sa Louis och hela pupliken gav i från sig ett högt "aw". Jag kollade mig omkring för att se om jag kunde se vem dom menade men det gick såklart inte att se bland alla dessa människor.
- I had not thought about, but now that you have said it, it's just as well. Sa Niall och Louis frågade hur länge de hade varit tillsammans. Alla killarna skrattade till innan Niall tog ordet igen.
- In reality, not long and in my thoughts, whole life. This is Little Things. Sa Niall och Zayn började snart sjunga sin del och resten av konserten kunde jag bara tänka på vem som kunde vara Niall kärlek och varför han inte hade sagt något. Vi brukar ju alltid berätta allt för varandra, jag hade svårt att avgöra om det var nyfikenhet eller avundsjuka som bubblade inom mig. Efter att de hade sjungit What Makes You Beautiful tömdes O2 från folk och jag gick backstage. 
- Your silly, why did not you say something? Who is..Började jag men Niall avbröt mig genom att snabbt pressa sina läppar mot mina i en faktiskt ganska härlig kyss.
- She? I think it's you. Fyllde Harry i och killarna log mot oss medan Niall bad dem gå.
- Hope you don't mind but I love you Ems. Sa Niall och även om jag aldrig sätt honom som min pojkvän så jag  kunde inte låta bli att bli glad och det pirrade till i hela kroppen.
- I'm not. I love..återigen avbröt Niall meningen genom att pressa sina läppar mot mina. Vi tog oss tillbaka till Niall's lägenhet och den natten blev så underbar. Han är verkligen min, bara min.
Min första One Shot. Snälla mobba mig inte, den blev askonstig I know, men jag gjort mitt bästa.
Hoppas Emma blev nöjd iallafall. 
Hade ingen fantasi till what whould you do så jag tänkte testa något nytt. Själv sitter jag bara och skäms över den. Ska jag fortsätta med One Shots? Vad tycker ni? Ärligt nu, being true is being brave!(:

↓ Del 31 av What whould you do hittar ni nedanför eller HÄR. ↓
#1 - - Emma:

Ååååå I LOVE IT! Skrattade flera gånger. Jag fattar inte att du inte gillar den! Den är ju underbar! Bättre än mina!!!

Svar: Tack!:) Du är för gullig det är den inte, den blev ju jätte konstig men aja!:)
Berättelser Med One Direction

#2 - - Tova:

Varför skäms du? Den var ju grymt bra och om du vill får du gärna skiva en om mig och Zayn!:D

Svar: Känns som den blev jätte konstig, men om jag ska skriva fler så kanske det kommer en om dig och Zayn!:)
Berättelser Med One Direction

#3 - - Anonym:

Jag tycker verkligen att den var bra! Jättefint slut också ;)

Svar: Tack så jättemycket, det betyder jättemycket!:)
Berättelser Med One Direction

#4 - - Mrs Nellie Directioner:

På novellermedonedirection.blogg.se fick jag en one shoot, om du löser den kanske du vill skriva fortsättning??? Jag skulle döööööööööööö!!!!! :)<3

Svar: Jag har läst den men jag vet inte om jag vill fortsätta på den..vill inte göra hennes novell dålig. Hon är så grym!<3
Berättelser Med One Direction

#5 - - My (1D Novell):

haha men den blev ju braa ju! skäms inte eller :)

Svar: Åh, tack, rädd att den blev konstig:(
Berättelser Med One Direction

#6 - - Amelia:

Jättebra!:D

Svar: Tack så mycket:)
Berättelser Med One Direction

#7 - - Bella :

Jättebra oneshot :) har mejlat dig :)

Svar: Tack så mycket:) Jag ska kolla ddet senare!:)
Berättelser Med One Direction